Juurella Ristin....Kuuletko Pyhän Hengen äänen, kuiskauksen?

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Juurella Ristin....Kuuletko Pyhän Hengen äänen, kuiskauksen?

ViestiKirjoittaja pursu45 » Ma 13 Syys, 2010 15:28


Juurelle ristin saan itkien nöyrtyä, saan katua tekojani, syntejäni, tekemättä jättämiä asioita (Ihmiset hukkuu, minä en tee mitään) Enkö kuule Pyhän Hengen ääntä, kehoitusta. Saan katsella Jeesusta Ristillä, Hän verta vuotavana, runneltuna, miksi, minun syntieni tähden. Hän sanoi, Se on täytetty. JA saan tuntea kuinka veripisara Jeesuksen puhdistaa sisimpäni, saan tuntea Ilon ja riemun minkä vain Jeesus antaa taas uudelleen. Saan janoisena tuntea, kuinka Pyhä Henki Koskettaa minua ja saan iloita ja riemuita Jeesuksen Veren Voimasta. Rukoillaan ystävät, nyt on aika uudistua.Nyt on aika kohdata Jeesus uudelleen! Hänellä on tarjota meille yltäkylläinen elämä! SINÄ joka et ole vielä uskossa, Jeesuksen Veressä on puhdistava voima.Jeesus tahtoo pelastaa sinut ja antaa sisimpääsi ilon ja rauhan. NYT ON AIKA HERÄTÄ!




___________________________________
@Dimi Sefanja suurensi tekstin.
Viimeksi muokannut pursu45 päivämäärä To 16 Syys, 2010 21:15, muokattu yhteensä 1 kerran
pursu45
 
Viestit: 3
Liittynyt: Su 12 Syys, 2010 21:18

Re: Juurella Ristin....

ViestiKirjoittaja pike464 » Ma 13 Syys, 2010 17:06

"pursu45"]Juurelle ristin saan itkien nöyrtyä, saan katua tekojani, syntejäni, tekemättä jättämiä asioita (Ihmiset hukkuu, minä en tee mitään) Enkö kuule Pyhän Hengen ääntä, kehoitusta. Saan katsella Jeesusta Ristillä, Hän verta vuotavana, runneltuna, miksi, minun syntieni tähden. Hän sanoi, Se on täytetty. JA saan tuntea kuinka veripisara Jeesuksen puhdistaa sisimpäni, saan tuntea Ilon ja riemun minkä vain Jeesus antaa taas uudelleen. Saan janoisena tuntea, kuinka Pyhä Henki Koskettaa minua ja saan iloita ja riemuita Jeesuksen Veren Voimasta. Rukoillaan ystävät, nyt on aika uudistua.Nyt on aika kohdata Jeesus uudelleen! Hänellä on tarjota meille yltäkylläinen elämä! SINÄ joka et ole vielä uskossa, Jeesuksen Veressä on puhdistava voima.Jeesus tahtoo pelastaa sinut ja antaa sisimpääsi ilon ja rauhan. NYT ON AIKA HERÄTÄ!
**************************************************



Aamen! Samanlaisia ajatuksia olen miettinyt tänä päivänä, ja nyt sinä uusi ystävä foorumillamme toit sen Pyhän Hengen vaikuttamana esiin. NYT ON TODELLAKIN AIKA HERÄTÄ! AIKA UUDISTUA

Tervetuloa "pursu 45" kirjoittelemaan

"Ihmeinen risti, pelastuspaikka,ihmeinen syli Vapahtajan.
Sinne saa aivan heikkona tulla, kuormansa jättää Herralle saa.
Kaiken saa jättää juurelle ristin,itkeä siinä avutonna.
luotaan ei heitä, kasvojaan peitä, tuo Paimen hellä Armahtava".


Siunausterveisin:pike
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron