ERITTÄIN TÄRKEÄ KYSYMYS!!!

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

ERITTÄIN TÄRKEÄ KYSYMYS!!!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 09 Maalis, 2010 10:54

+

Mitä sinulle kuuluu ???

+

:?:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Vastausta

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 20 Maalis, 2010 11:43

Odotellaan vastausta!

:lol:

:?:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 20 Maalis, 2010 18:28

Hyvää, kiitos!
Oon jo kertonut tarkemmin toisaalla kuulumisia :)
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Re: ERITTÄIN TÄRKEÄ KYSYMYS!!!

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » Ke 21 Huhti, 2010 7:06

(OM)
Aikaisin sinäkin olet hereillä - hyvää huomenta vaan!
Kello on 6:43 21.04.2010
Olen juuri herännyt ja uittelen kieltä kahvin joukossa sekä availen silmäluomiani.
Olen valmistautumassa yhteen kirjoitustyöhön.
Uskovien joukossa on ilmeisesti paljonkin epäselvyyttä tempauksista ylösnousemuksista ja milloin ne tapahtuvat.Myös morsiamen roolista on epäselvyyttä.
Siksi olemme tuolla meidän kultaomenafoorumillamme polkaisseet käyntiin tuommoisen kreikkalaistyylisen väittelyn siitä,
mitä ilmestyskirja aiheesta kertoo ja tässä vaiheessa voidaan todeta ,että mikään isompi kivi ei enää hierrä kengässä sen asian tiimoilta.
Rupeankin tässä kirjoittamaan yhteenvetokirjoitusta väittelyn tuloksista,jotta ne olisivat selkeässä , tiivistetyssä muodossa.
Ne tiedothan ovat koko ajan olleet Raamatussa , mutta sekaannuksiakin
on tullut välillä ja on tuntunut kuin iskisi päätään seinään.
Siinä välillä menen sitten aina vähän maata kääntämään ja pistämään kasvihuonetta kuntoon....!



________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Avatar
pertsa2010
 
Viestit: 97
Liittynyt: To 25 Maalis, 2010 10:33

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » Ke 21 Huhti, 2010 8:29


Tuo Tess - teksti näyttäisi kuvailevan ensimmäistä ylösnousemusta koska väärät eivät ole mainitut
tässä yhteydessä.Se mikä tuossa hiertää on se ettei tuomion ylösnousemusta nähtävästi ole mainittu laisinkaan?Ilmestyskirjan teksti
kuvailee kuitenkin molemmat tapahtumat ja olen varma ,että asia vielä tässä selkenee tuon Tess. kirjeenkin osalta.Jos ei , niin ilmestyskirja riittää
yksinkin sijoittamaan ylösnousemukset / tempaukset aikajanalle ja vielä
"samassa yhteydessä".Tess - tekstistä en sa a 100 - prosenttista varmuutta
mikä ylösnousemus on meneillään - se näyttää ensimmäiseltä.Palaan aiheeseen , kun olen saanut tekeillä olevaaesitelmääni asiasta vähän pitemmälle.

Tuo allaoleva teksti on kivi kengässäni , sillä tuo itse Herra on tuleva voisi
selittää viimeisen tuomion alkamistakin jos tuo vääräin ylösnousemus onkin vain jäänyt mainitsemati.

4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
(OM)



________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Avatar
pertsa2010
 
Viestit: 97
Liittynyt: To 25 Maalis, 2010 10:33

Mielenkiintoinen aihe.

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 21 Huhti, 2010 9:06


(HL)

Matteus 24:29-31 on mielestäni Jeesuksen selvä opetus asiasta. Kaikki epäselvemmät kohdat pitää asettaa siihen kontekstiin.
Ko. kohdassa Jeesus sanoo, että ahdistuksen aika on meneillään Jeesuksen tulemuksen aikana. Luonnon voimat järkkyvät. Ihmisen Pojan merkki (?) näkyy taivaalla. Ja "kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja HE NÄKEVÄT Ihmisen Pojan tulevan.." Siis kaikki ihmiset kaikkialla näkevät Jeesuksen tulemuksen. Jae 31 sanoo asian loppuselvennykseksi, että kysymys on todella siitä Jeesuksen tulemuksesta, jolloin Hän noutaa omansa tykönsä. "Hän lähettä enkelinsä..., ja he kokoavat Hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin."
Samaa sanoo siis 2 Tess. 2 luku: "..meidän kokoontumisemme Hänen tykönsä".
2 Tess. 2:1-12 on siis kysymyksessä Jeesuksen tulemus, jolloin Hän tempaa meidät tykönsä, kuten 1 Tess. 4:13-18 asian ilmaisee.
Jeesuksen tulemus ja uskovien ylöstempaus on siis yksi ja sama asia!
:idea:
Mutta tutkitaan asiaa, veljet ja sisaret. Jumalalla saaattaa olla sanomista käsityksiimme, näihin edellä esittämiinikin.


Sanoo (OM) Weijowanhus :wink:

+
Viimeksi muokannut TurunWeijo päivämäärä To 08 Elo, 2013 18:36, muokattu yhteensä 2 kertaa
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: Mielenkiintoinen aihe.

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » Ke 21 Huhti, 2010 9:29

TurunWeijo kirjoitti:
(HL)

Matteus 24:29-31 on mielestäni Jeesuksen selvä opetus asiasta. Kaikki epäselvemmät kohdat pitää asettaa siihen kontekstiin.
Ko. kohdassa Jeesus sanoo, että ahdistuksen aika on meneillään Jeesuksen tulemuksen aikana. Luonnon voimat järkkyvät. Ihmisen Pojan merkki (?) näkyy taivaalla. Ja "kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja HE NÄKEVÄT Ihmisen Pojan tulevan.." Siis kaikki ihmiset kaikkialla näkevät Jeesuksen tulemuksen. Jae 31 sanoo asian loppuselvennykseksi, että kysymys on todella siitä Jeesuksen tulemuksesta, jolloin Hän noutaa omansa tykönsä. "Hän lähettä enkelinsä..., ja he kokoavat Hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin."
Samaa sanoo siis 2 Tess. 2 luku: "..meidän kokoontumisemme Hänen tykönsä".
2 Tess. 2:1-12 on siis kysymyksessä Jeesuksen tulemus, jolloin Hän tempaa meidät tykönsä, kuten 1 Tess. 4:13-18 asian ilmaisee.
Jeesuksen tulemus ja uskovien ylöstempaus on siis yksi ja sama asia!
:idea:
Mutta tutkitaan asiaa, veljet ja sisaret. Jumalalla saaattaa olla sanomista käsityksiimme, näihin edellä esittämiinikin.


Sanoo (OM) Weijowanhus :wink:
________________________


:IAg
Niinpä niin WeijoWanhus - tuo Matteuksen evankeliumi näyttäisi selittävän , että Jeesuksen tulemus omilleen on julkinen ja tapahtuisi ahdistuksen ajan lopussa.En enää muistanut tuota kohtaa ,mutta nyt voin käyttää sitä hyödyksi , kun väsään kirjoitelmaani.Tuo selvensi asiat.



________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Avatar
pertsa2010
 
Viestit: 97
Liittynyt: To 25 Maalis, 2010 10:33

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » Ke 21 Huhti, 2010 9:42

Tyyne_Barry kirjoitti:Jos seuraamme menneitä Raamatun tapahtumia vaikkapa VT:stakin en ole sitä mieltä että meitäkään kohdeltaisiin kovin silkkihansikkain.. Siis sillätavalla ettemme joutuisi kokemaan vainoja ja näkemään kovia aikoja. Israelin kansa,opetuslapset + muut Jeesuksen seuraajat ja syntyneet seurakunnat joutuivat kokemaan väkeviä vainoja ja ahdistuksen aikoja. Joudumme elämään senkin hetken kun koko maailma vihaa meitä.. maailma tosin vihaa meitä jo nyt mutta emme tällä hetkellä ole uskossa henkiemme kaupalla. ainakaan Suomessa..


Noin minäkin asian näen - valittuja on myös vihan ajassa ja valittujen tähden ne päivät lyhennetään!


________________________________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia, mukavampi lukea.
Avatar
pertsa2010
 
Viestit: 97
Liittynyt: To 25 Maalis, 2010 10:33

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ke 21 Huhti, 2010 21:52

Ajattelen, että tämä suuri ahdistuksen aika on ollut meneillään koko uuden
liiton ajan. Onhan se selvää, että me eletään juuri nyt suuressa
ahdistuksessa, joka huipentuu huipentumistaan siihen asti, kunnes Jeesus
tulee. Aamen, tule, Herra Jeesus! Siihen jää kipu ja sairaus ja kuolema ja
kaikki ihmisten pahuus. Kiitos Jumalalle, että saamme odottaa sitä päivää
sydän palaen rakkaudesta Jeesusta kohtaan. Jeesus voi tulla takaisin minä
hetkenä hyvänsä. Nyt Hän antaa merkkejä tulemuksestaan, joka on lähellä.
Nämä kaikki luonnonkatastrofit ja kulkutaudit ym. ovat Jumalan keino saada
ihmiset kääntymään Hänen puoleensa vielä ennen kuin on liian myöhäistä.
Lähellä on aika, jolloin ihmiset menehtyvät pelkoon odottaessan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Morsian / 1. ja 2. ylösnousemus /Tempaukset / pertsa2010

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » Pe 23 Huhti, 2010 11:30


http://p1.foorumi.info/kultaomeniahopea ... .php?t=158
Olen tehnyt tuosta aiheesta kirjoituksen kultaomenafoorumille(linkki yllä).
Sielunvihollinen on saanut uskovat riitelemään keskenään noista asioista,vaikka ainoa oleellinen asia on kuuluminen Kristuksen Ruumiiseen.

Toinen hyvä linkki jonka sain Weijolta on tuossa alla.Se on mielestäni erittäin hyvä tutkielma ,jonka insinöörin aivoni ottivat hyvin vastaan pääpiirteissään.

http://www.jariiivanainen.net/viimeiset_paivat10.html

Tärkeä asia huomata on se ,että peto ja väärä profeetta heitetään tuliseen
järveen Jeesuksen tulemuksen yhteydessä.Myöhemmin sinne joutuu myöskin itse sielunvihollinen.Tuo oli asia ,joka hämäsi minua melko pitkään.



___________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia.
Avatar
pertsa2010
 
Viestit: 97
Liittynyt: To 25 Maalis, 2010 10:33

Kiitos Herralle!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 23 Huhti, 2010 15:19

Luin Pertsan kirjoituksen.
Siinä on saatu asiat lyhyessä muodossa selviksi.
Toivottavasti monet saavat nyt tasapainon tuon
asian suhteen. :idea:
Aamen.
Siunausta meille!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kiitos Herralle!/Tempaus /Re/pertsa

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » Pe 23 Huhti, 2010 15:45

(OM)
Minä yritinkin tehdä tuon niin lyhyesti kuin suinkin ilman ,että kenellekään ei jäisi epäselviä asioita , jos haluaa selvittää asioita
lisää.Omia mielipiteitä siellä ei pitäisi olla ,koska olen huomannut sellaisen johtavan vikateille.Kuitenkin olen varma ,että kritiikkiä
tarvitaan , jotta asiat saataisiin oikeaksi ja oikeaan muotoon.Minulla ei oikein ole tuo asioitten jäsentely hanskassa.Minä monesti sorrun siihen ,että toisten pitäisi harjoittaa ajatustenlukua,jotta tietäisivät mitä minä kirjoitin.
Ehkä joku voisi kirjoittaa tuon artikkelin tänne ymmärrettävään muotoon??
Weijo tietenkin ymmärtää ,kun muistaa koko Raamatun ulkoa!



___________________________________
@Dimi Sefanja suurensi fonttia.


TurunWeijo kirjoitti:Luin Pertsan kirjoituksen.
Siinä on saatu asiat lyhyessä muodossa selviksi.
Toivottavasti monet saavat nyt tasapainon tuon
asian suhteen. :idea:
Aamen.
Siunausta meille!
Avatar
pertsa2010
 
Viestit: 97
Liittynyt: To 25 Maalis, 2010 10:33

Kuuluu

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 23 Touko, 2010 9:32

Hyvää kuuluu vastustustenkin keskellä! :idea:
Olen ajatellut, että saan pitää omat hampaani! Heh. Se tarkoittaa hengellisesti, että ei tule suostua hampaattomaksi tai ottaa tekohampaita.
= Hampaaton tai teennäinen julistus on yhtä tyhjän kanssa.
Ymmärtäneeköhän kukaan?
Sain ajatuksen varmaankin siitä, kun olin lastenlasten kanssa katsomassa heidän päiväkodin päättäjäisissä näytelmää Eemelistä. Siinä pieneltä tytöltä kiskottiin hammasta eri menetelmin. Se siis muuttui päässäni hengelliseksi.

Ajatukseni on verrattavissa myös 1 Sam. 17:38-40:
"Saul puki takkinsa Daavidin ylle ja pani vaskikypärin hänen päähänsä sekä panssarin hänen yllensä. Ja Daavid sitoi hänen miekkansa vyölleen takin päälle ja yritti käydä, sillä hän ei ollut koskaan sellaisia koettanut. Niin Daavid sanoi Saulille: "En minä voi näissä käydä, sillä en ole koskaan tällaisia koettanut." Ja Daavid riisui ne päältänsä. Ja hän otti sauvansa käteensä, valitsi purosta viisi sileätä kiveä, pani ne paimenlaukkuun, joka hänellä oli linkokivisäiliönä, otti lingon käteensä ja meni filistealaista vastaan."
Daavidin taisteluvarusteet olivat sauva ja linko. Ne olivat hänen "hampaansa". Saulin tekohampaat eivät sopineet.
:lol:

:IAg

On tärkeää, ettemme anna oman hengellisen persoonallisuutemme tulla ihmisten muokkaamaksi. :mrgreen: Monet kyllä yrittävät repiä hampaat suustamme...! Vaan eivät onnistu!
(OM)
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Hyvää kuuluu

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Pe 09 Elo, 2013 12:08

Juuri tänään on sydän täynnä, kaikkea sitä Jumalan Suurta Rakkautta, ja Hyvyyttä, mitä Jumala meille pienille ihmisille armossaan on varannut.

Olen tavannut uskovaa sisarta, joka on juuri menettänyt rakkaan miehensä, sekä sisarta, joka on matkustanut kaukaa siskonsa tueksi hänen surussaan.

Mutta, näkisittepä sen ilon, mikä on ollut heidän seurassaan. Tuskin kukaan ulkopuolinen voisi arvata, minkälainen tilannne tällä miehensä menettäneelllä pienellä ja hauraallakin naisella on. Suuren ikävänsä keskellä hän iloitsee siitä, että hänen rakas miehensä on perillä, ja että hän itse on saanut kokea pelastuksen, ja että Jeesus on hänen kanssaan. Sitä on ilo katsella.

Olen kiitollinen Jumalalle ja Jeesukselle Kristukselle,että olen saanut olla näiden uskovien sisarien kanssa ja iloita yhteisestä uskostamme ja siitä, että Jeesus on mennyt valmistamaan meille sijaa.

Ja suuri kiitos ja ylistys siitä,että tämä veli, joka matkansa täällä on saanut päättää, on päässyt kotiin Jeesuksen luo.

Tälläistä nyt kuuluu sen lisäksi, että olen pari kuukautta saanut olla eläkeläisenä ja muuttanut majaa täällä ajassa, mutta tärkeintä on pelastus Jeesuksessa.

Mielessä on myös taas laulu, ihana laulu. Nimi on ehkä Kanjonin laulu. Pike varmaan osaa sanat. Terveisiä Pikelle.
Löysin laulun kasetilta, mutta olis kiva saada sanat tänne Ristinvalossa foorumille.

Siunausta kaikille ja muistetaan toisiamme rukouksin.

Apt. 4:24-37.

Ps. Raamatun paikat tulivat mieleeni tämän em sisaren kertomana.




Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

KANJONIN LAULU

ViestiKirjoittaja pike464 » Pe 09 Elo, 2013 21:25



Kanjonin laulu



Kun kerran vaelsin, kylätiellä Kanjonin.Mä maisemia
valtavia siellä katselin. Minä kyyneleitä sain,
huomatessain matkallain. On ihminen vain tomu kanjonin.

Kerto:) ON JUMALA NIIN SUURI RAKKAUTENSA VALTAVA.
JA IHMINEN VAIN PIENI, VAELTAJA MAAILMAN.
EI KUKAAN TAIDA SELITELLÄ TÖITÄ JUMALAN ,
NE TÄYTTÄÄ KOKO MAAILMAN JA MYÖSKIN TAIVAHAN.

Tien laidassa mä näin, kukkakummun kuihtuvan.
Se kertoo että tomuun päättyy matka ihmisen.
Se hetken kukoistaa, sitten kuihtuu, katoaa.
Vain Sana Herran kestää ainiaan.

Ja tiellä Kanjonin sen mä täysin ymmärsin.
En luottaa mä maallisiin, en ajan aarteisiin
Vain usko Jumalaan, avaa portit uuden maan.
Sen Hengen silmin nyt jo nähdä saan.

http://youtu.be/4vYHFHe7CHs

kopsasin tämän tältä videolta Siunausterveiset sinulle Uusiluomus
:idea:
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

ViestiKirjoittaja pike464 » Pe 09 Elo, 2013 22:24

Aamu-Usva kirjoitti:Ajattelen, että tämä suuri ahdistuksen aika on ollut meneillään koko uuden
liiton ajan. Onhan se selvää, että me eletään juuri nyt suuressa
ahdistuksessa, joka huipentuu huipentumistaan siihen asti, kunnes Jeesus
tulee. Aamen, tule, Herra Jeesus! Siihen jää kipu ja sairaus ja kuolema ja
kaikki ihmisten pahuus. Kiitos Jumalalle, että saamme odottaa sitä päivää
sydän palaen rakkaudesta Jeesusta kohtaan. Jeesus voi tulla takaisin minä
hetkenä hyvänsä. Nyt Hän antaa merkkejä tulemuksestaan, joka on lähellä.
Nämä kaikki luonnonkatastrofit ja kulkutaudit ym. ovat Jumalan keino saada
ihmiset kääntymään Hänen puoleensa vielä ennen kuin on liian myöhäistä.
Lähellä on aika, jolloin ihmiset menehtyvät pelkoon odottaessan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa.

*************************************
1 Tess.3:1 Tämä on jo toinen kirje, jonka minä kirjoitan teille, rakkaani, ja näissä molemmissa minä muistuttamalla herätän teidän puhdasta mieltänne,
2 että muistaisitte niitä sanoja, joita pyhät profeetat ennen ovat puhuneet, ja Herran ja Vapahtajan käskyä, jonka te apostoleiltanne olette saaneet.
3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".
9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
11 Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.
14 Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
17 Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
18 ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Pe 09 Elo, 2013 23:53

Oi kiitos paljon Pike!

Tiesin, että sinulta ne sanat löytyvät. Täällä hiljaa (etten herättäisi naapureita) yksinäni laulelin Kanjoni laulua.
KIITOS JA SIUNAUSTA SINULLE SISARENI.

Kiitos myös viestistä, jonka Aamu-usva oli kirjoittanut. Viime päivinä olen lueskellut Tessalonikalaiskirjettä ja haluan vielä edelleen sitä tutkiskella, jos Herra suo.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron