Ei liittymiskehoitusta!!!

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Ei liittymiskehoitusta!!!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ma 01 Marras, 2010 21:53


! :!:

Ristin Valossa on vapaitten Jumalan lasten foorumi!!!
Keskusteluihin kuitenkin saavat kaikki osallistua, uskosta osattomatkin, jotka tahtovat pelastua. :idea:

"Totuus on tekevä vapaaksi!" Joh. 8:31-36.

Raamatullinen Jumalan lasten vapaus täällä pitää sisällään sen, että foorumilla ei kukaan kehoita sinua liittymään mihinkään! Päinvastoin, yritämme totuuden sanalla auttaa jokaisen irti KAIKISTA ihmisperusteisista uskonsuunnista sekä lähtemään mukaan raamatulliseen seurakunnan eli Kristuksen ruumiin rakentamiseen!

Jos jonkun linkin kautta löytyy kehotus uskonsuuntaan liittymiseen, niin älä huomioi sellaista! Missä tahansa joku kehoittaa sinua liittymään johonkin uskonsuuntaan, niin saat tietää, että sellainen kehoitus ei tule Jumalasta!

Täällä on hyvä olla!!! (HL)
Aamen.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » La 15 Tammi, 2011 14:22

Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko. Gal. 5:6.

Onkohan väärin vetää yhtäläisyysmerkkiä ympärileikkaus- ja rekisteröitymisasian välillä? Se tuli kuitenkin taas mieleeni tänään, lukiessani Galatalaiskirjettä.
Ainakin koen, että siihen on menty tässä "kirkkokunta" kehityksen ajassa. Syyllistetään niitä, jotka eivät kuulu johonkin paikkakunnan monista kirkkokunnan tai vapaansuunnan seurakuntien rekistereistä.
En tiedä miten muut ovat asian kokeneet, mutta omassa vaelluksessani olen joutunut siihen Jumalan kasvatukseen, jossa on täytynyt juurineen kitkeä pois asioita, jotka eivät ole olleet Jumalasta, vaan ihmistekoja. Ja yksi asia on ollut tuo jäsenkortistoon kuuluminen.
Olen kiitollinen vapaudesta, jonka asiassa olen saanut.

Mutta niinkuin Paavali kirjoittaa galatalaisille ympärileikkauksesta, niin samoin tuo asia on rekistetöitymisen suhteen, voisimmeko kirjoittaa? että; Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta rekiteröityminen eikä rekisteröitymättömyys, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.
Tottahan kuitenkin on, että emme voi lisätä mitään siihen, minkä Herrramme Jeesus Kristus on meidän pelastustieksemme tehdyt.
Kiitos siitä, ilmestystiedosta, jonka Herra Jeesus oli Paavalille antanut, Jumalan taloudenhoitajan tehtävän hoitamisessa, josta mekin saamme olla osalliset Jumalan Raamattuun kirjoitetun Sanan kautta.
Te juoksitte hyvin; kuka esti teitä olemasta totuudelle kuuliaisia?
Houkutus siihen ei ole Hänestä, joka teitä kutsuu.
VÄHÄINEN HAPATUS HAPATTAA KOKO TAIKINAN.
Gal.5:7-9.

Kaikki, jotka pyrkivät lihasssa olemaan mieliksi, ne pakottavat teitä ympärileikkauttamaan itsenne vain siksi, ettei heitä Kristuksen ristin kähden vainottaisi.
Eiväthän nekään, jotka ympärileikkauttavat itsensä, itse noudata lakia, vaan he tahtovat teitä ympärileikkauttamaan itsenne SAADAKSEEN KERSKATA TEIDÄN LIHASTANNE.
Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän HERRAMME JEESUKSEN RISTISTÄ, JONKA KAUTTA MAAILMA ON RISTIINNAULITTU MINULLE, JA MINÄ MAAILMALLE.
SILLÄ EI YMPÄRILEIKKAUS OLE MITÄÄN EIKÄ YMPÄRILEIKKAAMATTOMUUS, VAAN UUSI LUOMUS.
JA KAIKILLE, JOTKA TÄMÄN SÄÄNNÖN MUKAAN VAELTAVAT, KAIKILLE HEILLE RAUHA JA LAUPEUS, JA JUMALAN ISRAELILLE.
Gal. 6:12-16.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

Kyllä sopii.

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 16 Tammi, 2011 12:59

Aamen.

Mikä on kaikissa asioissa varma Jumalan totuus? Se on se, mikä on Raamatussa!

Raamatun mukaan asiat ovat niin suoria, mustavalkoisia, ettei mutkaisilla uskonsuuntien teillä oleva eksynyt yleensä rohkene hyväksyä Raamatun puhdasta suoruutta. - Maailman syntipimeys on niellyt valtaosan uskovistakin. - Pimeässä oleva sokaistuu, kun kirkas valo osuu silmiin. Sitten hän on aivan hämillään reagoiden asiaan shokkitilanomaisessa paniikissa: "Ei se voi niin olla!" "Näinhän kaikki opettavat!" Jne... Tästä esimerkkinä Raamatun oppi "julmista susista" eli valhepaimenista. Jeesus opettaa selvin sanoin, että valheellisen paimenen (suden) voi erottaa oikeasta siitä, ohjaako tuo uskovia yhteyteen vai hajaannukseen. Joh. 10:10-16. Tämän mukaisesti susipaimenia ovat KAIKKI uskonsuuntien paimenet kunnes lopettavat uskovien pitämisen hajaannuksessa, eriseuraisuudessa.
Oikea seurakunnan paimen ohjaa uskovat paikkakunnittain YHTEEN seurakuntatoimintaan ja täysin irti yhteiskristillisestä ekumeniasta!

"Kadonnut lammaslauma oli minun kansani. Heidän PAIMENENSA olivat vieneet heidät harhaan eksyttäville vuorille.." Jer. 50:6. /
Lukekaa Jer. 50-51 luvut yhdessä Ilm. 17 ja 18. lukujen kanssa. Huomaatte, että Jer. profetoi lopunaikaankin liittyvistä asioista. = Johannes lainaa Jeremialta suoria tekstejä.

PS. Törkeintä susipaimenen röykeyttä kuvastaa erään TV 7. esiintyvän palkkapaimenen opetus, miten muka "paimenella on oikeus keriä lampaittensa villat".
Saatteko tuota sopimaan yhteen 1 Piet. 5:2,3. ja Filip 2. luvun kanssa?

Siunausta meille!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kyllä sopii.

ViestiKirjoittaja pike464 » Su 16 Tammi, 2011 19:20

TurunWeijo kirjoitti:Aamen.

Mikä on kaikissa asioissa varma Jumalan totuus? Se on se, mikä on Raamatussa!

Raamatun mukaan asiat ovat niin suoria, mustavalkoisia, ettei mutkaisilla uskonsuuntien teillä oleva eksynyt yleensä rohkene hyväksyä Raamatun puhdasta suoruutta. - Maailman syntipimeys on niellyt valtaosan uskovistakin. - Pimeässä oleva sokaistuu, kun kirkas valo osuu silmiin. Sitten hän on aivan hämillään reagoiden asiaan shokkitilanomaisessa paniikissa: "Ei se voi niin olla!" "Näinhän kaikki opettavat!" Jne... Tästä esimerkkinä Raamatun oppi "julmista susista" eli valhepaimenista. Jeesus opettaa selvin sanoin, että valheellisen paimenen (suden) voi erottaa oikeasta siitä, ohjaako tuo uskovia yhteyteen vai hajaannukseen. Joh. 10:10-16. Tämän mukaisesti susipaimenia ovat KAIKKI uskonsuuntien paimenet kunnes lopettavat uskovien pitämisen hajaannuksessa, eriseuraisuudessa.
Oikea seurakunnan paimen ohjaa uskovat paikkakunnittain YHTEEN seurakuntatoimintaan ja täysin irti yhteiskristillisestä ekumeniasta!

"Kadonnut lammaslauma oli minun kansani. Heidän PAIMENENSA olivat vieneet heidät harhaan eksyttäville vuorille.." Jer. 50:6. /
Lukekaa Jer. 50-51 luvut yhdessä Ilm. 17 ja 18. lukujen kanssa. Huomaatte, että Jer. profetoi lopunaikaankin liittyvistä asioista. = Johannes lainaa Jeremialta suoria tekstejä.

PS. Törkeintä susipaimenen röykeyttä kuvastaa erään TV 7. esiintyvän palkkapaimenen opetus, miten muka "paimenella on oikeus keriä lampaittensa villat".
Saatteko tuota sopimaan yhteen 1 Piet. 5:2,3. ja Filip 2. luvun kanssa?

Siunausta meille!


Aamen! Tämä on niin totta vastaansanomattomasti! :idea:
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

Raamatusta

ViestiKirjoittaja CyberAngel » Ma 17 Tammi, 2011 23:27

Mat 7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Mat 7:16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
Mat 7:17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
Mat 7:18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
Mat 7:19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
Mat 7:20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
______________________________________________
Apt 20:29 Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
Apt 20:30 ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.
Apt 20:31 Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin.
CyberAngel
 

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Ti 18 Tammi, 2011 11:03

Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.
Sillä Hänessä Asuu Jumaluuden Koko Täyteys Ruumiillisesti.
Kol. 2: 8-9.

Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
eikä pitäydy Häneen, Joka On Pää ja Josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan Antamaa Kasvua.
Kol.2:18-19.

Mutta Henki Sanoo Selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat Uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivajien oppeja
valheenpuhujien ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty..
1Tim. 4:1-2.

Mutta epäpyhiä ämmäin taruja karta ja harjoita itseäsi Jumalisuuteen.
Sillä ruumiillisesta harjoituksesta on hyötyä vain vähään; mutta Jumalisuudesta on hyötyä kaikkeen, Koska Sillä On Elämän Lupaus, sekä nykyisen että tulevaisen.
VARMA ON SE SANA JA KAIKIN PUOLIN VASTAANOTTAMISEN ARVOINEN.
SILLÄ SIKSI ME VAIVAA NÄEMME JA KILVOITTELEMME, ETTÄ OLEMME PANNEET TOIVOMME ELÄVÄÄN JUMALAAN, JOKA ON KAIKKIEN IHMISTEN VAPAHTAJA, VARSINKIN USKOVIEN.
1Tim.4:7-10.

Kun Hän Oli Pessyt heidän jalkansa ja ottanut vaippansa ja taas asettunut aterialle, Sanoi Hän heille: "Ymmärrättekö, mitä Minä Olen teille tehnyt?
Te puhuttelette Minua Opettajaksi ja Herraksi, ja Oikein te sanotte, sillä se Minä Olen.
Jos siis Minä, teidän Herranne ja Opettajanne, Olen Pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
Sillä Minä Annoin teille Esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin Minä Olen teille Tehnyt.
TOTISESTI, TOTISESTI MINÄ SANON TEILLE: EI OLE PALVELIJA HERRAANSA SUUREMPI EIKÄ LÄHETTILÄS LÄHETTÄJÄÄNSÄ SUUREMPI.
JOS TE TÄMÄN TIEDÄTTE, NIIN OLETTE AUTUAAT, JOS SEN TEETTE.
Joh. 13:12-17.

Tuo jae 16 " Totisesti, totisesti Minä Sanon..." sai minut tänä aamana miettimään sitä, nöyryyttä, jota Jeesus meille Sanassaan Opettaa.
"HÄNEN TULEE KASVAA, MUTTA MINUN VÄHETÄ."
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

Raamatun mukainen seurakunta, jota ei julmat sudet hallitse!

ViestiKirjoittaja jphone » Ke 19 Tammi, 2011 2:29

Amen, yksi uloskutsuttu (ekkleesia) seurakunta kullakin paikkakunnalla on Jumalan Tahto. Maailma uskoisi silloin ja herätys alkaisi. Jeesuksen rukous on:

Joh.17:20 "Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
17:22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -
17:23 minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut."

Lauma, lampaat ovat jakaantuneet kuka minnekin. Se minua murehduttaa sydämestäni. Kaikille ei avaudu hetkessä kertarytinällä mitä Jeesus haluaa. Herran Hengessähän olemme universaalisesti yhtä.Siis kaikki ne uskovat, joille on Pyhä Henki tehnyt sydämeen asunnon.

Jotkut ovatkin tehneet eriseuraisuudesta parannuksen, mutta eivät ymmärrä, mitä Raamattu opettaa seurakunnasta. Veljiä ja sisaria he silti ovat. Kaikista lihan teoista on tehtävä parannus, ei vaan eriseuraisuudesta, ja vajavaisina lähteä kasvamaan kohti Kristuksen kaltaisuutta Apt.2:42 mukaisesti sekä 2.Tess.2:15-17 mukaisesti.

Pyhä Henki asettaa ainoan Raamatun tunteman johtamismallin seurakuntaan; miehistä koostuvan vanhemmiston, jotka kaitsevat/paimentavat/opettavat/johtavat/ lampaita yhä syvemmälle Jeesuksen tuntemiseen, juurtumaan ja kasvamaan uskossa HÄNEEN - EI ITSENSÄ YMPÄRILLE KOOTEN HERROINA HALLITEN, vaan seurakunnan Ylipaimenemme Jeesuksen ympärille.
Näin toimii Pyhä Henkikin kirkastaen AINA Kristusta, EIKÄ KOSKAAN ITSEÄÄN. Lukekaa, jos haluatte, Joh.14. ja 16. luku Pyhästä Hengestä, ja mitkä ovat Pyhän Hengen tehtävät. Serakunnan miehistä koostuva vanhemmisto on kuvattuna taas seuraavassa:

1.Piet.5:1 "Vanhimpia teidän joukossanne minä siis kehoitan, minä, joka myös olen vanhin ja Kristuksen kärsimysten todistaja ja osallinen myös siihen kirkkauteen, joka vastedes on ilmestyvä:
5:2 kaitkaa teille uskottua Jumalan laumaa, ei pakosta, vaan vapaaehtoisesti, Jumalan tahdon mukaan, ei häpeällisen voiton tähden, vaan sydämen halusta,
5:3 ei herroina halliten niitä, jotka ovat teidän osallenne tulleet, vaan ollen laumalle esikuvina."

Onko tämä utopiaa ja lakihenkisyyttä? Eikö tämä ole kullakin paikkakunnallakin Herran Pyhä Tahto? Minusta on. ja Jumalan Sana sen vahvistaa. Uskon lopunaikoina käyvän niin kuin Hes.34:1-16 on kerrottu Israelin hajaannuksesta ja vääristä paimenista, että se koskee myös Jumalan kansaa. Koetelkaa ja tutkikaa onko näin. Ekumenia on organisaatioiden yhteyttä, jota uskonsuuntien johtajat monesti veljien ja sisarien eri uskonsuunnista selän takana tekevät kaikenlaisia päätöksiä ja luomuksia; tempauksia yhteyden saamiseksi, joista ei olla täysin selvillä, ja ei useinkaan tiedetä, mistä ekumeniassa on oikeasti kyse.

Ekumenia on siis lihan käsivarrella olevaa toimintaa, valheyhteyttä eri ihmisperusteisten organisaatioiden välillä, jolloin se ei ole sitä täydellistä yhteyttä, mitä Jeesus rukoilee ja tahtoo. Siksi se onkin lihan tekoa ja eksytys, joka ei Sanan Valoa kestä.

Rakkauden kautta vaikuttava usko on toki paljon muutakin kuin seurakunta-totuutta. Liikehdintää on kuitenkin Jumalan mielenmukaiseen uskovien yhteyteen kautta maailman myös paikallistasolla. Ei mene kauaa kuin kokosydämiset Jeesuksen omat ajetaan pois ekumeenisista kirkkokunnista. Ellei käy niin onnellisesti Ilm.18:4-5, että Jumalan kansa lähtee kuuliaisesti oma-aloitteisesti ULOS. Kaikki ei tapahdu kertarysäyksellä. Tapahtukoon Isä Sinun Tahtosi tässäkin asiassa. Jeesuksen seuraaja haluaa Isän Tahdon tapahtuvan kaikessa elämässään, jos Jeesus on siis Herra hänelle. Ja meille Hänen omilleen Hän on Herra.

Vajavaisia olemme ja kohti täydellisyyttä meidät on kutsuttu kasvamaan Rakkaudessa Totuuteen jo
tässä ajassa Ef.4, Hebr.6.1-2 jne. jne. Tätä kirjoitusta SAA ja PITÄÄ koetella rakentavassa hengessä. Suorastaan vaadin sitä, jos olen eksyksissä, niin

Jaak.5:19 "Veljeni (sisareni), jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
5:20 niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden."

Siunausta Jumalan KAIKILLE Pyhille kaikkialla, jotka tätä lukevat!!!

PS. Jos tätä lukee joku uskosta osaton, niin tiedä rakas lähimmäinen se, ettei todellakaan Jeesus ole perustanut yhtäkään ihmisperusteista uskonsuuntaa. Olet ehkäpä hämmennyksissä, kun luet kirkkohistoriaa ja sen veristä menneisyyttä ja myöskin ihmettelet sitä. Se ei ole alkuperäistä kristinUSKOA, vaan kristinUSKONTOA. Toinen on Taivaan Valtakunnasta ja jälkimmäinen pimeyden ruhtinaan luomusta.

Ja sinä rakas sielu, joka olet hämmennyksissä, kun on niin montaa eri uskonsuuntaa, ettet tiedä mihin uskoa; sanon sinulle, että näin ei ole Jumalan Tahto koskaan ollutkaan. On vain YKSI ainoa oikea HERRA. On vain YKSI ainoa oikea USKO. On vain YKSI ainoa oikea KASTE, Ef.4:5. Ei ole montaa Herraa, uskoa ja kastetta. Näin ei Raamattu opeta missään kohden. Etsimällä etsikää, niin ette löydä Jumalan Sanasta pienintäkään viittausta siihen suuntaan. Vai löytääkö joku? Jos joku löytää, niin kerro minulle, missä niin on kirjoitettu Raamatussa. Tutkikaa ja koetelkaa sekä lukekaa myös Raamatun viittaukset.
Herramme Jeesuksen Kristuksen Armo ja Rauha olkoon teidän kanssanne!
jphone
 
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 06 Tammi, 2010 15:12

Re: Raamatun mukainen seurakunta, jota ei julmat sudet halli

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Ke 19 Tammi, 2011 11:42

jphone kirjoitti:Amen, yksi uloskutsuttu (ekkleesia) seurakunta kullakin paikkakunnalla on Jumalan Tahto. Maailma uskoisi silloin ja herätys alkaisi. Jeesuksen rukous on:

Joh.17:20 "Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
17:22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -
17:23 minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut."

Lauma, lampaat ovat jakaantuneet kuka minnekin. Se minua murehduttaa sydämestäni. Kaikille ei avaudu hetkessä kertarytinällä mitä Jeesus haluaa. Herran Hengessähän olemme universaalisesti yhtä.Siis kaikki ne uskovat, joille on Pyhä Henki tehnyt sydämeen asunnon.

Jotkut ovatkin tehneet eriseuraisuudesta parannuksen, mutta eivät ymmärrä, mitä Raamattu opettaa seurakunnasta. Veljiä ja sisaria he silti ovat. Kaikista lihan teoista on tehtävä parannus, ei vaan eriseuraisuudesta, ja vajavaisina lähteä kasvamaan kohti Kristuksen kaltaisuutta Apt.2:42 mukaisesti sekä 2.Tess.2:15-17 mukaisesti.

Pyhä Henki asettaa ainoan Raamatun tunteman johtamismallin seurakuntaan; miehistä koostuvan vanhemmiston, jotka kaitsevat/paimentavat/opettavat/johtavat/ lampaita yhä syvemmälle Jeesuksen tuntemiseen, juurtumaan ja kasvamaan uskossa HÄNEEN - EI ITSENSÄ YMPÄRILLE KOOTEN HERROINA HALLITEN, vaan seurakunnan Ylipaimenemme Jeesuksen ympärille.
Näin toimii Pyhä Henkikin kirkastaen AINA Kristusta, EIKÄ KOSKAAN ITSEÄÄN. Lukekaa, jos haluatte, Joh.14. ja 16. luku Pyhästä Hengestä, ja mitkä ovat Pyhän Hengen tehtävät. Serakunnan miehistä koostuva vanhemmisto on kuvattuna taas seuraavassa:

1.Piet.5:1 "Vanhimpia teidän joukossanne minä siis kehoitan, minä, joka myös olen vanhin ja Kristuksen kärsimysten todistaja ja osallinen myös siihen kirkkauteen, joka vastedes on ilmestyvä:
5:2 kaitkaa teille uskottua Jumalan laumaa, ei pakosta, vaan vapaaehtoisesti, Jumalan tahdon mukaan, ei häpeällisen voiton tähden, vaan sydämen halusta,
5:3 ei herroina halliten niitä, jotka ovat teidän osallenne tulleet, vaan ollen laumalle esikuvina."

Onko tämä utopiaa ja lakihenkisyyttä? Eikö tämä ole kullakin paikkakunnallakin Herran Pyhä Tahto? Minusta on. ja Jumalan Sana sen vahvistaa. Uskon lopunaikoina käyvän niin kuin Hes.34:1-16 on kerrottu Israelin hajaannuksesta ja vääristä paimenista, että se koskee myös Jumalan kansaa. Koetelkaa ja tutkikaa onko näin. Ekumenia on organisaatioiden yhteyttä, jota uskonsuuntien johtajat monesti veljien ja sisarien eri uskonsuunnista selän takana tekevät kaikenlaisia päätöksiä ja luomuksia; tempauksia yhteyden saamiseksi, joista ei olla täysin selvillä, ja ei useinkaan tiedetä, mistä ekumeniassa on oikeasti kyse.

Ekumenia on siis lihan käsivarrella olevaa toimintaa, valheyhteyttä eri ihmisperusteisten organisaatioiden välillä, jolloin se ei ole sitä täydellistä yhteyttä, mitä Jeesus rukoilee ja tahtoo. Siksi se onkin lihan tekoa ja eksytys, joka ei Sanan Valoa kestä.

Rakkauden kautta vaikuttava usko on toki paljon muutakin kuin seurakunta-totuutta. Liikehdintää on kuitenkin Jumalan mielenmukaiseen uskovien yhteyteen kautta maailman myös paikallistasolla. Ei mene kauaa kuin kokosydämiset Jeesuksen omat ajetaan pois ekumeenisista kirkkokunnista. Ellei käy niin onnellisesti Ilm.18:4-5, että Jumalan kansa lähtee kuuliaisesti oma-aloitteisesti ULOS. Kaikki ei tapahdu kertarysäyksellä. Tapahtukoon Isä Sinun Tahtosi tässäkin asiassa. Jeesuksen seuraaja haluaa Isän Tahdon tapahtuvan kaikessa elämässään, jos Jeesus on siis Herra hänelle. Ja meille Hänen omilleen Hän on Herra.

Vajavaisia olemme ja kohti täydellisyyttä meidät on kutsuttu kasvamaan Rakkaudessa Totuuteen jo
tässä ajassa Ef.4, Hebr.6.1-2 jne. jne. Tätä kirjoitusta SAA ja PITÄÄ koetella rakentavassa hengessä. Suorastaan vaadin sitä, jos olen eksyksissä, niin

Jaak.5:19 "Veljeni (sisareni), jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
5:20 niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden."

Siunausta Jumalan KAIKILLE Pyhille kaikkialla, jotka tätä lukevat!!!

PS. Jos tätä lukee joku uskosta osaton, niin tiedä rakas lähimmäinen se, ettei todellakaan Jeesus ole perustanut yhtäkään ihmisperusteista uskonsuuntaa. Olet ehkäpä hämmennyksissä, kun luet kirkkohistoriaa ja sen veristä menneisyyttä ja myöskin ihmettelet sitä. Se ei ole alkuperäistä kristinUSKOA, vaan kristinUSKONTOA. Toinen on Taivaan Valtakunnasta ja jälkimmäinen pimeyden ruhtinaan luomusta.

Ja sinä rakas sielu, joka olet hämmennyksissä, kun on niin montaa eri uskonsuuntaa, ettet tiedä mihin uskoa; sanon sinulle, että näin ei ole Jumalan Tahto koskaan ollutkaan. On vain YKSI ainoa oikea HERRA. On vain YKSI ainoa oikea USKO. On vain YKSI ainoa oikea KASTE, Ef.4:5. Ei ole montaa Herraa, uskoa ja kastetta. Näin ei Raamattu opeta missään kohden. Etsimällä etsikää, niin ette löydä Jumalan Sanasta pienintäkään viittausta siihen suuntaan. Vai löytääkö joku? Jos joku löytää, niin kerro minulle, missä niin on kirjoitettu Raamatussa. Tutkikaa ja koetelkaa sekä lukekaa myös Raamatun viittaukset.


Aamen!!! Siunausta Jphone.

Ja Nähdessään kansanjoukot Hänen tuli heitä sääli, kun he olivat nääntyneet ja hyljätyt niinkuin lampaat, joilla ei ole paimenta.
Silloin Hän Sanoi opetuslapsillensa: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän.
Rukoilkaa siis elon Herraa, että Hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseen."
Matt. 9:36-38
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

Re: Raamatun mukainen seurakunta, jota ei julmat sudet halli

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 19 Tammi, 2011 12:13

jphone kirjoitti:Amen, yksi uloskutsuttu (ekkleesia) seurakunta kullakin paikkakunnalla on Jumalan Tahto. Maailma uskoisi silloin ja herätys alkaisi. Jeesuksen rukous on:

Joh.17:20 "Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
17:22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -
17:23 minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut."

Lauma, lampaat ovat jakaantuneet kuka minnekin. Se minua murehduttaa sydämestäni.


Aamen.
Meitä murehduttaa uskovien eriseuraisuus. Tahtoisimme yhdessä Jeesuksen kanssa, että Jumalan lapset ovat YHTÄ. Miksi? "niin että maailma ymmärtäisi!!!". Joh. 17:21-23.

Mutta.
On ilo lukea selvää sananopetusta!
Edellinen jphonen opetus tuli siis Joensuussa olevasta Jumalan seurakunnasta!

Jumala siunatkoon meitä!


Iloa Herrassa päiväämme ! :lol: Rakkaassa Jeesuksen Nimessä!

:D

:idea:

:!:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Mutta oikeus virratkoon kuin vesi..

ViestiKirjoittaja pike464 » Ke 19 Tammi, 2011 13:03

Aamen! Aamos 5:24 Mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro.
Ps94:15 vaan oikeus on vielä noudattava vanhurskautta, ja kaikki oikeamieliset seuraavat sitä.

Mitään lisäämättä ja mitään poisottamatta,
iloitsen lukea veljien ja sisaren ajatuksia ja opetuksen sanaa SIUNAUSTA!
:idea:
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa