Radi dei ja tv 7 on mahtavia, kristillisiä median tuottajia!

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Radi dei ja tv 7 on mahtavia, kristillisiä median tuottajia!

ViestiKirjoittaja sillanrakentaja » Ti 07 Syys, 2010 12:15

Olen niin kiitollinen Jumalalle, että on antanut myös median kristillisen opin levittämiseen, niin hyvää ohjelmaa ja paljon Wau!!!!!!!!!!!! Mahtavaa, että tv 7:mää voi seurata myös netissä!!!!!!!!!

-Suosittelen kaikille tutustumaan jos ei ole vielä tutustunut !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Armoa ja Rauhaa teille!
sillanrakentaja
 
Viestit: 12
Liittynyt: La 28 Helmi, 2009 23:15
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Radi dei ja tv 7 on mahtavia, kristillisiä median tuotta

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » Ti 07 Syys, 2010 12:23

sillanrakentaja kirjoitti:Olen niin kiitollinen Jumalalle, että on antanut myös median kristillisen opin levittämiseen, niin hyvää ohjelmaa ja paljon Wau!!!!!!!!!!!! Mahtavaa, että tv 7:mää voi seurata myös netissä!!!!!!!!!

-Suosittelen kaikille tutustumaan jos ei ole vielä tutustunut !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Armoa ja Rauhaa teille!


Katselin itsekin aikoinani TV seiskaa ,mutta kun huomasin heidän ohjelmissaan Joyce Meyerin kaltaisia "ilmestyksiä", lopetin tykkänään tuon kanavan seuraamisen, enkä suosittele katselua kenellekään.
Heillä oli hyväksyttäviäkin lähetyksiä,mutta harvoja.
:Whistl




___________________________________
@Dimi Sefanja suurensi tekstin.
Avatar
pertsa2010
 
Viestit: 97
Liittynyt: To 25 Maalis, 2010 10:33

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 07 Syys, 2010 12:43


Shalom!

Pertsa on kyllä tuossa oikessa. Minä en myöskään voisi suositella mitenkään yleisesti TV7:aa katsottavaksi, kun siellä on kaikki sekaisin. Raha puhuu sielläkin, kun pitää kaikille suunnille ja yrittäjille kumartaa.

Itse katson sieltä oikeastaan ainoastaan Jerusalem-uutisten lisäksi David Pawsonin ja Derek Princen opetuksia.

Esikuvansa Jenkkien God Channelin tavoin tämäkin palvelee kaikkia mahdollisia suuntia, hyvää ja huonoa, oikeaa ja väärää ja varsinkin kai sitä mammonaa.

Katsoin kerran tämän Hinnin konsertin, joka siis myös näkyy tuolla TV7:ssa, kun ihmettelin, että mistä ihmeestä ihmiset oikein puhuvat, että on sitten niin ja niin hyvä, profeetta oikein ja muuta sellaista. Sen jälkeen poistin koneelleni lataamani Hinnit ja pyrin varmistamaan kaikin mahdollisin tavoin, ettei sieltä enää koskaan hänen ohjelmiaan, laulujaan tms. löydy. Niitä tuli latausten mukana enemmän sellaisina nimettöminä muodossa eräästä Hubista.

Kyseisessä TV7:ssa on siis kaikki sekaisin kuin sillisalaatissa, mutta vähemmistönä se oikea ja kannatettava - Raamatullinen.

Minun mielipiteeni ja näkemykseni.

Siunausta päiväänne!

Dimi S.
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 07 Syys, 2010 13:02


Juu, minulle riitti myös yksi kerta selventämään, näyttämään mistä tässä Hinnin hommassa oli kysymys.

Mutta tuossa aloitusviestissä mainittiin myös Radio Dei. Siihen sopivat mielestäni samat määreet kuin TV7:aankin. Ikävä kyllä pitää sanoa molempien kohdalla. Ne olisivat voineet olla hyviä ja oikeamielisiä kanavia evankeloimiseen ja opetukseen yms, siis kaikkeen hyvään ja oikeaan - mutta njääh :(

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Weli-Markku » Ti 07 Syys, 2010 22:31



Älkääkäämme jättäkö seurakunnankokoustamme, niinkuin hebrealaiskirje meitä varoittaa - ettei käy nuonosti ja sudet opeta lampaita susien tavoille tai raatele. Mikään kristillinen media ei seurakuntayhteyttä korvaa.
Ja Jumalahan on tarkoittanut meille raamatun "mediaksemme"!

Media-sanan merkitys on aika liki suomenkielen sanaa " välittäjä, VIESTITTÄJÄ."

Ei niin, etteikö voisi välillä lukea esim. hyvän, kristllispohjaisen opetus- tai todistuskirjan tai vastaavan filmin (Risti ja Linkkuveistsi, Passion of The Christ); esimerkiksi olen moneen otteeseen lukenut Nicky Cruzin omaelämäkerrallisen "Juokse, poika, juokse", ja liikutun ilonkyyneliin joka kerta, kun luen hänen uskoontulokokemuksestaan. Kuinka suuri Herra meillä onkaan! Hän yksin pystyy muuttamaan vihaa täynnä olevan, sadistisen jenginuoren palvelijakseen! HALLELUJA!

Joka on saanut vähän anteeksi, se rakastaa vähän, mutta joka on saanut paljon anteeksi, se rakastaa paljon.
Katsokaamme Jeesukseen, ja aloittakaamme parannuksen teko ihan omasta itsestä! Minä ekana! :!:

Ja muistetaan, mistä Jeesus on meidät pelastanut....

Olen katsellut viime aikoina TV 7:kaa; siellä on hyvääkin opetusta ja pidän sen , mikä on hyvää ja raamatullista.

Siunausta! :D
Weli-Markku
 

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Pe 29 Loka, 2010 14:36


Aamen viestiin!

Itse koen, sanonko rehellisesti, vastenmielisyyttä kaikkeen kauppaamisen hengellisillä asioilla. Siksi minulta jää kirjat, ja netissä sivut, joissa myydään kaikenlaista, lukematta.
Tiedän, että siellä on ihan hyvääkin, MUTTA, MUTTA??
Olen itseni lohduttanut, ja rauhoittanut tässä "jyrkässä" kannanotossani, Jumalan Sanalla.
Uskon, että Apostolinen opetus on hyvää, ja että jokainen Jumalan Hengen Avulla sen ymmärtää. 2Kor.1:13.
Ja Jumalalla on Opetajia, jotka eivät Jumalan Sanaa myyskentele. 2Kor.2:17. Heitä kuuntelen.

Olen pari kertaa käynyt netissä tv7:n sivulla ja törmännyt kauhistavaan menestysteologiaan, jossa melkein koko "raamattutunti" meni kerskaan joistain esineistä. Jeesus jäi kirkaasti toiseksi, näiden ihmeiden kanssa. Apt.4:27-32; tässä meille hyvä esimerkki Raamatullisista ihmeistä!
Moni valitettavasti haluaa ihmeitä ja merkkejä, mutt ei seurata Jeesusta koko sydämestään.
Fariseukset pyysivät Jeesusta tekemään ihmeitä ja heille Jeesus antoi tylyn vastauksen, eikä moiseen suostunut. ihmisiä ei tule kannustaa tuollaisen "hengellisyyden" etsintään. Matt.7:13-29.

Radio Deissä olen kuullut kuinka totuuden puhuja kylmästi hiljennetään, mutta olen kuullut kuinka kasteen armo sallitaan. Harmaa on harmaata vaikka miltä näyttäis ja kuulostais!! Mustaa ja valkeaa kun yhdistää muuta ei synny.

JOS NYT JOKU ON NOISSA EM. MEDIOISSA MUKANA JULISTAMASSA JUMALAN SANAN TOTUUTTA, HÄNTÄ MINÄ SYDÄMESTÄNI SIUNAAN JA RUKOILEN HÄNEN PUOLESTAAN, NIINKUIN KAIKKIEN JUMALAN PALVELIJOIDEN PUOLESTA. Ef.6:18,19.

En väitä etteikö joku uudestisynny Jumalan Hengen ja Sanan Voimasta näissä sekoituksissa, mutta emme saa siitä syystä puolustaa väärää. Uudestisyntyneen lapsensa Jumala Kyllä Haluaa Johdattaa Kaikkeen Totuuteen!
Ylistys siitä, Jumalalle, Ja Herralle Jeesukselle, Nyt Ja Aina!

Oi´kuinka edelleen uskoonkaan siihen yhteyteen, jonka JEESUS VAIKUTTAA!!!
JOH. 17:20-26.
Tänä sekoituksen ja hajaannuksen aikanakin on olemassa jäännös, jonka Jumala puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän, Kiitokseksi Jumalalle ja Herralle Jeesukselle Kristukselle. Messiaalle. Immanuel; Jumala kansamme!

Jos nyt olen mielipiteitteni kanssan metsässä; ojentakaa te hengelliset minua oikealle tielle.
Kol.3:12-17. Sopiiko viestini tuon Raamatun opetuksen sisältöön? Voinko sisarena ottaa kantaa, niinkuin viestissäni teen.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

Näin on

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 26 Marras, 2010 0:42

:!:


Kaikki ei varmasti ole siellä hyvää.

Nyt on Baabelin kanavilla mainostettu, miten taas Nokiamissionin uudenvuoden juhlaan tulee pääpuhujaksi katolisen kirkon "karismaattinen julistaja, joka usein saarnaa Pietarin kirkossa täydelle kirkolle. Usein kuulijana on myös paavi".
Että sillä tavalla.
Eihän tuolla olisi niin merkitystä, mutta sinne ryntäävät mukaan taas monet uskossa olevat. - Miten heitä saisi autettua pysymään irti sellaisesta?
TV 7 ja Radio Dei sekä lähes kaikki ns. kristilliset lehdet mainostavat tuota Mariaa palvovaa puhujaa (Paitsi TaivasSanomat!!!).
http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitu ... 9.2010.doc

+

Nokiamissionin uudenvuoden puhuja mainostaa myös paavia kristikunnan "isänä" ja Kristuksen sijaisena. Niinpä.
Paavista sanotaan, että hän on Kristuksen sijainen maan päällä. Mutta varma tosi on, ettei hän edusta meidän Jeesustamme, joka on Taivaan ja maan Herra, kuningasten Kuningas ja herrojen Herra!
Mutta pelastettuina ME uskoon tulleet kyllä olemme Jeesuksen edustajia.. Olemme siis siinä mielessä sijaisia, että Jeesus toimii meissä ja meidän kauttamme. :?: Sijaisuus kuitenkin on jotenkin vieras ilmaisu?

Kuka edustaa Jeesusta maailmassa! Katso se tästä: 2 Kor. 5:20 - 6:1, 2:
"Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. Sen, joka ei synnistä tiennyt, Hän meidän tähtemme teki synniksi, että me Hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sillä Hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä
. "
Tuo oli kirjoitettu uskoon tulleille, jotka olivat kastetut uskoon tulonsa jälkeen upotuskasteella, ja jotka olivat Jeesuksen seuraajia. He olivat Jumalan seurakunta: ".. Korinttossa olevalle Jumalan seurakunnalle..!"1 Kor. 1:2.
ME uskoon tulleet olemme siis Kristuksen puolesta lähettiläinä.


.
Viimeksi muokannut TurunWeijo päivämäärä Ke 02 Tammi, 2013 19:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Pe 26 Marras, 2010 12:24


Aamen kaikkeen siihen missä haluamme tehdä Jumalan Tahdon!!!

JOKAINEN HYVÄ ANTI JA JOKAINEN TÄYDELLINEN LAHJA TULEE YLHÄÄLTÄ, VALKEUKSIEN ISÄLTÄ, JONKA TYKÖNÄ EI OLE MUUTOSTA, EI VAIHTEEN VARJOA.
Jaak.1:17
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

ViestiKirjoittaja Ajattelija » Ma 29 Marras, 2010 11:43


Katselen kyllä TV7, mutta sieltä täytyy todella osata valita mitä katsoo...täällä näyttää olevan yllättävän samankaltaisia valintoja kuin minulla...paitsi etten kuuntele Derek Princen opetuksia.

Sillisalaattia se on pelkästään Patmoksen ohjelmien kohdalla...joskus tulee jotain todella hyvää ja joskus taas todella huonoa. Jos sieltä tulee jotain uutta, mistä en etukäteen tiedä, niin yleensä siinä käy niin, että katson ohjelmaa viitisen minuuttia ja siinä vaiheessa joko jatkan katsomista tai vaihdan kanavaa.

Yhden Johnsonin ohjelman katsoin, mutta olisi saanut jäädä katsomatta. Se oli aivan järkyttävän taitavaa ihmisten manipulointia ja eksytystä!

Radio Deistä en tiedä, koskapa en enää pysty kuuntelemaan sitä. Ostin uudet stereot ja niillä kuuluu kaikki muut kanavat oikein hyvin...paitsi radio Dei...ehkäpä mun ei kuulu kuunnellakaan sitä... :D
Ajattelija
 
Viestit: 8
Liittynyt: Ma 29 Marras, 2010 11:14

Mutta ...

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ma 29 Marras, 2010 11:50

Siunausta Ajattelija! :!:

Jospa nuo ko. mediat saisi hengellisen työn kanaviksi! - Siitä seuraisi koko Suomea ravisteleva Jumalan toiminta! Viimeisetkin uskossa olevat eroaisivat luterilaisesta harhaopista ja lähtisivät raamatulliselle kasteelle sekä tulisivat mukaan alkuperäiseen kristinuskoon! Aamen.
Tässä siitä:

http://www.Jeesus-on-Herra.com/todellinenseurakunta.htm

(OM) Weijowanhus
___________________
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Radio Dei ja TV7

ViestiKirjoittaja EbenEser (DS muokkasi) » Ma 29 Marras, 2010 13:09


Jotain sananpoikasta näistä kahdesta kanavasta.

Radio Dei:

Kristillinen kanava, joka on oikeastaan varsinainen sekametelisoppa. Musiikkitarjonta on joskus kaikkea muuta kuin hengellinen. Uskallanpa sanoa, että samat laulut, joita kuulee myös Radio Dein kanavalla, kuulee myös Iskelmä-Radiossa. Niin surullista kuin s onkin, ei aina tule niin rakentavaa ohjelmaa :(

TV7

Kristillinen TV-kanava, joka on myös varsinainen everybody-keitos. Tarjontaa on laidasta laitaan. Joitakin hyviä ohjelmia toki on, mutta niinkuin taisi joku veli todeta, niin menestysteologiaa sisältäviä ohjelmia mahtuu joukkoon. Itse en juurikaan seuraa kanavaa, koska ohjelmaa tulee myös kokouksista, joissa pitää jytä soida ja keikutaan kuin heinämies pellolla heinäkuun helteessä.

Jos haluat seurata näitä kanavia, niin tosi tarkka saat olla, mitä katsot ja mitä kuuntelet. Kaikki ohjelmat eivät todellakaan ole rakentavia. Todeta vain pitää, kuten eräs helluntailais-saarnaaja sanoi televisiosta: "Kyllähän siellä viemärissäkin joskus joku pullapala kelluu." Itse kyllä jättäisin sen viemärissä kelluvan pullapalankin suosiolla syömättä.
EbenEser (DS muokkasi)
 

ViestiKirjoittaja pike464 » Ma 29 Marras, 2010 13:30


:IAg vanha mummeli tykkää tästä (hb) :idea:

vastaansanomattomasti! (HL) (Ca)
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 04 Joulu, 2010 10:09

"Kyllähän siellä viemärissäkin joskus joku pullapala kelluu." Itse kyllä jättäisin sen viemärissä kelluvan pullapalankin suosiolla syömättä.

Heh :lol:
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » La 04 Joulu, 2010 10:53

Ajattelija kirjoitti:Katselen kyllä TV7, mutta sieltä täytyy todella osata valita mitä katsoo...täällä näyttää olevan yllättävän samankaltaisia valintoja kuin minulla...paitsi etten kuuntele Derek Princen opetuksia.

Sillisalaattia se on pelkästään Patmoksen ohjelmien kohdalla...joskus tulee jotain todella hyvää ja joskus taas todella huonoa. Jos sieltä tulee jotain uutta, mistä en etukäteen tiedä, niin yleensä siinä käy niin, että katson ohjelmaa viitisen minuuttia ja siinä vaiheessa joko jatkan katsomista tai vaihdan kanavaa.

Yhden Johnsonin ohjelman katsoin, mutta olisi saanut jäädä katsomatta. Se oli aivan järkyttävän taitavaa ihmisten manipulointia ja eksytystä!

Radio Deistä en tiedä, koskapa en enää pysty kuuntelemaan sitä. Ostin uudet stereot ja niillä kuuluu kaikki muut kanavat oikein hyvin...paitsi radio Dei...ehkäpä mun ei kuulu kuunnellakaan sitä... :D



Shalom shabbat!

"paitsi etten kuuntele Derek Princen opetuksia." kirjoittaa Ajattelija. Se jäi aiemmin mielen pohjalle vaivaamaan, kun itse olen kokenut sen hyväksi ja oikeaksi eli kysymys pyörii mielessä, että minkä takia joku toinen näkee, kokee, ettei se ole oikeaa ja raamatullista.

Pawsonista joku joskus kirjoittaa jotain, ettei aina ihan mene oikein kaikissa kohdin ja kenties olen törmännyt (harvoin, jos ollenkaan) hänenkin opetuksessa johon itselle outoon asiaan, mutta en koskaan ole kuullut tai itse kokenut, että Derek Princen opetuksessa olisi jotain väärää tai itselle outoa, mikä olisi kalskahtanut hampaisiin niellessä.

En usko, että kuitenkaan niin proosallisen syyn takia, että yksi pojistani on Derek nimeltään, että se sokaisisi ymmärrykseni (vaikka siinä 'ymmärryksessä' muuten mitään kehumistakaan) :D

Siunausta viikon viimeiseen päivään kaikille hyväntahtoisille ihmisille ja kaikille Jumalan omille, jotka tietysti ovatkin lähtökohtaisesti hyväntahtoisia!

Herra kanssanne! Aahhen Deuleha!

Dimi S.
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » La 04 Joulu, 2010 14:02

AAAMEN!!!!!!! Sanoit Aamu-Usva hyvin, sen, miksi itse en tunne tarvetta kuunnella radio deitä tai kuunnella ja katsella tv 7:aa.
Ja edelleenkin sanon, että jos joku Herran palvelija siellä julistaa Jumalan Sanan totuutta, ihmisiä miellyttämättä tai haluamatta ihmiskunniaa, sehän on todella Jumalan Tahto.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

ViestiKirjoittaja jussi83 » Ma 02 Huhti, 2012 18:44

Tv7 Näyttää valitettavasti vain Sellaisia ohjelmia jotka ovat Jumalan silmissä kauhistus.
Ja Joyce Meyer on pahimpia eksyttäjiä.
Ja Pirkko Jalovaara on myös pahimpia eksyttäjiä.
On se kumma että ihmiset Ei välitä tarkistaa Raamatusta Vaan Uskovat kaikki Mitä nämä eksyttäjät höpisevät
.
Avatar
jussi83
 
Viestit: 21
Liittynyt: La 19 Marras, 2011 23:17
Paikkakunta: Oulu

Joyce Meyer

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 02 Tammi, 2013 12:52

:idea:

Ei ole kukaan vielä antanut selvää tietoa "Joyce Meyerin eksytyksestä".
Avainmedian jokaisessa numerossa on hänen kirjoituksensa, ja olen pitänyt niistä. Mutta kaitpa uskovat ovat tutkineet asian, että hänellä sitten on jotain harhaa. Ja mikäli hänellä on sitä väitettyä JDS oppia, niin sitten kyllä pitää hylätä totaalisesti hänen kaikki muutkin opetuksensa.
Mutta siis ..
Minun lukemani hänen kirjoituksensa ovat kuitenkin olleet erikoisen hyviä.
Enpä sen tarkemmin tiedä.


!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron