Mikäs paikka tämä on ?

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Mikäs paikka tämä on ?

ViestiKirjoittaja Sajda » Pe 13 Maalis, 2009 9:49

Tupsahdin tänne. Mikäs paikka tämä oikein on ? Eli ketäs täällä oikein kirjoittelee ja kuka tätä ylläpitää. Ihan noin mielenkiinnosta vain.

:roll:



_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Sajda
 
Viestit: 8
Liittynyt: Pe 13 Maalis, 2009 9:44
Paikkakunta: Helsinki

Hyvä kysymys

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 13 Maalis, 2009 10:03

:lol:
Tämä on se Suomen paras keskustelufoorumi! Etkö sitä heti huomannut?
Täällä on maailman mukavimmat ihmiset! Sen varmaan havaitsit?
Ja nyt täällä on maailman mukavin Sajda! Sen tiedämme kaikki.

Kiitos Jumalalle kaikesta hyvästä, jota Hän meille tarjoaa!

+



_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Aamen! Kunnia ja Ylistys Jumalalle Korkeuksissa!

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 13 Maalis, 2009 10:08

Kiitos Jumalalle Armostansa kaikesta!


Kuva




_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Viimeksi muokannut Dimi Sefanja päivämäärä Pe 18 Kesä, 2010 22:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Sajda » Pe 13 Maalis, 2009 10:15

Kiitos vastauksista. Vielä ei aivan selvinnyt, onko tämä jonkun seurakunnan tai yhdistyksen tai vastaavan foorumi. Kristityltä tämä ainakin näyttää, joten tärkein nyt kuitenkin on jo selvillä.
Ehkä täytyy sitten vain katsella :arrow: mitä täällä lukee, jos tulisi vaikka se :idea:



_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Sajda
 
Viestit: 8
Liittynyt: Pe 13 Maalis, 2009 9:44
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja elämäni » Pe 13 Maalis, 2009 10:32

:idea: AIVAN VARMASTI TULEE JOS ON VASTAAN OTTAVAINEN KAIKKEEN TOTUUTEEN. :lol:


_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
elämäni
 
Viestit: 150
Liittynyt: Su 15 Helmi, 2009 17:04

ViestiKirjoittaja Sajda » Pe 13 Maalis, 2009 22:21

Tuota .... lueskelin nyt vähän tätä foorumia, mihin sattumalta aamulla tupsahdin. Huomasin, että te olette aika jyrkkiä. Ettekö hyväksy esimerkiksi Ev.lut. kirkkoon kuuluvia uskovia ollenkaan uskoviksi ?

Taisin tulla vähän surulliseksi :(

Tosin itse kuulun vapaisiin suuntiin. Oletteko te joku paikallisseurakunta vai ketä te olette :?:



_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Sajda
 
Viestit: 8
Liittynyt: Pe 13 Maalis, 2009 9:44
Paikkakunta: Helsinki

Rauhaa Sajda.

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 13 Maalis, 2009 23:15

Sinulle rakas Sajda Jeesukessa Kristuksessa! Olet johdatettu oikealle foorumille.

Ei kai mistään tällä foorumilla voi saada sellaista käsitystä, että "luterilaiseen kirkkoon kuuluvat eivät ollenkaan ole uskossa". :oops:
Joka ainoa täällä kirjoitteleva tietää, että uskossa olevia on kaikissa ns. kristillisissä uskonsuunnissa.
Tälläkin foorumilla on tiettävästi kirkkoon (toistaiseksi) kuuluvia uskovia. Yleensä kuitenkin terveessä uskossa oleva eroaa aika pian uskoon tultuaan harhaopista. Luterilaisuus on harhaoppia, koska sen virallinen oppi vääristää pelastuksen tien sanoen ihmisen uudestisyntyvän lapsikasteessa.
Tunnen muutamia kirkkoon kuuluvia uskovia, jotka ovat käyneet kasteella ja ovat kirkkaassa uskossa.., mutta ovat eksytetyt siihen luuloon, että he voivat muka auttaa ihmisiä pysymällä kirkon jäsenyydessä. Sellainen on Raamatulle vieras ajatus. Silloinhan pitäisi esim. jehovantodistajankin, joka tulee uskoon, jäädä kuulumaan sinne, ollakseen muka avuksi... Ei toimi.

+

Tällä foorumilla ei ole yhtenäistä ns. seurakuntaa, vaan monenlaisista taustoista tulevia (ja olevia) veljiä ja sisaria, jotka kaikki tahdomme etsiä sitä uskon ja opin muotoa, joka oli vallalla apostolisena aikana. Sehän on edelleen Jumalan tahto. Hänen Sanansa ei muutu. :!:
Tänne ovat kerääntyneet hyväntahtoiset kristityt!!! Meidät Pyhä Henki johdattaa kaikkeen Totuuteen. Joh. 16:13.
Olethan sinäkin tässä johdatuksessa !!! Hyvä!
Siunausta kaikille Jeesuksen Nimessä ja sovintoveren armossa.

+

Alkuperäisestä kristinuskosta lisää tässä linkissä:
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Uskovien välinen rakkaus perustuu oikeimmillaan Raamatun Sanaan. Ilman Totuutta ei ole oikeaa rakkautta.

Jumalalla on hyvä tahto meitä kohtaan. Meilläkin tulee olla hyvä tahto kaikkia kohtaan. Hyvää on se, mikä on Raamatussa.



_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja penttikk » Pe 13 Maalis, 2009 23:41

Moi !

Kyllä kaikki jotka uskovat Jeesuksen Kristuksen omaksi vapahtajakseen ovat tervetulleita. Samoin myös aivan jokainen joka etsii elämälleen tarkoitusta. Ikävä vain, että ev.lut kirkko kastaa lapsia saadakseen tulevaisuudessa veronmaksajia. Jeesus käski kastamaan, näin sanoo sana. Raamattu ei puhu mitään lapsena kastamisesta, mutta ehkä meidän pienen porukkaamme olisi parasta kääntää katse kohti Golgatan ristiä ja ottaa kutsu paratiisiin vastaan niin avoimella mielellä kuin ryöväri 2000 vuotta sitten. Olemmeko valmiit edes tuon ryövärin mielenmuutokseen..?

Siunaa Jeesus meidän yhdessäolomme, penttikk



_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Avatar
penttikk
 
Viestit: 56
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 18:59
Paikkakunta: PIRKKALA

ViestiKirjoittaja Sajda » La 14 Maalis, 2009 8:05

Ok. Olen tietysti samaa mieltä siinä, että Ev.lut. kirkon oppi on osittain pielessä ja kaikki Ev.lut. kirkon työntekijätkään eivät ole henkilökohtaisessa uskossa.
Mutta toisaalta kaikki Luterilaiseen kirkkon kuuluvat eivät usko pelastuvansa lapsikasteessa, ja siellä on myös hyvin elävässä uskossa olevia työntekijöitä.

Minä ehkä näen asian vähän laajemmin. Voihan olla, että tulevaisuudessa joko kirkossa tulee vielä suurempi hajaannus, jolloin sieltä irtaantuu vielä suurempi joukko uudestisyntyneitä uskovia, tai sitten saamme nähdä vielä kansan kirkkoammekin ravistelevan hengellisen heräämisen.

Täydellistä seurakuntaa ei minusta ole missään. Itse kuulun vapaiden suuntien seurakuntaan. Eikä sekään ole lähellekään täydellinen.

Olen tälläinen aika yhteiskristillinen tyyppi, joka on tottunut erilaisiin näkemyksiin ja kokemuksiin. Niiden ei tarvitse viedä yhteyttä, sillä täysin samoin asiat näemme vasta taivaassa.
Oleellista on, uskomme perustuu Jeesukseen Kristukseen ja hänen sovitustyöhönsä. Kaikki muu onkin sitten plussaa.

Näin minä suurin piirtein.

:wink:



_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Sajda
 
Viestit: 8
Liittynyt: Pe 13 Maalis, 2009 9:44
Paikkakunta: Helsinki

Shalom!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 14 Maalis, 2009 9:16

Joo Sajda ym. :idea:
On hyvä etsiä sitä, mikä on alusta ollut. Eikö vaan? :?:

"Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä. Ja tämä on se lupaus, minkä Hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä." 1 Joh. 2:24,25.
Raamatun opetuksen mukaan siis alkuperäisessä kristinuskossa pysyminen on varma tae Taivaaseen pääsemisestä.
Jos alamme opettaa "yhteiskristillistä" oppia, että uskossa olemiseen riittää osittainen Raamatun Totuus, niin olemme hakoteillä. Jumala tahtoo, että otamme vastaan rakkauden Totuuteen ja kuljemme siinä sen mukaisesti, kuin asiat meille Raamatusta aukenevat.

2 Tess. 2:10-12.



_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Uskon täysi mitta - otollisuuden täysi paino..

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » La 14 Maalis, 2009 12:29

Shalom Shabbat!

Minulla tuli tuosta mieleeni täydet mitat, jotka meidän tulee täyttää. Tulee täyttää niin siinä mitä annamme ja jaamme ja mitä saamme Herralta takaisin liittyvät vahvasti toisiinsa ..

Vähäisen ymmärrykseni mukaan laitan hiukan ajatuksiani asiasta ja muutaman Sanan paikan, kuten kuuluukin:

"..Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava." 2. Kor. 13:1


Ihmisinä me usein, yleisesti tahdomme tyytyä noin arvoihin; kunhan nyt on sinne päin jne. ja se samalla sitten paluupostissa saattaa meidät hyväksymään asioita samalla periaatteilla; kunhan nyt on edes sinne päin jne.

Ei voida mennä paljoa enempää harhaan kuin tässä itsensä pettämisessä. Silloin hyväksymme veljiksemme ja sisariksemme ekumeenisliberaaleilla periaatteilla kaikki, jotka nyt eivät suoranaisesti ole saatananpalvojia tai vastaavia jne.

"et puolittain voi sä palvella"


Olkoon sinulla täydet ja oikeat punnukset; olkoon sinulla täysi ja oikea eefa-mitta, että eläisit kauan siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa. 5. Moos. 25:15

Väärä vaaka on Herralle kauhistus, mutta täysi paino on hänelle otollinen. Sananl. 11:1


Meidän tulee kaikessa pyrkiä täydellisyyteen, niin kuin Hänkin Täydellinen on.


Sinä näet, että usko vaikutti hänen tekojensa mukana, ja teoista usko tuli täydelliseksi; Jaak. 2:22


Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.
1. Joh. 2:5




Tässä hiukan ajastuskuvioita aiheesta. Meidän tulee täyttää kaikki sen opetuksen mukaan, minkä Jumala Sanassaan meille antaa, niin olemme Hänelle otollisia.


Vyöttäkää sentähden mielenne kupeet ja olkaa raittiit; ja pankaa täysi toivonne siihen armoon, joka teille tarjotaan Jeesuksen Kristuksen ilmestymisessä. 1. Piet. 1:13

Kuva
Viimeksi muokannut Dimi Sefanja päivämäärä Ke 18 Maalis, 2009 15:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Kunhan muistamme...

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 14 Maalis, 2009 15:32


Yhteiseksi rakennukseksi:

Jeesuksen seuraajina emme ole vielä läheskään niin "ahdasmielisiä" kuin Jeesus itse oli. Siinä olisikin parantamisen varaa.., ainakin itselläni. :oops:

"Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?"Luuk. 6:46.
Siinä lausumassa on todellista syvyyttä. Tutkikaapa sitä. Opiskelkaa tuo Raamatun kohta. Siinä Jeesus opettaa, minkälaiseen uskoon olemme tulleet antaessamme elämämme Hänelle. Katso myös sen jatko-osa.
Olisiko meillä oikeus lieventää Jeesuksen rakkauden Sanoja esim. sellaisten kohdalla, jotka eivät tahdo mennä kasteelle? Voisimmeko sanoa sellaisille esim. näin: "Älä välitä. Ei se kaste ole niin tärkeä. Kyllä sinä pelastut muutenkin. Ei Jeesuskaan välitä siitä, ettet välitä Hänen opetuksestaan."
Voisitko kuvitella apostolien opettaneen sellaista "yhteiskristillistä ekumeniaa"???
Mitä Jeesus sitten on sanonut?
"Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille! Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu, mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen!" Markus 16:15-16.
Apostolit toimivat tämän Jeesuksen Sanan mukaisesti. = Apt. 2:38,41; 8:12-17; 10:48; 19:1-5 ym..

"Hänen kuormansa on keveä..!" Matt. 11:28-30.

Kuka oikea uskova uskaltaisikaan muuttaa Jeesuksen Sanoja?
Ilm. 22:18-19.



_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Jatko-osa..

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 15 Maalis, 2009 3:20

Shalom!

Weijon laittamaan: "Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?"

Luuk. 6:46-49

(46 Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?)

47 Jokainen, joka tulee minun tyköni ja kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan-minä osoitan teille, kenen kaltainen hän on.

48 Hän on miehen kaltainen, joka huonetta rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle; kun sitten tulva tuli, syöksähti virta sitä huonetta vastaan, mutta ei voinut sitä horjuttaa, sillä se oli hyvästi rakennettu.

49 Mutta joka kuulee eikä tee, se on miehen kaltainen, joka perustusta panematta rakensi huoneensa maan pinnalle; ja virta syöksähti sitä vastaan, ja heti se sortui, ja sen huoneen kukistuminen oli suuri."


Luuk. 6:46-49


Perusasioita uskolle ja pyrkimyksille..
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Ahdas sydän - ahdas portti ..

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 15 Maalis, 2009 3:25

Ja lopuksi;


2. Kor. 6:12
Ei ole teillä ahdasta meidän sydämessämme, mutta ahdas on teidän oma sydämenne.

Matt. 7:14
mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

Aamen!
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Jaa-ääni..

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 16 Maalis, 2009 20:40

Minä kannatan ainakin, että Apostolisen Jumalan Seurakunnan, jonka ylimpänä Paimenena on Jeesus, etsiä sitä aitoa ja alkuperäistä, puhdasta oppia, ilman ihmislisäyksiä ja värityksiä..


_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Viimeksi muokannut Dimi Sefanja päivämäärä Pe 18 Kesä, 2010 22:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Sajda sanoi:

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 18 Maalis, 2009 12:39

Nimimerkki Sajda esitti tuolla aiemmin, että tällä foorumilla olisi "ahdasta ajattelua". Se ei pidä paikkaansa. :idea: Meidän sydämemme ovat avartuneet hyväksymään kaiken, mikä on Jumalan tahto. Se on avarasydämisyyttä.
Ahdasta ajattelua edustavat sellaiset, jotka eivät ole avartaneet sydäntään Pyhälle Hengelle, vaan vääristävät Jumalan Sanaa hyväksymällä apostolisen ajan jälkeen syntyneitä uskontokuntia, lahkoja ja niiden oppeja. Sellaiset "itsenäiset toisinaan ajattelijat" ( :D ) eivät piittaa Jumalan Sanasta, vaan aiheuttavat riitaisuuksia uskovien välille. Raamattu nimittäin toteaa, että riitaisuuksien aiheuttajia ovat ne, jotka eivät pysy alkuperäisessä kristinuskon sanomassa. 1 Timot. 6:3-5. Me emme siis tuo esiin kiistakysymyksiä. Me tuomme esiin Jumalan Sanan.
Kaikkialta kuulemme uskovien huutavan kurkku suorana, miten "yksin Raamattuun tulee pitäytyä!" Mutta kun sitten joku ottaa asian tosissaan, niin sellainen leimataan ahdasmieliseksi ( :? ) ja jyrkäksi tuomitsijaksi. :?:

"Parempi mennä ahdasmielisenä Taivaaseen,
kuin löysämielisenä helvettiin."

:lol: Ilo Herrassa ja Hänen Totuutensa Tiellä on meidän väkevyytemme!



_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja elämäni » Su 22 Maalis, 2009 23:31

JA JEESUSTAHAN MEIDÄN TULEE SEURATA. HÄN ON MEIDÄN ESIKUVAMME.


_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
elämäni
 
Viestit: 150
Liittynyt: Su 15 Helmi, 2009 17:04

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Pe 18 Kesä, 2010 22:26

"Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni (Luuk.14:27)."

Jeesus kantoi ITSE oman ristinsä teloituspaikalleen. Samoin meidänkin tulee ITSE kantaa lihamme ristiinnaulittavaksi. Siitä vasta alkaa ylösnousemuselämä; lihallisen ihmisen kuolemasta.

"Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle (Gl.6:14)!"

Jeesus nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti. Hänelle tarjona olleen ilon sijasta hän valitsi kärsiä ristin häpeän.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Sajdalle!

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » Su 18 Heinä, 2010 9:25

Sajda kirjoitti:Tuota .... lueskelin nyt vähän tätä foorumia, mihin sattumalta aamulla tupsahdin. Huomasin, että te olette aika jyrkkiä. Ettekö hyväksy esimerkiksi Ev.lut. kirkkoon kuuluvia uskovia ollenkaan uskoviksi ?

Taisin tulla vähän surulliseksi :(

Tosin itse kuulun vapaisiin suuntiin. Oletteko te joku paikallisseurakunta vai ketä te olette :?: :!:



Jumalan salattuun seurakuntaan kuuluu ihmisiä laidasta laitaan, seurakunnasta seurakuntaan - mökin Miinakin ,joka elelee yksikseen eikä kuulu mihinkään yhteenliittymään, voi ehkä kuulua porukkaan.
Me , tällä foorumilla olemme vain noudattaneet uloslähtö-
kehoitusta ainakin mitä tulee ev.lut. lahkoon. Tuo kehoitushan on itsessään aika monitahoinen merkitykseltään. Siis katsomme tuon kirkon olevan täysin luopunut - ihmisten osalta asia on aina kaikille sama - tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.

Yritämme täällä puolustaa Raamatun Sanaa ,jota ateistiset piispat tälläkin
hetkellä rikkovat ,mitä karkeimmalla tavalla ,kun yrittävät kiemurrella tuon homoliittojen siunauskysymyksen kanssa.Ei siinä olisi tarvittu monivuotista komiteatyötä asian selvittämiseen ja eivätkö piispantasoiset miehet tiedä milloin on siunattu piironki ja milloin parisuhde.Homoille syntyy ainakin mielikuva ,että koko helahoito on siunattu.Piispat syyllistyvät mielestäni laumansa harhaan johtamiseen!!



Siinä vain vähän perusteluita siihen, miksi emme pidä ev.lut. lahkosta.






_______________________________________
@Dimi Sefanja suurensi kirjoitusta.
Viimeksi muokannut pertsa2010 päivämäärä Ti 20 Heinä, 2010 8:41, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
pertsa2010
 
Viestit: 97
Liittynyt: To 25 Maalis, 2010 10:33

!!! !!! !!!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ma 19 Heinä, 2010 21:11

Siinäpä sitä tulikin hyviä vastauksia kyselijöille!

:!:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Seuraava

Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa