TÄRKEÄ kysymys?

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

TÄRKEÄ kysymys?

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 26 Helmi, 2009 10:06

:lol:

Mitä kuuluu?

:?:
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja HIPPULI50 » To 26 Helmi, 2009 12:23

:D RAUHAA ILO HERRAS ON MINUNKIN VÄKEVYYTENI.AAMEN,OLI TODELLA TÄYDENTÄVÄ VASTAUS KYSYJÄLLE ELI VIERAALLE. :lol: SIUNATEN HIPPULI.
HIPPULI50
 
Viestit: 23
Liittynyt: To 19 Helmi, 2009 16:40
Paikkakunta: PEDERSÖRE

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Pe 27 Helmi, 2009 19:58

MULLEKIN KUULUU OIKEIN HYVÄÄ HERRASSA JEESUKSESSA!

Mulla on pitkään ollut mielessä Raamatun sana siitä, että kolkuttavalle avataan ja etsivä löytää ja anova saa. Eilen illalla vielä luin tytölleni Aku Ankkaa iltasaduksi ( :oops: )ja huomasin siinä Roope sedän toimiston seinällä taulun, missä lukee: Etsivä löytää ja saa pitää aarteen :D

Tänään aamulla töihin pyöräillessäni mun ajatuksiin nousi rukouksessa sana 'vuori' ja Raamatun jae, missä sanotaan, että ylhäällä vuorella oleva kaupunki ei voi olla kätkössä. Maistelin näitä Raamatun paikkoja ja töihin päästyäni vastaan tuli yllätyksekseni yksi uskonveli, joka onkin töissä juuri siinä koulussa, missä me tänään pidettiin ensiapukoulutusta. On aina ihanaa tavata uskovia :) Mun päivää ainakin piristää saada kuulla rauhantoivotus jonkun suusta jossakin. Iloitsen mun perheestäni Herrassa.

Iltapäivällä mun siskon 10-vuotias tyttö tuli meille. Hän käy kristillistä koulua ja kertoi, että hänen koulunsa pihalla on iso kallio, mitä kutsutaan rukousvuoreksi. 'Rukousvuori' onkin nyt tämän illan ollut mun sydämelläni muhimassa. Siitä tulee mieleen paljon ajatuksia, mutta laitankin siitä uuden aloituksen jossain vaiheessa, jos ehdin :)

Siunausta kaikille tähän päivään!

Kiva, että saatiin tämä uusi foorumi pystytettyä, kun vanha lähti :D
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Näin se on

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 27 Helmi, 2009 21:07

Totisesti, Jumala puhuu tavalla ja toisella (Job 33).
Jopa AkuAnkan kautta :lol: .
Huvitti, että Jumala vahvistaa sydämeemme annetun Sanansa jopa RoopeAnkan kautta.
Itsekin olen saanut vahvistuksen sydämessäni olevalle sanalle, esim. raamattutunnin aiheelle, mitä ihmeellisimpien asioiden kautta; joskus myös jonkun kokouksessa todistaneen (mm. Aamu-Usvan) kautta.
Mutta Roope Ankan toimiston seinätaulu!!! :lol: :lol: :lol:

:idea:
Jumala on IHMEELLINEN!

:!:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja minipeikko » La 28 Helmi, 2009 23:31

:lol: Ihania kuulumisia :lol:

Meillä on sairastettu mahatautia,kaikki vuoronperään enempi tahi vähempi ja Ruut tyttönen eniten ja nyt kun oli jo muutaman päivän ok,niin eilen oksensi vielä kerran,mut on kyl jo paree,että varmaan riittää jo.

Ja Miika on varsinainen viipperö :lol: hällä on toki oma tahto ja se kuuluu ja näkyy koko olemukses,melkeinpä 2v(21.6.tulee 2v)niin itse toki hän syö juo ja istuu seisoo jne.mitenkään ei oikeen saisi auttaa kun hän tekee itse...varsinkin syöminen on näin äitin näkövinkkelistä "tosi"kivaa...kun saa useemman kerran vaihtaa vaatteet pojalle.

Tänään se oli ihan jugurtissa sit hetken päästä Joonan viilissä ja toki se on ainakin maidon saanu päälleen lisäks...

...nyt alkanu sanomaan jo sanojakin:Kakka,loppu,kii,ei ai jne...Miikalla varmasti nuo toistuvat korvatulehdukset sai aikaan tuon,että puhe tulee hiukka hitaammin.Sairastelun puolesta hällä menny kyllä hyvin nyt,se on ihana Kiitosaihe meille kun kuitenkin usein nuo tulehdukset oli pienellä kiusana.

Mies sen sijaan jatkaa lääkäreissä kulkemista,ensi viikolla kaks ja sitten seuraavalla vielä yks kerta,nää nyt tiedossa...kurja ja hankala vaiva tuo hällä kyllä kun jalat niin jäykät,että tää jatkuvana rukousaiheena meillä,että paranisi tuosta kokonaan,sitä ootellaan...

...ja Herrassamme kiinni riiputaan!!
Mies kuitenkin pystyy olla vielä töis,se on hienoa ja tykkää työstään kovasti:)

No sain sentään hiukka kuulumisia tänne aikaseksi=)

Oikein paljon siunausta kaikille ja oli ihanaa,että Aamu-usvakin on kerennyt täällä kirjoittelemaan!!

T:minipeikko
minipeikko
 
Viestit: 24
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 20:08

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Su 01 Maalis, 2009 22:34

Rauhaa!!!

Täälläkin päin on ollut mahatautia liikkeellä, mutta ei ole meille nyt tullut. Se on kyllä taudeista kurjin, varsinkin, kun lapset on niin pieniä, ettei osaa mennä minnekään oksentamaan. Lakanoiden vaihtoa sitten riittääkin :)

Sini-Lumia täytti viikko sitten sunnuntaina 2 vuotta :) Se ei ole suostunut syömään avustettuna oikein koskaan, joten nykyään pöperöt menee poskeen jo suuremmitta sotkuitta :) Tänään just mun mieheni ruokapöydässä kehui sitä, kun se osaa jo niin nätisti haarukalla pistää ruokaa poskeen. Muistaakseni joskus vanhassa RistinLoistossa yritinkin kysellä neuvoja, että miten saan sen syömään kiinteitä, kun se ei syötettynä ottanut. Joku antoi neuvon, että antaa vaan kauhoa käsillä ruokaa. Noudatin neuvoa sitten ja hyvin alkoi sujua :D

Mä en oikeastaan ehtis kirjoitella täällä, mutta kun pääsin uuden foorumin makuun, niin jäin heti koukkuun :D

Siunausta kaikille rakkaassa Herrassamme Jeesuksessa!!!
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Hyvää....

ViestiKirjoittaja mimmuli61 » Ma 02 Maalis, 2009 13:21

Rauhaa kaikille!
hyvää kuuluu tänne,hiihtolomaviikkokin tuossa hurahti nopeesti. :) Ollaan oltu ulkona aika paljon,minäkin oon löytänyt ulkoilman,jippii :lol: Laskenut pulkallakin muutaman kerran ja koira on mua vetänyt pulkalla,tosiiii hauskaa hommaa se. pitäisi vaan ostaa röllille valjaat ,niin menee varmasti paremmin.... vetäminen :) Eipä tänne muuta ihmeempää kuulu,kiva kun koulut alkoi taas,päästään rytmiin mukaan ja ehkä ilmatkin tuosta pikkuhiljaa lämpenevät....toivotaan. Siunausta teidän kaikkien päivään t: mimmuli :)
mimmuli61
 
Viestit: 47
Liittynyt: Ma 02 Helmi, 2009 0:03
Paikkakunta: Lepplax

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ma 02 Maalis, 2009 15:30

Rauhaa täältä meidän koulun klinikalta kaikille!!! :)
Ihanaa, kun on kevät.
Jumala siunatkoon kaikkia ja kasvattakoon tänäänkin ihmellisessä armossaan Jeesuksessa Kristuksessa!!!
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Vieras » La 07 Maalis, 2009 9:42

TÄNÄÄN MULLA TÄÄLÄ ONKIN VILSKETTÄ, KUN ON NAAPURIN LAPSOSET HOIDOSSA RUUT,JOONA JA MIIKA. MUTTA IHAN HYVINHÄN KAIKKI SUJUU EHDIN JOPA KIRJOTTAA TÄNNE KUULUMISIA. LUESKELLUTKIN OLEN . SELLAINEN PIKKUVIHKO/KIRJANEN KUN TUNNE VIHOLLISESI TOOOOSI HYVÄ ON. OLKAA SIUNATTUJA.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras » La 07 Maalis, 2009 9:49

TUO VIERAS OON MÄ, KOITTAKAAPA TUTUSTUA :lol: NO MÄ EN AINA YMMÄRRÄ MITEN SE HÄVIÄÄ KUKA SEN VARASTAA. VARAS EI OLE TULLUT MUUTA KUIN TAPPAMAAN JA TUHOAMAAN.
Vieras
 


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron