Uskonnolliset kirkkojen yms. sirkusohjelmat vaativat myös omat "pellensä". Kuvassa esimerkki uskonnollisesta sirkuspellestä!
Kaikenlaiset liperit, papinkaulukset ja muut sellaiset uskonnolliset Baabelin tunnukset ovat häpeällistä todelliselle kristinuskolle!
Piispojen ja pappien vaatetukset kuvastavat itsensäkorottamista!
Elävässä uskossa olevienkin keskuudessa on alettu suosia papinkauluksia. Mutta räikeintä ehkä on, että uskova ihminen laittaa päähänsä sellaisen "teologiantohtorihiipan". Sellainen on Raamatun uskon häpäisemistä.
"Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana. ...
"Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois." Matt. 15:8,13.
+
Uuden liiton OIKEASTA uskovien vaatetuksesta kertoo Kolossalaiskirjeen 3. luku:
"Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielis...yyteen, kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niin kuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa. Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side. Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha ..." Jakeet 12-17.
"Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois." Matt. 15:13.
Tällä kärjistetyllä viestillä karsitaan vääriä istutuksia pois ja saadaan aikaan erotus myös lukijoiden uskonnollisuuden ja elävän uskon välille.
Uskonnolliset hiljaisuuden retriittejä kaipaavat eksytetyt loukkaantuvat tästä!
Elävässä uskossa olevat korottavat äänensä riemuhuutoon!!!
Ihmiset eivät yleensäkään osaa verrata kirkkojen sirkustouhuohjelmaa Raamatun kristillisyyteen. Jos osaisivat, huomaisivat niiden suuren eron.
+