Hyvää päivää!

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Hyvää päivää!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 10 Joulu, 2010 22:09

:lol:

Mitäs siihen vastaat?

:?:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Pe 10 Joulu, 2010 23:07

HYVÄ TURKU JA WEIJO-WANHUS!!!
Siunausta ja Rakkautta Jeesuksessa kaikille turkulaisille ja ristiläisille.
Ja hyvää yötä! Joh. 14:1-4.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

Niin siihen tuli vastaus

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 10 Joulu, 2010 23:31

Vastaus oli siis että hyvää yötä!

Ok. Hyvä vastaus. Hyväksytään.
Hyvää yötä Uusiluomus!

Mitä muut vastaavat?


:lol:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja pike464 » La 11 Joulu, 2010 0:08

Hyvää yötä heräsin juuri olin ottanut pienet unet
ja en ollut oikein varma mikä hetki yöstä on. Weijo siellä jatkoi
puhetta, kun kuuntelin ties kuinka moneen kertaan ja olin nukahtanutkin.. Ei kannata vaakatasossa mitään alkaa kuunteleen ja nyt näköjään kello on jo 22.40..

On muuten hyvää sanaa. Kiitos Weijo, kyllä minä sen oikeesti
kuuntelinkin, moneen kertaan, mutta alkoi sitten nukuttaa..

Hyvää yötä Jeesus myötä kaikille!

18 Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.
19 Henkeä älkää sammuttako,
20 profetoimista älkää halveksuko,
21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
22 karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
23 Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
24 Hän, joka teitä kutsuu, on uskollinen, ja hän on sen myös tekevä. :idea: :idea: :idea:
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

ViestiKirjoittaja pike464 » La 11 Joulu, 2010 10:57

Hyvää ja siunattua lauantaipäivää ystäväiset ihanaiset..
Joulukin tulla jolokuttaa, enkä oo tikkua ristihin sen hyväksi. teheny. Tuloo se ja menöö vaikka en sen etehen mitää
tekisikään. (Ca) :tap
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

Jouluilua

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 11 Joulu, 2010 12:04

pike464 kirjoitti:Hyvää ja siunattua lauantaipäivää ystäväiset ihanaiset..
Joulukin tulla jolokuttaa, enkä oo tikkua ristihin sen hyväksi. teheny. Tuloo se ja menöö vaikka en sen etehen mitää
tekisikään. (Ca) :tap


Joo Pike ym.!

Parasta joulussa on, että se menee pian ohi!


:idea:
Sanoo (OM) = W.L.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Weli-Markku » La 11 Joulu, 2010 20:46

Niin no joo; sehän joulussa myös ärsyttää, kun koko Suomi on kiinni: linja-autot eivät kulje yms.

Mutta kyllä minä palkkatyöläisenä mielelläni pidän sen kahden viikon loman, joka joulun aikaan sijoittuu.
Ihanaa päästä kaikestä tästä hälinästä, ainaisesta metelistä, työpaineista, velvollisuuksista jne. edes pariksi viikoksi lepäämään ja rauhoittumaan.Nytkin taas yläkerrasta kuuluu sitä kontrolloimatonta kolinaa.
Onkin ollut melkoinen syksy. Välillä on tullut mieleen, että kestääkö nuppi vai sekoanko vallan. Kai Herra auttaa, antaa kärsivällisyyttä ja kestäväsyyttä.
Joulu sinänsä ei merkitse mulle mitään, paitsi että hauska päästä sukulaisten luo kylään - TÄYTEEN HILJAISUUTEEN, silloin kun on mahdollista. Kännykkä hiljaiselle, ja vastaan siihen vain silloin, kun haluan ja kenelle haluan.
Weli-Markku
 

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 11 Joulu, 2010 22:11

Minäkin saan tähän joulunajan listaan kaksi ylimääräistä vapaapäivää :D Niistä mä oon aina tässä joulussa tykännyt.. Ja kyllä mä lasten innostakin vähän tykkään :) Ne odottaa tietenkin lahjoja... Ainakin mun lapset on niin materialisteja :lol:

Hengellisesti kyllä joulun hartaudessa on jotain huonoa: Puhutaan rauhan juhlasta ja koko Suomeen julistetaan täältä Turusta oikein joulurauha. Silti juuri joulun aikaan perheväkivalta on yleisimmillään ja tietenkin tulipaloja yms on paljon. Ei siis ole kovin todellista rauhaa tämä joulurauha..

Silti teen jouluruuat ja lasten kanssa vietetään vähän erityinen päivä. Meille tulee aatoksi vielä siskon tyttö ja mun äitikin. Joensuun reissusta luovuttiin, kun ei sinne asti viitsi lähteä kolmen vapaapäivän takia, kun kaksi päivää menisi jo matkoihin.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » La 11 Joulu, 2010 22:17

On ollut niin hiljaista monta päivää täällä foorumilla ja olen jo ajatellut, että teillä on joulukiireitä------------------?
Mutta ei nyt sitten teillä ainakaan,viestien mukaan.
Minä olen taas päässyt töihin, parin kuukauden jälkeen, ja joulu menee töissä. Tämä on neljäs joulu, kun olen töissä.
Olen kiitollinen, Jumalalle, vapaudesta, jonka Hän minulle on antanut tämän "juhlan" suhteen. Mulle voisi olla aivan kateellinen tuosta ihmeellisestä Armosta. Uskon, että monet eivät edes tiedä, että se on todella mahdollista. Tietenkin uskovat sen tietää?
Se, se vasta rauhaa on, kun voi olla irti vuoden suurimmasta pakanallisesta juhlasta. Ensimmäisenä jouluna uskovaisena, olin niin innoissani Jeesuksen juhlasta, niinkuin luulin, mutta hyvin pian tontut ja pukit alkoivat häiritsemään, kun niitä oli kaikkialla. Samoin tapahtui pääsiäisen kanssa, ja olen hakenut etäisyyttä moisiin juhliin.
Mutta on se arka aihe monille?? Ja tulee leimatuksi, jos miksikä, jos ääneen asiasta puhuu.
Mutta; oli joulu tai juhannus, niin parasta on olla Jumalan Lapsi.
"HERRA, NYT SINÄ LASKET PALVELIJASI RAUHAAN MENEMÄÄN, SANASI MUKAAN;
SILLÄ MINUN SILMÄNI OVAT NÄHNEET SINUN AUTUUTESI,
JONKA SINÄ OLET VALMISTANUT KAIKKIEN KANSOJEN NÄHDÄ,
VALKEUDEKSI, JOKA ON ILMESTYVÄ PAKANOILLE, JA KIRKKAUDEKSI KANSALLESI ISRAELILLE."
Luuk.2:29-32.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

Samat on ajatukset

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 12 Joulu, 2010 0:11

Uusiluomus kirjoitti:On ollut niin hiljaista monta päivää täällä foorumilla ja olen jo ajatellut, että teillä on joulukiireitä------------------?
Mutta ei nyt sitten teillä ainakaan,viestien mukaan.
Minä olen taas päässyt töihin, parin kuukauden jälkeen, ja joulu menee töissä. Tämä on neljäs joulu, kun olen töissä.
Olen kiitollinen, Jumalalle, vapaudesta, jonka Hän minulle on antanut tämän "juhlan" suhteen. Mulle voisi olla aivan kateellinen tuosta ihmeellisestä Armosta. Uskon, että monet eivät edes tiedä, että se on todella mahdollista. Tietenkin uskovat sen tietää?
Se, se vasta rauhaa on, kun voi olla irti vuoden suurimmasta pakanallisesta juhlasta. Ensimmäisenä jouluna uskovaisena, olin niin innoissani Jeesuksen juhlasta, niinkuin luulin, mutta hyvin pian tontut ja pukit alkoivat häiritsemään, kun niitä oli kaikkialla. Samoin tapahtui pääsiäisen kanssa, ja olen hakenut etäisyyttä moisiin juhliin.
Mutta on se arka aihe monille?? Ja tulee leimatuksi, jos miksikä, jos ääneen asiasta puhuu.
Mutta; oli joulu tai juhannus, niin parasta on olla Jumalan Lapsi.
"HERRA, NYT SINÄ LASKET PALVELIJASI RAUHAAN MENEMÄÄN, SANASI MUKAAN;
SILLÄ MINUN SILMÄNI OVAT NÄHNEET SINUN AUTUUTESI,
JONKA SINÄ OLET VALMISTANUT KAIKKIEN KANSOJEN NÄHDÄ,
VALKEUDEKSI, JOKA ON ILMESTYVÄ PAKANOILLE, JA KIRKKAUDEKSI KANSALLESI ISRAELILLE."
Luuk.2:29-32.




Kuva

AAMEN!
Uusiluomus kirjoitti lähes omat ajatukseni! = En ota vähääkään osaa pakanallisen jouluilun viettoon. Ja kiitän Jumalaa, että Hän on vapauttanut kirkkopyhistä kokonaan.
Olen ollut murheellinen, kun elävässä uskossa olevatkin ovat puhuneet, että nyt muka on "adventin aika". Missähän Raamattu sellaisista vuodenajoista puhuu?
:?:

Seurakunnassa kokoukset jatkuvat aina normaalin viikkorytmin mukaisesti.

+

Kirkkovuoden "pyhiä" ei siis ollenkaan huomioida. Esim. Joulukuun 24 päivä on perjantai ja meillä on silloin rukoustunti normaalisti klo 18.00-19.00. Lauantaina on raamattupiiri 16.00. ja sunnuntaina kokous 16.00.

+

Ja tonttulakit ovat kielletyt! Heh... ainakin puhujanpaikalla. Vai mitä?! :lol: :idea: Mutta joulupukin naamariani en kyllä pysty piilottamaan, kun se on luonnostaan naamallani.
Yes!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Weli-Markku » Su 12 Joulu, 2010 12:40

Minä taas kiitän Jumalaa siitä, että voin edes viikon olla kokonaan Turusta poissa.
Se on hyvä kun on rauhallinen asuinpiiri, missä naapurit ei metelöi eikä tarvitse käydä töissä.
Ei katsota ketään nenänvarttta pitkin siksi, että haluaa edes joskus olla rauhassa.
Se on sitten sen asia, joka haluaa olla aina menossa ja olla joka paikassa yhtä aikaa.
Ei ole pakko polttaa itseänsä loppuun - jollei sitten halua.
Weli-Markku
 

ViestiKirjoittaja Weli-Markku » Su 12 Joulu, 2010 12:42

Enkä ota edes läppäriä mukaan! :)
Weli-Markku
 

Käytän jouluilua hyväksi

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 12 Joulu, 2010 13:45

:lol:


Aamen Veli!
On hyvää ja oikeaa välillä levätä ja lomailla!
Kiitos Jumalalle, että sinulla on sellainen paikka, piilopirtti lähes puhtaan luonnon keskellä.
Jeesus siunatkoon lomasi! :IAg

(HL)
__________

Olen jo muutamana vuotena käyttänyt jouluilua evankeliumin hyväksi lähettämällä mm. omaisille "joulukorttina" jotain pelastukseen liittyvää.
Laitan tämän vuoden kortin uudeksi aloitukseksi!

Jokaisen tulee tietää tosiasia, että joulunvietto on katolisen kirkon keksimä pimeyden juhla! Ensimmäistä ns. "kristillistä joulua" on vietetty vasta 300 luvun lopulla.
Mitenhän maailma tuli toimeen ilman joulua ..., uskovatkin, yli 300 vuotta? Olikohan uskonelämä sen puutteen aikana jotenkin vajavaista?
Ja lisää kysymyksiä:
Miksi uskoontulemiset lakkasivat lähes kokonaan niihin aikoihin kun joulu keksittiin? Ja miksi edelleen ihmisiä tulee uskoon vähiten joulunaikaan?
Sanon vastauksen. Joulussa ei ole tilaa pelastussanomalle ja siis ristin veriuhrille! Seimenlapsikultti peittää ihmisiltä ristiin naulitun Jeesuksen!

PS. Joulunajassa on parasta, että se menee pian ohi!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja jphone » Su 12 Joulu, 2010 14:02

Moni valheellisuus uskovien elämässä juontaa juurensa yleensä AINA katolisen kirkon valheellisesta traditiosta ja isien perinnäissäänöistä, mitkä paavi joukkoineen, kardinaaleineen ja jesuiitoiittoineen on ujuttanut kristikuntaan. Nämä valheelliset perinteet on opetettu uskoville Raamatun totuuksina, vaikka ne ovat epäraamatullisia vääriä opetuksia. Niin siinä sitten käy, että uskova uskoo silloin nämä asiat kun ne hänelle opetetaan ja usein ne tuodaan vielä siten esille, ettei niitä voi kyseenalaistaa, koska ne ovat "totuus" ja kaikki uskovat niin, kun pappi sanoo ja kun näin on aina tehty.

En todellakaan tuomitse ketään, enkä edes niitä, jotka uskovat näihin valheellisiin perinteisiin. Sillä monet heistä ovat vilpittömiä ja opetettu väärin luullen näitä perinteitä raamatullisiksi, ja siksi he puolustavat niitä kaikilla niillä epäraamatullisilla väitteillä, joita heille on opetettu.

Jumala on kuitenkin Sanassaan luvannut johdattaa meidät kaikkeen Totuuteen, siis kaikkeen siihen mikä on tarpeellista ja välttämätöntä pelastukseen, pelastuksessa pysymiseen sekä terveeseen uskon kasvussa rakentuaksemme, minkä kautta saamme Jumalan Armosta kasvaa täyteen miehuuteen Jeesuksessa, johon meidät on kutsututkin (Ef.4)

Joulu on Rooman katolisen kirkon keksintö, jossa se yhdistää kaksi "juhlaa" kytkien ne toinen toisiinsa; babylonialaisen Tammuksen syntymäjuhlan ja roomalaisen Saturnaalia juhlan. Rooman katolinen kirkko antoi tälle uudelle 'juhlalle' nimen Kristuksen syntymäjuhla, jota EI löydy Raamatusta siten, että sitä tulisi juhlia, ja toi siihen mukaan Raamatusta elementtejä Kristuksen syntymisen tapahtumista, mutta samalla jätti siihen pakanallista aineksia ja salli roomalaisten jatkaa Saturnaalia juhlan viettämistä uuden juhlan (joulun) merkeissä ja näin valhe oli valmis, joka upposi kansaa kuin häkä.

Raamatussa ei ole kehotusta, eikä opetusta Jeesuksen syntymäjuhlan viettämisestä joulukuun 25. päivä, eikä ylipäätään minään päivänä. Raamatusta ei löydy myöskään ollenkaan kehotusta ja opetusta, että joka vuosi jonakin tiettynä päivänä tai sinä päivänä kun Jeesus syntyi, pitäisi viettää joulua Hänen syntymänsä muistoksi. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä etteikö uskovat saisi muistella Jeesuksen syntymistä; totta kai sen voi tehdä vaikkapa vuoden jokaisena päivänä, jos niin haluaa ja tahtoo. Ja itseasiassa Jeesuksessa Kristuksessa meillä on 'joulu' joka päivä, sillä siinä Jumala osoitti suuren Rakkautensa ihmiskuntaa kohtaan, että he jotka ottavat Jeesuksen Sanat vastaan uskomalla Häneen tehden parannuksen pelastuvat.

Raamatun perusteella on kuitenkin täysin selvää, että Jeesus ei syntynyt joulukuussa, vaan joissa syys-lokakuun tietämillä todennäköisesti lehtimajanjuhlan aikaan. Tämä tarkoittaa sitä, että jos joku sanoo ja uskoo, että Jeesus syntyi joulukuun 25 päivä, niin se on valhe. Herran Jeesuksen opetuslapsina tiedämme sen, että Jumala ei hyväksy valhetta, ei edes väärää ja valheellista Poikansa syntymän ajankohtaa!

Tämä tarkoittaa sitä, että silloin kun uskovalle avautuu Totuus siitä, että Jeesus ei syntynyt joulukuussa, niin silloin emme saisi enää uskoa Jeesuksen syntyneen joulukuussa, emmekä myöskään saisi tukea tätä valhetta niin, että puhumme, opetamme ja saarnaamme Jeesuksen syntyneen joulukuussa, koska se ei ole totta, vaan valhetta.

Ymmärrän, että joulu-asia voi tuottaa päänsärkyä, vaivaa ja ahdistusta uskoville varsinkin siinä vaiheessa kun Totuus avautuu ja ympärillä oleva maailma uskoo kokonaan valheen Jeesuksen syntymäjuhlasta joulukuussa. Herra auttaa meitä tässäkin asiassa pois valheesta, jos haluamme elää Rakkaudesta Totuuteen Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa.

Sanan valossa näen, olevan kaksi tärkeää asiaa koskien joulua, johon Herran omilla ei pidä olla osaa eikä arpaa varsinkaan silloin, kun Totuus on avautunut. Uskova ei saisi uskoa Jeesuksen syntyneen joulukuun 25 päivä, koska se ei ole totta. Joulupukit ja tontut eivät saisi kuulua uskovien elämään, koska niiden kautta opetetaan valhesatuja lapsille , asioista, jotka eivät ole TOTTA, vaan joulun ympärille rakennettuja kuvitteellisia hahmoja, joiden alkuperä on pakanallinen, antikristillinen sekä osin Jumalaa pilkkaava. Jumala ei ole valkopartainen kiva setä, joulupukki, joka jakaa lahjoja ( esim.kasteen armo) kilteille lapsille, kuten monella on sellainen nimikristillinen jumalkäsitys.

Vaikka joillekin uskoville avautuisi Totuus esim. joulusta, niin silti he ovat mieltyneet "isien perinnäissääntöihin", jotka muuten himmentävät evankeliumin ja Sanan kirkautta sekä Totuutta ja he puolustavat niitä kaikin keinoin. Tällaista on paljonkin ja se on ikävää, että tietäessään Totuuden valitsee valheen ja monet alkavat vielä sotimaan valheen puolesta Totuutta vastaan.

Joulu on niin pitkä perinne ja traditio, että tässä tarvitaan taidollisuutta sekä kärsivällisyyttä tuoda esiin paljastamalla näitä asioita. Vaikka Herramme Jeesus oli täydellinen paljastaessaan perinteitä valheiksi, niin silti moni suuttui Häneen, vaikka Hän varmasti osasi ottaa huomioon lähimmäisiään ja kykeni tuomaan asiat esille taidollisesti. Aina joku loukkaantuu, vaikka asiat tuotaisiin kuinka taidollisesti tahansa esille. En halua ketään siis loukata, vaan tuoda esille Jumalan Sanan Totuuden Rakkaudesta Totuuteen sekä sen mikä ei ole totta. Annan sinulle aikaa sulatella, tutkia ja koetella, löydätkö Raamatusta kehoituksen viettää isien traditiota, pakanallista ja jumalatonta juhlaa, joka et yhdy kirjoitukseeni.

Meillä kyllä hiljennytään joulun ajaksi, eikä juoksennella kaupoissa stressaantuneena ja äkäisenä, kuten Jumalan omatkin ovat langenneet tieten tai tietämättään niin tekemään puhumattakaan jumalattomista, jotka höystävät joulun vieton viinan juomisella ynnä muulla jumalattomalla menolla niin, että koko "juhla" on kirkkovuoden (josta olemme vapaat, kuten kaikista isien perinnäissännöistä Kol.2:8) pakanallisin juhla mässäilyineen ja irstailuineen sekä kulutusjuhlineen, kuten juhannuskin - oliko sekin nyt jonkin kirkkovuoden juhla "Stefanuksen kivittämisen muistoksi"???

Mutta itseasiassa joulun ruoat ovat halpoja, kuten porkkanalaatikko yms. ruoat, joita voi syödä joulunkin aikaan ja miksei keskellä kesääkin. Lanttukin on halpaa ja ainekset laatikkoruokiin, kuten kaali, peruna jne. Pakanallisen juhlan aikaan tuleekin monelle lepopäiviä runsaasti, jotka käyttäköön kukin Jumalan lasten vapaudesta käsin, kuten Herra johtaa. Se nyt kuuluu tähän nimikristilliseen yhteiskuntaamme ja pakanalliseen kirkkovuoteen, joten olkaamme vapaat olemaan vapaita Herrassa vapaapäivinä töistä, jotka töissä käyvät.

Jumala siunatkoon kaikkia Herran omia kaikkeen Totuuteen Rakkaudessa niin, ettei mitään traditioiden sumuverhoa estäisi näkemästä kirkasta Raamatun Sanaa!
Herramme Jeesuksen Kristuksen Armo ja Rauha olkoon teidän kanssanne!
jphone
 
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 06 Tammi, 2010 15:12

ViestiKirjoittaja Make81 » Su 12 Joulu, 2010 14:45

Jumalan Rauhaa!

Olen iloinen saadessani olla tällä foorumilla kanssanne veljet ja sisaret Herrassa. Minulla oli tuossa pitempi vaikea elämänjakso takana, mutta nyt olen päässyt "ahtaalta avaralle". Kiitos Jumalalle!

Rohkaistaan ja tuetaan toisiamme, sillä Koti näkyy jo!
:)
Make81
 
Viestit: 2
Liittynyt: La 11 Joulu, 2010 23:18

Suomen tilasta

ViestiKirjoittaja nettievankelista » Su 12 Joulu, 2010 15:32

Suomen tila on tosi surkea hengellisesti kansana.
Kansanhallitusmiehet ja vanhimmat, ovat todella hukanneet leiviskänsä ja palvelleet palkkapappeina. Laittomuus , ahneus, itsekkyys ovat päässeet valtaan. Jumalan Henki murehtii...rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät...olemme ahdistuksen ajan kynnyksellä...maailma ei ole entisensä.
Suomi sinun pelastuksesi on Jeesuksen veressä. Olen tosi kiitollinen että saan olla uskossa ja matkalla taivaaseen....kun tämä kaikki pian tulee kaatumaan...vielä on aika julistaa sanaa...niinkauan kun vaan voidaan....kaikkialla...nettimaailmassa...kaduilla...paltalkissa..
Siellä missä sinä kuljet...on Kristus sinussa...anna valosi loistaa kaikille jotka kuulevat...KRistus valon sinussa...Kristus teissä kirkkauden toivo...
nettievankelista
 
Viestit: 2
Liittynyt: Pe 24 Syys, 2010 14:44

Siunausta

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ma 13 Joulu, 2010 0:01

Make81 kirjoitti:Jumalan Rauhaa!

Olen iloinen saadessani olla tällä foorumilla kanssanne veljet ja sisaret Herrassa. Minulla oli tuossa pitempi vaikea elämänjakso takana, mutta nyt olen päässyt "ahtaalta avaralle". Kiitos Jumalalle!

Rohkaistaan ja tuetaan toisiamme, sillä Koti näkyy jo!
:)


Siunausta Make 81.
Jeesus johdattaa meitä täällä!


:idea: :!:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 13 Joulu, 2010 11:32

jphone kirjoitti:Moni valheellisuus uskovien elämässä juontaa juurensa yleensä AINA katolisen kirkon valheellisesta traditiosta ja isien perinnäissäänöistä, mitkä paavi joukkoineen, kardinaaleineen ja jesuiitoiittoineen on ujuttanut kristikuntaan. Nämä valheelliset perinteet on opetettu uskoville Raamatun totuuksina, vaikka ne ovat epäraamatullisia vääriä opetuksia. Niin siinä sitten käy, että uskova uskoo silloin nämä asiat kun ne hänelle opetetaan ja usein ne tuodaan vielä siten esille, ettei niitä voi kyseenalaistaa, koska ne ovat "totuus" ja kaikki uskovat niin, kun pappi sanoo ja kun näin on aina tehty.
-
-
-
Jumala siunatkoon kaikkia Herran omia kaikkeen Totuuteen Rakkaudessa niin, ettei mitään traditioiden sumuverhoa estäisi näkemästä kirkasta Raamatun Sanaa!


Aamen! JP:ltä niin totta-asiaa taas. Joulu on pakanallinen juhla, markkinavoimien ja kirkon "siunaama" ja on juuri kuten JP sanoo: "Nämä valheelliset perinteet on opetettu uskoville Raamatun totuuksina, vaikka ne ovat epäraamatullisia vääriä opetuksia. Niin siinä sitten käy, että uskova uskoo silloin nämä asiat kun ne hänelle opetetaan ja usein ne tuodaan vielä siten esille, ettei niitä voi kyseenalaistaa, koska ne ovat "totuus" ja kaikki uskovat niin, kun pappi sanoo ja kun näin on aina tehty."

Yhdyn kaikkeen kirjoitettuun, myös tähän JP:n loppukaneettiin: "Jumala siunatkoon kaikkia Herran omia kaikkeen Totuuteen Rakkaudessa niin, ettei mitään traditioiden sumuverhoa estäisi näkemästä kirkasta Raamatun Sanaa!"

Siunausta Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa kaikille hyväntahtoisille ihmisille, veljille ja sisarille Herrassa! Aamen.
Herra kanssanne! Aahhen Deuleha!

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » La 18 Joulu, 2010 20:44

Mutta ne, jotka on arvolliseksi nähty pääsemään toiseen maailmaan ja ylösnousemukseen kuolleista, eivät nai eivätkä mene miehelle.
Sillä he eivät enää voi kuolla, kun ovat enkelien kaltaisia; ja he ovat Jumalan lapsia, koska ovat ylösnousemuksen lapsia.
Mutta että kuolleet nousevat ylös, sen Mooseskin on osittanut kertomuksessa orjantappurapensaasta, kun hän sanoo Herraa Aabrahamin Jumalaksi ja Iisakin Jumalaksi ja Jaakobin Jumalaksi.
Mutta Hän ei Ole kuolleitten Jumala, vaan elävien; sillä kaikki Hänelle elävät".
Niin muutamat kirjanoppineista vastasivat ja sanoivat:"Opettaja, oikein Sinä Sanoit".
Ja he eivät rohjenneet kysyä Häneltä mitään.
Niin Hän Sanoi heille: "Kuinka he voivat sanoa, että Kristus on Daavinin Poika?
Sanoohan Daavid itse psalmien kirjassa:
Herra Sanoi minun Herralleni:´Istu Minun Oikealle puolelleni,
kunnes Minä Panen Sinun vihollisesi Sinun Jalkojesi astinlaudaksi.´
Daavid siis kutsuu Häntä Herraksi; kuinka Hän sitten On hänen poikansa?"
Luuk.20:35-47.
Jeesus On Ollut ennenkuin maailma olikaan, oisko siinä syy ettei Raamatusta löydy juhlintaa Jeesuksen ihmiseksi tulon päivän kunniaksi, Jeesus on Jumala, Jumalan Poika ja Hän Antoi Henkensä meidän syntiemme tähden. YLISTYS SIITÄ HÄNELLE, JEESUKSELLE KRISTUKSELLE, AINA!!!

Perinteitä, jotka eivät kumpua Jumalan Sanasta kannattaa kysenalaistaa ja tarkistaa Sanasta onko näin.
Minulla, Jumalan lapsena, ei kyllä ole ollenkaan ankeaa Jeesuksen kanssa tänäkään päivänä ja uskon ettei huomennakaan, jos Herra Suo.
Mutta on vapaus, Herrassa, olla juhlimatta. Ja se mulle suotakoon ja jos ei suoda, niin kuitenkin olen juhlimatta.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » To 08 Syys, 2011 21:31

Rauhaa!
Mulla on nyt työt tältä erää ohi ja olen jäänyt kotiin odottelemaan tulevaa vauvaa.
"Levon, rauhan Hän sulle antaa, kaiken kääntävi parhaaksi..."
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Seuraava

Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron