VIHAA ELÄMÄÄSI NIIN LÖYDÄT SEN!

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

VIHAA ELÄMÄÄSI NIIN LÖYDÄT SEN!

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 09 Huhti, 2010 20:49

Kuva
VIHAA ELÄMÄÄSI NIIN LÖYDÄT SEN!
by David Wilkerson | April 9, 20

Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään." (Joh. 12:25)

Avain yltäkylläiseen elämään on löytyy tästä jakeesta, joka ensi silmäyksellä on hämmentävä ja merkityksetön. Jeesus heittää haasteen pienelle maailmallemme!

Kun ymmärrämme mitä hän tarkoittaa, löydämme paljastuksen joka antaa elämän. Jeesus sanoi myös: Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni. (Luuk. 14:26)

Kristus ei voinut tarkoittaa vihalla klassista sanakirja-käännöstä: inhota ja halveksia, torjua js pitää vastenmielisenä. Jumala sanoo Sanassaan myös: Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja.. (1. Joh. 3:15) Miehet, rakastakaa vaimojanne, älkääkä olko heitä kohtaan katkerat. (Kol. 3:19)

Ei elämää pidä vihata, sillä elämä on lahjaa Jumalalta. Eikä ihmisiä pidä vihata, se olisi vastoin Raamattua.

Meidän tulee oppia vihaamaan elämäntapaamme. Meidän tulee vihata sitä, mitä keskittymisemme perheeseemme ja rakkaisiimme on tehnyt meille. Pyöriikö sinun elämäsi vain lapsiesi, miehesi, vaimosi tai vanhempiesi ympärillä? Ovatko kaikki ilosi ja ongelmasi tämän pienen ympyrän sisällä?

Jumala kutsuu meitä laajentamaan elämämme ympyröitä. Kyllä elämän täytyy olla enemmän kuin vain verhoja, laskuja, lasten koulunkäyntiä, vanhempien hyvinvointia, perheen ihmissuhteita. Martta oli riippuvainen pikkuasioista, mutta Maria halusi kasvaa! Maria halusi nähdä kauemmas ja Jeesus hyväksyi Marian lähestymistavan elämään.

Et voi kasvaa, ellet ensin vihaa kypsymättömyyttäsi. Ei sinun tarvitse hylätä velvollisuuksiasi perhettäsi tai ystäviäsi kohtaan, mutta ne eivät voi sitoa sinua niin, että ne estävät sinua kasvamasta. Jonain päivänä sinun tulee herätä. Pyhä viha, pyhä suuttumus täytyy nousta sielussasi ja sinun tulee itkeä: Oi Jumala, vihaan sitä miksi olen tullut. Vihaan kiukutteluani. Vihaan sitä, miten ärsyttävä olen joskus. Vihaan mielialavaihtelujani. Vihaan sitä, miten pieneksi olen tullut. Vihaan sitä! Vihaan sitä! Vihaan sitä!

Sinun täytyy vihata nykyistä elämäntapaasi niin paljon, että pyydät Jumalalta: Siirrä minut rakkaan Poikasi valtakuntaan. (Kol. 1:13)
http://www.worldchallenge.org/fi/node/8229
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Sanomaa

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 09 Huhti, 2010 23:10

Se on todellista Pyhän Hengen tuomaa sanomaa!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron