Hyväätekeväinen sielu?

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Hyväätekeväinen sielu?

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 02 Syys, 2010 21:57

:?:

"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi,
ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."
Snl. 11:25.
(HL)

:tap

:idea:

:IAg
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2116
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Onks näi?

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 03 Syys, 2010 21:26

Vai kui?

:lol:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2116
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Weli-Markku » La 04 Syys, 2010 17:04


Kyllä. Perustuu kylvämisen ja niittämisen lakiin, joka pätee univeraalisesti, siis yleismaailmallisesti. Toimii kaikilla elämän alueilla: asenteissa, sanoissa, teoissa yms.
(Buddhalaiset kusuvat tätä "instant karmaksi" (instant = engl. pikainen; nopea karma = "feedback" = palaute. ).
Jos kylvät ystävällisyyttä, myös niität sitä. Jos olet vieraanvarainen ja antelias, saat, mitä tilaat.

Herra itse huolehtii siitä, että "hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi" ja "joka toista virvoittaa, se itse kostuu."
Jos vain motiivimme ovat oikeat - niin, ettemme tee mitään oman voiton pyynnöstä - niin saamme takaisin samalla mitalla - vieläpä meille lisätäänkin, sanoi Mestari. Ja mitä Hän sanoi 2000 vuotta sitten, se pätee tänäänkin.
Jessus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti, sanotaan Hebrealaiskirjeessä.
Ja haluamme tehdä Jumalan tahdon mukaan hyvää, vaikkemme tässä elämässä kulisikaan palkituksi.
Jumala kyllä näkee ajatuksemme, motiivimme ja tekomme ja raamatun mukaan tuomitsee meidät uskovat Kristuksen tuomioistuimen edessä tekojemme mukaan. Ja henkilöön ei katsota

Sitä saa, mitä tilaa.




___________________________________
@Dimi Sefanja suurensi tekstin.
Weli-Markku
 


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa