Kiitos Jeesus.

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Kiitos Jeesus.

ViestiKirjoittaja eino » La 19 Helmi, 2011 14:54

Israelin Pyhä Jeesuksen nimessä.
Ole syntiselle armollinen Kristuksen Pyhän vuodatetun veren tähden.
Kiitos näistä selvistä aamuista, kiitos esi rukoilioista,
kiitos että lapset/nuorikot ovat levollisempia kun en läärää keskiolutta. Sinä herätät, sinä parannat.
Rauha, armo ja rakkaus kaikille jotka nimeäsi huutavat,
rauha Jerusalemiin kansallesi Israelille.
Aamen.
eino
 
Viestit: 5
Liittynyt: La 19 Helmi, 2011 14:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiitos Jeesus.

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 20 Helmi, 2011 21:52

eino kirjoitti:Israelin Pyhä Jeesuksen nimessä.
Ole syntiselle armollinen Kristuksen Pyhän vuodatetun veren tähden.
Kiitos näistä selvistä aamuista, kiitos esi rukoilioista,
kiitos että lapset/nuorikot ovat levollisempia kun en läärää keskiolutta. Sinä herätät, sinä parannat.
Rauha, armo ja rakkaus kaikille jotka nimeäsi huutavat,
rauha Jerusalemiin kansallesi Israelille.
Aamen.


:!:

Kiitos Jumalalle Eino, että Jeesus on pelastanut meidät! Hänellä on hyvä tahto luotujaan kohtaan!
Se on ihmeellistä Jumalan armoa, että uskoon tulleelta syntikahleet katkeavat. Ei enää ole mieltymystä mm. alkoholiin. Se keskioluen läträäminen on taakse jäänyttä elämää kuten kirjoitit!
Ylistys Jumalalle!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja eino » Ma 21 Helmi, 2011 9:47

Joh. 14:13

ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
eino
 
Viestit: 5
Liittynyt: La 19 Helmi, 2011 14:01
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Weli-Markku » Ma 21 Helmi, 2011 15:34

Halleluja!
Nöyrä, alkoholin kirouksesta vapautunut mies kiittää Häntää Ainoaa, joka poistaa elämästämme synnin kirouksen, perkeleen vallan ja kadotustuomien pelon ja uhan, Jeesusta Kristusta, herrojen Herraa! Kiitos Jeesus, että olet muuttanut Einon elämän rakkaudessasi!
Halleluja!

Siunausta sinulle, rakas Eino-veljemme! :)
Viimeksi muokannut Weli-Markku päivämäärä Ti 22 Helmi, 2011 13:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Weli-Markku
 

Kiitos Jeesus!

ViestiKirjoittaja pike464 » Ti 22 Helmi, 2011 11:39

Luuk.15:7 Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.
8 Tahi jos jollakin naisella on kymmenen hopearahaa ja hän kadottaa yhden niistä, eikö hän sytytä lamppua ja lakaise huonetta ja etsi visusti, kunnes hän sen löytää?
9 Ja löydettyään hän kutsuu kokoon ystävättärensä ja naapurinaiset ja sanoo: 'Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin rahan, jonka olin kadottanut'.
10 Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."

Ylistys Jumalalle! Siunausta uudelle luomukselle Jeesuksessa!
:idea: (HL)
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

ViestiKirjoittaja eino » La 12 Maalis, 2011 21:57

Shalom.
kirjoittelen tässä jotain koska tämä sivu onkin oikeastaan ainoa seurakunta yhteyteni, jos niin voi sanoa.
toivotankin Jeshuan rauhaa kaikille, ja Herra valista kasvosi kansallesi Israelille.
Aamen.
eino
 
Viestit: 5
Liittynyt: La 19 Helmi, 2011 14:01
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja eino » To 07 Huhti, 2011 8:50

Weli-Markku kirjoitti:Halleluja!
Nöyrä, alkoholin kirouksesta vapautunut mies kiittää Häntää Ainoaa, joka poistaa elämästämme synnin kirouksen, perkeleen vallan ja kadotustuomien pelon ja uhan, Jeesusta Kristusta, herrojen Herraa! Kiitos Jeesus, että olet muuttanut Einon elämän rakkaudessasi!
Halleluja!

Siunausta sinulle, rakas Eino-veljemme! :)


Aamen. Nyt 12vk Jumalan armosta kuivilla.
Kun kiusaus kohtaa on Jeshua siirtänyt katseen siihen surkeaan aamuun mikä juomisesta seuraa. Pyytäisin esirukousta itseni ja perheeni puoleen sekä, että Herra heräittäisi seurakuntaa tänne Vantaan Päiväkumpuun.
Rauha teille sekä Jersalemiin pyhille.
Shalom.
eino
 
Viestit: 5
Liittynyt: La 19 Helmi, 2011 14:01
Paikkakunta: Vantaa


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron