Lähtekää siitä ulos!

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Lähtekää siitä ulos!

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Ti 19 Loka, 2010 13:44

Ja minä kuulin äänen Taivaasta Sanovan:" Lähtekää sitä ulos, te minun kansani, etette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. Ilm.18:4.

Tarkoitetaanko tässä kirkoista ulos lähtemistä?

Ja voiko Jumala auttaa, ajamalla ulos Babyloniasta, vai täytyykö tehdä vapaaehtoinen valinta, Jumalan Tahtoa seuraten, Hänen Sanansa mukaan?
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

Re: Lähtekää siitä ulos!

ViestiKirjoittaja Weli-Markku » Ti 19 Loka, 2010 14:13

Uusiluomus kirjoitti:Ja minä kuulin äänen Taivaasta Sanovan:" Lähtekää sitä ulos, te minun kansani, etette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. Ilm.18:4.

Tarkoitetaanko tässä kirkoista ulos lähtemistä?

Ja voiko Jumala auttaa, ajamalla ulos Babyloniasta, vai täytyykö tehdä vapaaehtoinen valinta, Jumalan Tahtoa seuraten, Hänen Sanansa mukaan?


No mitä siellä kirkossa ylipäänsä tarkemmin ajatellen yhtään KUKAAN tekee?! Paitsi palkkapapit sun muut tyhjäntoimittajat; tarkoitan hengellisessä mielessä.
Uskosta osattomat eivät vielä ole Jeesuksen omia eikä ainakaan kirkko kaikkine ihmistekoisine rituaaleineen taatusti tee heistä sydämen tasolla olevia kristittyjä.

USKOVIEN TAAS ON KORKEA AIKA LÄHTEÄ SIELTÄ MAHDOLLISIMMAN PIAN.
Syitä tuskin tarvitsee enää ruveta toistelemaan tai selittelemään - sanotaanko vaikka vain, että hedelmistään puu tunnetaan. Niin huonoja viikunoita, ettei niitä voi syödä.

Jumala on tälläisistä sekauskontojen iljetyksistä varoittanut siitä asti, kun Israelin kansa lähti Egyptistä.
MINÄ OLEN HERRA, SINUN JUMALASI. ÄLÄ PIDÄ MUITA JUMALIA. Ei neitsyt Marioita, ei lapsikasteita yms.
Kirkko on kauhistus ja iljetys Herran edessä.
Täynnä saastaa ja kuolleitten luita. (mm. Turun tuomiokirkko.)
Weli-Markku
 

Löytyy tiedoksianto

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 19 Loka, 2010 17:29

:!:

Tässä linkissä selvitystä Uusiluomuksen kysymykseen, että pitääkö odottaa jonkinlaista intuitiivista kokemusta erota kirkosta vai riittääkö siihen pelkkä Raamatun Sana.
Ja HUOM! Teksti on niin suurta, että kaikki näkevät lukea:

http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitu ... skonto.htm

:idea:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: Lähtekää siitä ulos!

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » Ti 19 Loka, 2010 20:04

Uusiluomus kirjoitti:Ja minä kuulin äänen Taivaasta Sanovan:" Lähtekää sitä ulos, te minun kansani, etette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. Ilm.18:4.

Tarkoitetaanko tässä kirkoista ulos lähtemistä?

Ja voiko Jumala auttaa, ajamalla ulos Babyloniasta, vai täytyykö tehdä vapaaehtoinen valinta, Jumalan Tahtoa seuraten, Hänen Sanansa mukaan?


:Whistl
Aikoinaan ratkaisin omalta kohdaltani tuon asian eroamalla
ev.lut. seurakunnasta , koska omatunto ei antanut enää
lupaa heidän toimintansa tukemiseen, kirkollisveroa maksa-
malla.Jokaisen on kuitenkin tehtävä tuo päätös aivan itse,
ja voit aloittaa esim. tutkimalla heidän kymmentä käskyään,
eli ovatko katekismuksen käskyt mooseksen viidennen kirjan
mukaiset.Sitten voit tarkastella katolista kirkkoa ja heidän
"fatiman mariaansa" ja mitä tuo maria on sanonut.

Myös tänä päivänä käytävä homokeskustelu antaa hiukan poikkileikkausta kirkon nykytilasta.
He pistävät komiteoita
istumaan moniksi vuosiksi saadakseen selville miten homoutta tulisi käsitellä kirkon piirissä sen sijaan ,että luki-
sivat mitä Raamattu sanoo asiasta.Papit siunaavat homo-
liittoja - eli siunaavat synnin - jatkakaa vain pojat ja tytöt samaan tyyliin tapu tapu..
Ovat siis sanoutuneet irti Raamatun edustamasta kristin-
uskosta - ei se selittämällä parane!
Avatar
pertsa2010
 
Viestit: 97
Liittynyt: To 25 Maalis, 2010 10:33

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » Ti 19 Loka, 2010 21:53

Mulle tuli täysin mitta täyteen kun kirkko osti piispalle luksus-lukaalin.. :( Samalla pitkin helsingin katuja kulkee kodittomia.. papille maksetaan kauheita palkkoja ja piispalle vielä enemmän :( Yhdysvalloissa, San Fransiscossa on aidosti Churc of Satan:iks tunnustautuva kirkko..mutta suomen lutkukirkko on vielä pahempi kuin tämä :( se tekeytyy Jumalan asialle vaikka on itse todellinen Churg of Satan :(
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu

Kirkko

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 28 Loka, 2010 22:53

Silmiemme edessä tapahtuu Baabelin sortuminen:
Kirkko kaatuu!
Seurakunta nousee!


!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Weli-Markku » Pe 29 Loka, 2010 7:18

Tyyne_Barry kirjoitti:Mulle tuli täysin mitta täyteen kun kirkko osti piispalle luksus-lukaalin.. :( Samalla pitkin helsingin katuja kulkee kodittomia.. papille maksetaan kauheita palkkoja ja piispalle vielä enemmän :( Yhdysvalloissa, San Fransiscossa on aidosti Churc of Satan:iks tunnustautuva kirkko..mutta suomen lutkukirkko on vielä pahempi kuin tämä :( se tekeytyy Jumalan asialle vaikka on itse todellinen Churg of Satan :(



No toi on juuri sitä, mitä olen jo pidemmän aikaa ajatellut asiasta: satanistit ja saatananpalvojat eivät halua olla missään tekemisissä kristinuskon kanssa ja tunnustavat avoimesti olevansa pahoja; sen sijaan nämä "pipit ja papit sekä rovastit ja rävästit", niin kuin edesmennyt veli Veikko Hursti sutjautti heistä mainitessaan Jumalan sanan todesta ottamisen kauhistuttavan puutteen kirkon piirissä, kovasti ovat "kristittyjä" - ja saman tien hylkäävät Jumalan sanan totuuden.
Mitä Herra sanoikaan fariseuksille(Matt.21:31 b-32): "Publikaanit ja portot menevät ennen teitä Jumalan valtakuntaan.
32. "Sillä Johannes (Kastaja) tuli teidän tykönne vanhurskauden teitä., ja te ette uskoneet häntä, MUTTA PUBLIKAANIT JA PORTOT USKOIVAT HÄNTÄ, ja vaikka te sen näitte, ette jälkeenpäinkään uskoneet, että olisitte katuneet." NÄin kova siis on USKONNON kovettama sydän.
Fariseukset ajattelivat: "Minut on ympärileikattu 8 päivän ikäisenä, ja noudatan Mooseksen lakia ja isien perinnäissäänntöjä - olen siis vanhurskas:"
Piispat yms. ajattelevat: "Minut on katettu vauvana, olen kirkon jäsen, käynyt konfirmaatiossa, käynyt tarvittavan teologisen koulutuksen läpi, edennyt urallani, noudatan katekismusta(?) ja Lutherin tunnustuskirjoja(?) - ja voihan siihen raamattuunkin viitata - mutta vain siinä tapauksessa, jos se sopii kirkon oppiin. Täytyy myös sopeutua nykyaikaiseen, moderniin ajatusmalliin ja ideologiaan. Kompromissit kunniaan!(Room.12.2 ??!!) Olen siis hyvä kristitty."
Jumala sanoo Pietarin suulla: "Tehkää PARANNUS, ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen, niin saatte Pyhän Hengen lahjan." (Ap.t.2:38 ). Että näin.

Ihmiset eroavat kirkosta kymmenin tuhansin! Halleluja!
Weli-Markku
 

Aamen.

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 02 Marras, 2010 21:12


Jumala tahtoo omiensa irtaantuvan kaikista kirkkokunnistaan.
Mutta sen tilalle tulee osoittaa turvallinen uskovien yhteys SEURAKUNTALINJALLA.

(HL)

On turvallista olla Jumalan rakkauden ympäröimänä uskovien seurakunnassa. Kukaan ei tässä yhteydessä tuo ristiriitaisia opetuksia, vaan kaikilla on yksi ja sama oppi. Se on Raamattu. Sinua ei kutsuta hajaannuksessa toimivien uskonsuuntien kokouksiin.
Kaikki yhdessä kehotamme toisiamme pysymään tässä Jumalan oman seurakunnan kasvu- ja toimintapaikassa. Hebr. 10:25.
Kaikille on vaarallista juosta paikasta toiseen vieraitten henkien vaikutuspiirissä ja ristiriitaisissa opeissa. Sellainen saattaa järkyttää mielen tasapainoa!
Kenenkään ei siis pidä kutsua täällä ketään mihinkään muihin tilaisuuksiin!!!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron