murhe......

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

murhe......

ViestiKirjoittaja miranda » Ma 04 Tammi, 2010 17:44

:roll: Toivotan kaikille rauhaa vaikka olen kyllä surullinen määrätyistä asioista joita uskovat tekevät toisilleen ja siksi laitan tänne tämän kirjoituksen rukoillaan rakkaat

Raamatussa kerrotaan että uskovina meidän tärkein tehtävämme on seurata Jeesusta. Ja kyllä vaellus ja hedelmä sen esille tuovat ketä me seuraamme, ketä palvelemme sanassa on ennen.....

Ef.
2:13 mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.

4:22 että teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä petollisia himoja seuraten,

5:8 Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina

siellä on myös. neuvo, varoitus.
Gal.
5:13 Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.

5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."

5:15 Mutta jos te purette ja syötte toisianne, katsokaa, ettette toinen toistanne perin hävitä.

5:16 Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.

No miksi?

Koska uskovat ihmiset olemme liian heikkoja ja yksipuolisia mutta Jeesus on Jumala ja ymmärtää kaiken ja kaikkia tasapuolisesti rakastaa. Me ihmiset emme kykene, vaikka olemme uskossakin, täydelliseen rakkauteen, tai tekoihin, mutta se ei meinaa sitä etteikö sitä kannata yrittää tehdä hyvää tämän ohikiitävän elämän aikana. Sillä Hän on täydellinen ja Hänessä mekin olemme Isän silmissä täydellisiä

No jos haluaa tehdä hyviä asioita jos haluaa rakastaa ja auttaa toisia niin minusta yksi selkeimmistä ohjeista raamatussa siihen on tässä:

Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niin kuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa. Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niin kuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat. Joh. 15:4-6

Eli kun Jeesus meissä, meidän sydämissämme kasvaa tai kun me kasvamme tuntemaan Jeesusta niin ne hyvät teot seuraavat itsestään koska me emme tee niitä itse, vaan Jeesus meissä toimii ja rakastaa silloinkin kun itse emme kykenisi siihen. Suurin taistelu lieneekin siinä että annamme lihan hallita ja emme ymmärrä täysin mitä tarkoittaa "uusi luomus.. ennen te olitte pimeys..
panna pois vanha.. ettemme ole itsemme omat...

minusta tuntuu että kristittyjen keskeltä on katoamassa
miten vaeltaa elää Kristuksessa
kannattaisi panostaa apt. tekoihin ja Paavalin kirjeisiin siellä on neuvot ohjeet miten pitäisi Herrassa elää ja toimia seurakunnassa.!

Silloin alamme oikeasti itse ensin etsimään Jumalan valtakuntaa ja voimme sanoa ja elää todeksi sitä että; tapahtukoon sinun tahtosi myös maanpäällä, niin kuin taivaissa. Se muutos alkaa itsestäsi sinusta ja minusta ja lähinnä sydämistä, muu seuraa väistämättä


.
"Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen. Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni. Niin kuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani, niin kuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan. Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.

Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niin kuin minä olen teitä rakastanut. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä. Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä. En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältä. Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää..."

tähän loppuun laitan tämän toivon että jokainen Jeesuksen oma valitsee niin kuin Maria

Luuk.
10:42 mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois." :P



________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
miranda
 

Niin se on

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ma 04 Tammi, 2010 19:47

Kiitos Herralle, että saamme ottaa vaarin edellsien viestin sanoista! Aamen.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ma 04 Tammi, 2010 23:01

Sitä rukoillaan, että aina vaeltaisimme niissä hyvissä teoissa, jotka Jumala on edeltäkäsin meitä varten valmistanut.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja pike464 » Ti 05 Tammi, 2010 7:37

Aamen edellisiin viesteihin. Henki se on joka eläväksi tekee
ei liha mitään hyödytä..

19 Siitä me tiedämme, että olemme totuudesta, ja me saatamme hänen edessään rauhoittaa sydämemme sillä,
20 että jos sydämemme syyttää meitä, niin Jumala on suurempi kuin meidän sydämemme ja tietää kaikki.
21 Rakkaani, jos sydämemme ei syytä meitä, niin meillä on uskallus Jumalaan,
22 ja mitä ikinä anomme, sen me häneltä saamme, koska pidämme hänen käskynsä ja teemme sitä, mikä on hänelle otollista.
23 Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
24 Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut.

Hoosea.6:3Niin tuntekaamme, pyrkikäämme tuntemaan Herra: hänen nousunsa on varma kuin aamurusko, hän tulee meille kuin sade, kuin kevätsade, joka kostuttaa maan.

"Ja lopuksi: olkaa kaikki yksimielisiä, helläsydämisiä, veljiä kohtaan rakkaita, armahtavaisia, nöyriä.
Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte".
Siunausta ystävät rakkaat Jeesuksessa. olkoon päivämme siunattu
Siun. terv:pike (HL)
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron