Onko Obama huumerikollinen?

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Onko Obama huumerikollinen?

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 22 Maalis, 2009 9:41

Minulla ei itselläni ole TV.tä, mutta luin muutaman viestin, jossa väitettiin Obaman antaneen myönteisiä lausuntoja huumausaineiden puolesta. ONKO SE TOTTA? Kuka seuraa uutisia ja tietää tuosta asiasta?


Huumausaineen levittäjät ja siihen myönteisesti suhtautuvat ovat rikollisia.

!!!
:!:
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Sikäli, kun tiedän tästä..

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 22 Maalis, 2009 16:07

Shalom Shabbat!

Niin, tästä uutisoitiin, että hän olisi suhtautunut lääkehassiksen saannin helpottamiseen toimillaan. Ne saa siis (sen hassiksen) lääkäriltä tiettyihin sairauksiin, joihin ei nykylääketiede pysty auttamaan. Niitä on muutama sellainen sairaus. Se on siis yhtä lailla kontroloitua hommaa kuin esim. morfiinin antaminen potilaalle. Morfiinikin on huume ja erittäin suuressa määrin siihen voi jäädä kiinni, riippuvaiseksi. Siihen on kuitenkin keksitty kai useampiakin vastaavia lääkkeitä, jotka voidaan valmistaa teollisesti (Aamu-Usva tietää näistä minua paremmin, tietoni ovat niin kaukaa menneisyydestä) Mutta esim. Petidin, muistaakseni on sellainen mitä annetaan Morfiinin sijasta (itsekin saanut jotain tällaista kolarin ja leikkauksien jälkeen - mutta Morfiinia edelleen tarvitaa joissain tilanteissa, joissa nämä teolliset valmisteet eivät auta riittävästi. Mutta, kuten sanoin, niin ainakin Aamu-Usvalla on näistä asioista enemmän päivitetyt tiedot, kun minun on monenkymmenen vuoden takaa, silloiselta ammattikaudelta Ensi-Avussa ja ambulanssista, ennen kolariani vuonna -71. Siihen se ura ja virkakin sitten aikanaan loppui. Siirryin muihin tehtäviin, kun en sentään halunnut ottaa tarjottua eläkettä vastaan niin nuorena (1974).

Mutta tässä nyt tätä infoa alkuun.

Siunausta!

T: Dimi S.
Viimeksi muokannut Dimi Sefanja päivämäärä Ma 23 Maalis, 2009 23:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ma 23 Maalis, 2009 22:28

Kannabis saattaa tosiaan tietyntyyppisissä kiputiloissa olla ainoa apu, esimerkiksi joillakin MS-potilailla. Suomessakin on potilaita, joiden kipua lääkitään kannabiksella, mutta se ei Suomessa ainakaan ole korvattava lääke. Todellakin morfiinin kanssa ehkä voi rinnastaa tämän jutun. Morfiini tehoaa hyvin tietyntyyppiseen kipuun, mutta joihinkin kiputiloihin sillä ei ole mitään vaikutusta. Kivunhoito on aika monimutkaista puuhaa. Sen ainakin olen oppinut :D Mutta rukoillaan, että Jumala saa hoitaa mahdollisimman monen kivut lopullisesti pois, niin ettei tarvitse taistella kipulääkkeiden avulla!
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa