Pyhän Hengen temppeli...

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Pyhän Hengen temppeli...

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Ke 02 Maalis, 2011 14:09

VAI ETTEKÖ TIEDÄ, ETTÄ TEIDÄN RUUMIINNE ON PYHÄN HENGEN TEMPPELI, JOKA HENKI TEISSÄ ON JA JONKA TE OLETTE SAANEET JUMALALTA, JA ETTETTE OLE ITSENNE OMAT?
SILLÄ TE OLETTE KALLIISTI OSTETUT. KIRKASTAKAA SIIS JUMALA RUUMIISSANNE. 1Kor. 6:19-20.

Minut pysäytti eilen tuo Paavalin 1.kirje korintolaisille, luku 6.
Jäin taas kerran miettimään sitä, että ruumiini on Pyhän Hengen temppeli?

Mitä ajatuksia tuo asia teissä muissa herättää?

Kaksi asiaa tuli mieleeni Raamatusta; toinen on Se, Mitä Jumala Sanoi Moosekselle, kun hän oli vuorella neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä ja israelilaisille annettiin kehoitus Pyhäkön Rakentamisesta.
"Tehkää asumus ja kaikki sen kalusto TARKOIN SEN KAAVAN MUKAAN, JONKA MINÄ SINULLE NÄYTÄN. 2 Moos. 25:9.
Ja toinen asia on Apt.5:32 jakeessa; "Ja me olemme kaiken tämän todistajat, niin myös PYHÄ HENKI, JONKA JUMALA ON ANTANUT NIILLE, JOTKA HÄNTÄ TOTTELEVAT."

Ymmärrän, että Jumalan Pyhä Henki vaikuttaa minussa Uskon ja Uudestisyntymisen, ja Jumala On Kastanut, ja Kastaa edelleen, uudelleen ja uudelleen minut Pyhällä Hengellä.

Monia ajatuksia tulee mieleen sydämen puhtaudesta, ja siitä, että mielestäni ei ole automaatio että Pyhä Henki on mukana elämässäni?

Mutta olis mukava kuulla mitä ajatuksia teillä muilla on, vaelluksesta sydämen puhtaudessa niin, että voisimme vaeltaa Pyhän Hengen täyteydessä? Jumala kuitenkin Sanassaan lupaa antaa Pyhän Henkensä niille, jotka Häntä tottelevat.

Ja vielä lopuksi ihana jae Jumalan Ilmestymisestä alkuseurakunnan ollessa rukouksessa; "Ja kun he olivat rukoilleet, vapisi se paikka, jossa he olivat koolla, JA HE TULIVAT KAIKKI PYHÄLLÄ HENGELLÄ TÄYTETYIKSI JA PUHUIVAT JUMALAN SANAA ROHKEASTI." Apt. 4:31.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

Olen tässä odotellut

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ma 14 Maalis, 2011 21:03

:lol:

Odottelen vastauksia Uusiluomuksen laittamaan viestiin.

Siunausta eläville kiville!

(HL)
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja eino » Ti 15 Maalis, 2011 21:12

Herättääpi Herran pelkoa.
Joka aamu, päivä, ilta on kamppailua.

Ps.23: 4 Ja vaikka minä vaeltaisin pimiässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahuutta, ettäs olet kanssani: sinun vitsas ja sauvas minun tukevat.
eino
 
Viestit: 5
Liittynyt: La 19 Helmi, 2011 14:01
Paikkakunta: Vantaa


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron