Katoaako Raamatun totuus?????

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Katoaako Raamatun totuus?????

ViestiKirjoittaja miranda » Ke 14 Loka, 2009 11:39

Tätähän tämä :shock:

JUST´JOO????

Uutta testamenttia voi pian lukea kuin muotilehteä
14.10.2009 10:14

Uusi testamentti on ikivanhaksi kirjaksi yllättävän taipuisa, sillä sitä voi pian lukea aikakauslehden muodossa. Julkaisun kustantajan Suomen Pipliaseuran mukaan The Book liikkuu ulkonäöltään muotilehden ja National Geographicin välimaastossa.

The Book sisältää esimerkiksi isoja kuvia Uuden testamentin teksteihin yhdistettynä. Tekstejä on muokattu niin, että niistä on jätetty pois lukujen ja jakeiden numerot.

Teos ilmestyi ruotsiksi toissa vuonna ja englanniksi viime vuonna.

http://www.mtv3.fi/uutiset/ilmiot.shtml ... /10/974518


Joh.
10:35 Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli - ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin -

Jer.

6:10 Kenelle minä puhuisin, ketä varoittaisin, että he kuulisivat? Katso, heidän korvansa ovat ympärileikkaamattomat, eivät he voi kuunnella. Katso, Herran sana on tullut heille pilkaksi, ei se heille kelpaa.


Ilm.

18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!

21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.



________________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
miranda
 

ViestiKirjoittaja penttikk » To 15 Loka, 2009 10:31

Katselin uutista ja mieleen tuli ajatus, että mitähän seuraavaksi ?

Penttikk
Avatar
penttikk
 
Viestit: 56
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 18:59
Paikkakunta: PIRKKALA


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron