Harmaata - mutta kaunista.

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Harmaata - mutta kaunista.

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » La 30 Loka, 2010 18:02

Istun ikkunani ääressä ja katselen ulos. Talvi tekee tuloaan. On todella harmaata ulkona, satelee hiljalleen, hienoa, valkoista lunta.
Jostain syystä kaikki vaatenikin, jotka nyt ovat sattuneet päälleni, ovat harmaita - sukkia myöten.
Kuulin juuri suru-uutisenkin - pieni vauva otettiin Taivaankotiin ennekuin hän ehti yhtäkään päivää elää täällä murheiden maassa.
Kun katselen tätä, pimenevässä illassa, huomaan, että puhdas valkea lumi näkyy selvästi tuossa harmaudessakin,
Itse asiassa silmieni edessä on kaunis taulu - joki, jossa on vielä sulaa, ja ohuen jään päälle satanut valkea lumi, sekä valkea ranta valoineen ja harmaine taloineen, muodostavat kauniin maiseman. Kun katselen tuota, muistan uskoontuloni, joka tapahtui tahän samaan vuoden aikaan, marraskuun alkupäivinä.
Silloinkin, juuri alkava talvi huurteisine puineen, näytti niin ihmeellisen kauniilta.
Valkeus loistaa pimeydessä ja pimeys ei sitä käsittänyt - sanotaan jossain paikasssa Raamatussa. Huomaan, että valkeus loistaa myös harmaudessa, ja eikä ole ihme, koska harmaus on myös pimeyttä.
Mutta! JUMALALLE ON KAIKKI MAHDOLLISTA. AAMEN!
Tulin uskoon, vaikka olin ollut ateisti ja keskellä harmautta.
Voi kuinka haluankaan kiittää Jumalaa ja Jeesusta siitä kaikesta mitä Hän On elämälleni tehnyt!!!

Jumalalle on mahdollista tänäänkin pelastaa vaikka kuinka monta entistä ateistia, kommunistia, narkomaania,alkoholistia,huorintekijää,varasta,valehtelijaa ja muuta synnintekijää. Ja hyvätkin Hän voi pelastaa ja rikkaat.
YLISTYS HERRALLE!!

Jumala voi myös pelastaa tuon pienen vauvan vanhemmat ja isovanhemmat. Ja Hän on todellinen auttaja surussa.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 30 Loka, 2010 18:06

Sainkin viestin vauvasta :( Muistetaan koko perhekuntaa rukouksessa, että Jumala lahjoittaisi ihmeellisen pelastuksensa!

Oonkin kirjoittanut kalenteriini ylös jostain syystä, että ensi perjantaina Uusiluomus uutena luomuksena täyttää huimat 18 vuotta :D Jumala on pelastanut meidät, joten Hän voi pelastaa kenet vain!
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 30 Loka, 2010 20:54

Jeesus pelastaa ihmissielun mitä ihmeellisimmistä elämänvaiheista ja kohtaloista. Toivottavasti sisaresi lapsi miehensä kanssa ja muut läheiset siellä tulevat uskoon!

Siunausta!

PS. Tiedätkö, Uusiluomus, mistä otin kerran tällaisen kuvan:


Kuva
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 30 Loka, 2010 22:42

Taulusta tulee jotenkin mieleen toivottu satama...
"He iloitsivat, kun tuli tyyni, ja hän vei heidät toivottuun satamaan (Ps.107:30)."
"Hän ohjaa minut määräsatamaan, perille taivaan kunniaan."
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » La 30 Loka, 2010 23:07

Ensin katsoin kuvaa, että miten on niin tutun näköinen?
Taulu on vaatekomerossani ja odottaa pääsyä Turkuun eräälle ystävälleni.
Asiaan liittyy "tarina", jota nyt en jaksa kertoa.
Mutta nyt jäin ajattelemaan tuota kuvaa? Jumala puhuu tavalla ja toisella - asun nyt tuollaisen kauniin luonnontilassa olevan (ymmärtääkseni) joen rannalla.

Korjasin jo kerran ja nyt yritän uudestaan; sisareni lapsi vaimonsa kanssa.

Mutta! Olen niin iloinen teistä ristiläiset!
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

Re: Harmaata - mutta kaunista.

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Pe 30 Loka, 2015 17:08



TAAS ISTUN SAMAN JOKIMAISEMAN ÄÄRELLÄ! ASUNTO ON VAIHTUNUT MUTTA TALO SAMA!

Katselin ikkunastani tuota harmaata, sumuista, mutta kaunista maisemaa. Aurinko vielä paistaa huurteisten puiden latvoihin, kaunista on. Muistin, että olen joskun tänne veistitelly otsikkeella "harmaata mutta kaunista".
Niinpä etsin tuon viestin ja hämmästyin siitä mitä olin kirjoittanut.
Pienen syntymättömän vauvan kuolema äidin kohtuun?
Viikko sitten tuolle perheelle syntyi pieni vauva ja hänellä on myös kaksivuotias isosisko. Kiitos Jumalalle noista pienistä.

Vanhenpien uskoontulo olisi iso rukousvastaus.

Huomasin myös, että tänäänkin, on lokakuun 30. päivä, niinkuin tuossa aloitusviestissä.
Jumala Puhuu tavalla ja toisella.
Tekstissä kerroin muutamalla sanalla Uskoontuloni tunnelmista ja tuokin päivä on kohta käsillä.
5.11. tulee 23 vuotta uskoontulostani.
Olen edelleen kiitollinen Jumalalle siitä päivästä, kun sain kohdata Herrani Jeesuksen. Olen kiitollinen myös tästä päivästä, että saan kulkea Jeesuksen kanssa tätä kaitaa tietä, kohti sitä oikeaa ja tärkeintä kotia, missä saan viettää iankaikkisuuden.
Jeesus Auttakoon, että siellä saisimme olla, kun aika täällä maailmassa päättyy.

Jumala on sama eilen tänään ja iankaikkisesti ja Hän voi vielä pelastaa monta, jotka kulkevat tässä maailmassa synnin kahleissa.

Yksi Raamatun jakeista, josta todella pidän, on Joh. 14:30."En Minä enää puhu paljoa teidän kansanne, sillä maailman ruhtinas tulee, JA MINUSSA HÄNELLÄ EI OLE MITÄÄN". Tuo jae kertoo mulle siitä, että Jeesus On Herra, ja Hänen kanssaan on turvallista kulkea tätä tietä, jonka Hän On meille viitoittanut. PYSYKÄÄMME JEESUKSESSA!

Tuo 14.lukuhan alkaa kehoituksella, uskoa Jumalaan ja Jeesuksen, ja Jeesus kertoo, että Hän menee valmistamaan meille sijaa. Kiitos Jumalalle ja Jeesukselle, Vapahtajallemme, nyt ja aina.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

Re: Harmaata - mutta kaunista.

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 30 Loka, 2015 20:32


Kiitos Jumalalle pyhyyttä heijastavista viesteistä. Elämämme Jeesukseen uskovina on täynnä taivaan johdatusta. Enkelit ovat todellisesti kanssamme. Hebr. 1:14. Ps. 34:8. 91:11. ym.
Siunausta meille Puolustajiemme tiiviissä suojassa. Meillä on kaksi pääpuolustajaa:

1. "Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on Puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas. Ja Hän on meidän syntiemme sovitus.." 1 Joh. 2:1,2.
2. "Ja minä olen rukoileva Isää, ja Hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
Totuuden Hengen.."
Joh. 14:16,17.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron