Julmia susia liikenteessä:

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Julmia susia liikenteessä:

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 13 Huhti, 2011 12:29

Klikkaa kuvan päältä suuremmaksi!

Tässä tarkka lähikuva eräästä yksilöstä:


Kuva

Ja tässä niitä laumassa:

Kuva

Näin asia on.

Kuva

!
Viimeksi muokannut TurunWeijo päivämäärä Ma 29 Heinä, 2013 20:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Teksti:

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 13 Huhti, 2011 12:43

!

JULMIA SUSIA

Suomen luonnossa ovat sudet lisääntyneet huolestuttavassa määrin. Lampaita on raadeltu monin paikoin. Tämä on ajan merkki, joka toteutuu nyt myös hengellisesti.
Jumalan lapsia verrataan Raamatussa lampaisiin. Susia verrataan Herran lammaslauman hajottajiin.
Hajottajasudet ovat jolkutelleet uskovien keskuuteen raatelemaan. Niiden mieleen ovat erityisesti pienet karitsat, uudet uskoon tulleet.
Mutta Hyvän Paimenen ääni kuuluu: Joh. 10:4.5.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Turvapaikka

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 13 Huhti, 2011 12:46

!

Seurakunta on turvapaikka!

Lopunajan kristityille on ensiarvoisen tärkeää tuntea raamatullinen seurakuntatotuus ja olla siinä mukana! Se on suoja susien hyökkäyksiä vastaan. Uskoontulossa me tulimme tuntemaan seurakunnan Ylipaimenen Jeesuksen Kristuksen ja Hänen rakkautensa omaa laumaansa kohtaan. Hän rakastaa verellään ostettua seurakuntaa ja sen jokaista yksilöjäsentä. Meidänkin tulee vaeltaa samassa Hänen rakkaudessaan! Uskoon tulemisemme tuore kokemus oli, että Jumalalla on vain yksi lauma, Karitsan morsian, joka koostuu kaikkien aikojen kaikista uskoon tulleista. Ymmärsimme ensirakkaudessamme, että kaikki saman paikkakunnan uskoon tulleet ovat kunkin paikkakunnan paikallisseurakunta, yksi Herran lauma. Rakastimme kaikkia Jumalasta syntyneitä toivoen, että kaikki voisivat olla ja toimia tällä raamatullisella perustalla. Mutta useimmat joutuivat sittemmin eksytyksen tuomaan karsinointiin. Jumalan totuus ei kuitenkaan ole muuttunut. Eikä meitä rakastavan seurakunnan Ylipaimenen tahto yhdestä laumasta ole muuttunut. Edelleen on niin, että te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne Hänen jäseniänsä. 1 Kor. 12:27. Yksi ruumis! Efes. 4:4.

Jeesus tahtoo nyt koota omansa irti hajaannuksen eksytyksen vuorilta, johon julmat valhepaimenet ovat Jumalan seurakunnan johtaneet. kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niin kuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet. Luuk. 13:34.
Ulos Baabelista!, joka on eksyttävien susien saalistusaluetta! Takaisin Hengen Voimaan! kuuluu pyhä rakkauden kutsu. Ilm. 18:4.
Raamattu ei tunne nykyistä uskonsuuntien ja kirkkokuntien viidakkoa (=Baabel), jonka julmat sudet ovat aikojen kuluessa kehittäneet omaksi saalistusalueekseen.

Jeesus on nyt herättämässä laumalleen uskollisia ja vastuuntuntoisia paimenia, jotka kokoavat seurakunnan takaisin alkuajan varustukseen. Apt. 2:41,42.
Uskossa olevat ovat jo liikkeellä toteuttamassa Herransa tahtoa! Seurakuntatoimintaa on aloitettu monin paikoin kautta maailman. Pyhä Henki toimii kuljettaen meitä takaisin alkuun ja alkuajan Voimaan.
Siionia he kysyvät, sitä kohden ovat heidän kasvonsa käännetyt. Tulkaa! He liittyvät Herran kanssa iankaikkiseen liittoon, jota ei pidä unhotettaman. Kadonnut lammaslauma oli minun kansani. Heidän paimenensa olivat vieneet heidät harhaan eksyttäville vuorille; he kulkivat vuorelta kukkulalle, unhottivat lepopaikkansa.
Jer. 50:5-6.
Mainitut harhaan johtavat paimenet ovat Raamatun mainitsemia julmia susia: Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä, ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa. Apt. 20:29-30.
Avainsanat ovat: .. jotka eivät laumaa säästä..!, vaan hajottavat sitä, eivätkä tahdo koota uskovia paikkakunnittain yhdeksi laumaksi.
Hyvän paimenen tunnistaa siitä, että hän kokoaa Jumalan seurakuntaa; kun taas susiuskovan tunnistaa siitä, että sellainen kehottaa uskovia menemään hajaannuksen tilaisuuksiin susien riepoteltaviksi. Susi raatelee uskovien sielut rikki kulkemaan paikasta toiseen kaikkien opintuulten heiteltävinä. Sellainen on alaikäisyyden ja holtittomuuden merkki! Raamattu kutsuu jokaista kasvamaan täysi-ikäisyyteen: ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa; vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus, josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on. Efes. 4:14-16.

YKSI KASVUPAIKKA!

Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

YKSI LAUMA!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 13 Huhti, 2011 12:49

!

Julmien susien toiminnan kautta seurakunnan hajaannustila on jatkunut jo noin 1700 vuotta. Väkevä eksytys ja suuri luopumus alkoi apostolien kuoleman jälkeen. Mutta vasta 300 luvulla jKr. se pääsi kokonaan valloilleen. 2 Tessal. 2. toteutui. Mutta nyt on aika luopumuksen päättyä. Kristittyjen pitää nyt laittaa uskonelämänsä kuntoon sekä ottaa vastaan Pyhän Hengen Voima puolustajaksi.
Matt. 25:7.

Seurakunnan hajottajat, susikristityt tunnistaa siitä, että sellaiset repivät uskovia sekaannukseen, mm. ev. lut. hajaannukseen yms. Näin Jumalan seurakunnan kalliita sieluja raadellaan.
Jeesus varoittaa: Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä. Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne. Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista. Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut, niin kuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä. Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen. Joh. 10:11-16.

Hyvä paimen johdattaa lampaat pysymään Raamatun opetusten mukaisesti koossa YKSI SEURAKUNTA periaatteella. = On oleva yksi lauma ja yksi paimen!
Tällä tavalla osaat erottaa seurakunnan Ylipaimenen johdossa olevat paimenet julmista ja raatelevista susi-paimenista.
= Oikea paimen kokoaa! Valhepaimen hajottaa.
Viimeksi muokannut TurunWeijo päivämäärä To 24 Tammi, 2013 12:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Lisää

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 14 Huhti, 2011 10:09

!

PIILOEKUMENIA!

Otsikon uusiosana tuli tajuntaani viime yönä. Sen myötä selkeni taas muutama asia.
Julmia susia lammasten vaatteissa on seurakunnan liikenteessä! Noita piiloekumenian harrastajia löytyy elävässä uskossa olevien keskuudesta, jotka muuten ovat ekumeniauskontojen ulkopuolella. Niitä hekumeenikkoja löytyy kasteasian vääristelijöistä ja vähättelijöistä.

Nykyajan uskonnollinen eksytys kulminoituu suurelta osin kasteasiaan. Sitä yritetään muotoilla itselle ja toisille sopivaksi. Näin vääristellään Jumalan Sanaa.
Kasteelle meneminen kuuluu kaikille uskoon tulleille. Raamattu ei anna muuta vaihtoehtoa. ".. ottakoon KUKIN TEISTÄ kasteen.." / "Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, NE kastettiin.." / "Ja HE pysyivät keskinäisessä yhteydessä... leivän murtamisessa.."
Seurakunta koostuu kaikista uskoon tulleista! Mutta työyhteyteen ja mm. ehtoollisen viettoon voivat RAAMATUN MUKAAN osallistua ainoastaan kasteella käyneet, kuten Apt. 2:38,41,42 selvästi osoittaa.
Kastamattomat uskoon tulleet on pidettävä oppilaan paikalla kunnes tahtovat lähteä Raamatun opettamalle tielle, parannukseen ja kasteelle.

Kasteesta kieltäytyvä uskoon tullut siirtyy "toiseen evankeliumiin". 2 Kor. 11:4. Gal. 1:8-9. Sellainen ei nauti seurakunnan luottamusta. Jeesus kutsuu kastamattomat kasteelle.

Kastamattomuutta puolustava kristitty on mukana piiloekumeniassa. Jos joku esimerkiksi suostuu ottamaan kastamattoman mukaan ehtollisen viettoon, niin sellainen puolustaa kastamattomuutta ja on vakavan luokan eksyttäjä, joka johdattaa uskovia pois apostolisesta uskosta. Jokaisen tulee varoa sellaisia julmia susia.
Apostolisessa uskossa oleva ei hyväksy kasteesta kieltäytymistä!!!
Piiloekumeniaa on sellainen toiminta, joka hajottaa seurakunnan raamatullisia rakenteita ottaen seurakuntatyöhön mukaan epäraamatullisia rakennusaineita.

Raamattu ei tunne, että eksyttäjien kanssa tulisi tehdä yhteistyötä. Kasteesta kieltäytyvä on kaikissa tapauksissa eksyttäjä!

Raamattu ei tunne sellaista ekumeenikkojen luomaa käsitettä, että muka rakennettaisiin yhteyttä "yli seurakuntarajojen". Raamattu tuntee yhteyden ILMAN SEURAKUNTARAJOJA.
Viimeksi muokannut TurunWeijo päivämäärä To 24 Tammi, 2013 12:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Hyvä vai paha paimen?

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 11 Maalis, 2012 23:49

Hyvä paimen johdattaa lampaat pysymään Raamatun opetusten mukaisesti koossa YKSI SEURAKUNTA periaatteella. = On oleva yksi lauma ja yksi paimen!
Tällä tavalla osaat erottaa seurakunnan Ylipaimenen johdossa olevat paimenet julmista ja raatelevista susi-paimenista.
= Oikea paimen kokoaa! Valhepaimen hajottaa.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Susikirous on kohdannut Suomea

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 20 Helmi, 2013 22:06


Raamattu puhuu luonnossa lisääntyvistä pedoista.

Petojen karkoittaminen pois ihmisten ilmoilta on Raamatussa siunauksen asia:
"Ja minä annan rauhan teidän maallenne, ja te saatte levätä, kenenkään peljättämättä; ja minä hävitän pahat pedot teidän maastanne ." 3 Moos. 26:6. Kirouksen sisältöön taas kuuluivat petoeläimet:
"Minä lähetän teidän sekaanne metsän pedot riistämään teiltä lapsenne, raatelemaan karjaanne ja vähentämään teidän lukuanne, niin että teidän tienne tulevat autioiksi." 3 Moos. 26:22.
Jumala tahtoo siunata Suomen kansaa niin., "etteivät metsän pedot lisääntyisi sinun vahingoksesi." 5 Moos. 7:22.

Mitä siis petojen lisääntyminen luonnossa kertoo? Se kertoo sitä, että Jumalan siunaus on väistynyt.

+

Vanha kansa on aina tiennyt, että petojen lisääntyminen luonnossa on hälyttävä merkki. On tapahtumassa jotain erittäin arvaamatonta pahaa.
Ja kun nyt vielä viranomaiset suojelevat petoja, jotka pitäisi hävittää, niin se on merkki siitä, että Suomessa tapahtuu jokin peruuttamaton katastrofi.

W.L.

Ilmoitus Turun kirkkojen ovissa:
"JOLKUTTELE SISÄÄN!"


-

:!:
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Paavalin merkit

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ma 29 Heinä, 2013 20:23

"... sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani." Gal. 6:17.
Mitä nuo Jeesuksen merkit Paavalissa olivat? - Ne olivat lyönneistä, ruoskimisesta ym. pahoinpitelyistä johtuvia konkreettisia arpia Paavalin ruumiissa. Ne olivat kärsviän Herran palvelijan merkkejä. 2 Kor. 11:23-29.
Jeesus oli kipujen mies ja sairauden tuttava. "Kipujen ja kärsimysten mies!" Hän on rakas Vapahtajamme, joka vei syntimme ruumiissaan ristin puulle.

Voisitko kuvitella Paavalia aloituskuvan osoittamissa kirkko-tamineissa? -
Tiedämme, ettei kristityillä alussa ollut pappispukuja tai edes valkoista pantaa kaulassa.
Valkoinen koiranpanta kaulassa on Baabelin sekauskonnon tunnus.

Lue Jaak. 2.


Kuva
.
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Sirkustelijat

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 09 Loka, 2013 21:02

Kirkonmenot loistavissa papinpuvuissa, kuten yleensäkin kaikki esiintymiskokoukset ohjelmanumeroineen ovat Raamatulle vierasta touhua.
"Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi (=papinpuvut) ja rakastavat ensimmäistä sijaa pidoissa ja etumaisia istuimia synagoogissa. He tahtovat mielellään, että heitä tervehditään toreilla, ja että ihmiset kutsuvat heitä nimellä 'rabbi.'" (= pastori). Matt. 23:5-.7.

Itsensä korottaminen, näytteleminen papinpuvuissa libereineen tai valkoinen koiranpanta kaulassa kuuluu Baabelin sekauskonnon tunnusmerkistöön.
Toisaalta taas vapaissa suunnissa harjoitettava esitys ylistyksen, rukouksen, tanssin tai minkä tahansa "katsokaa minua" -ohjelmannumeron kanssa EI kuulu elävässä uskossa olevien seurakuntatoimintaan!



Kuva
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: Julmia susia liikenteessä:

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 15 Loka, 2015 20:28

On merkillistä, että ihmisten täytyy pukeutua epänormaaleihin asuihin, esim. kirkkoasut. Onneksi sellaiset eivät kuulu Uuden liiton kristillisyyteen.
Jumala tahtoisi auttaa myös juutalaiset irti vanhan liiton ulkoisesta loistosta ja siihen kytkeytyneestä tekopyhyydestä.
Tässä uuden liiton pukeutumissännöt:
"Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen, kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niin kuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa. Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side." Kol. 3:12-14. Efes. 6:10-19.Ulkoasultaan kultaisia. Mutta mitä on sisältä? "Täynnä ryöstöä ja pahuutta!"
Jumala ei kunnioita "pyhiä asuja" uudessa liitossa. Siksi Hänen omansakaan eivät tee niin. Kaikenlaiset uskonnolliset "paavihiipat yms. ovat Jumalan silmissä pelkästään naurettavia sirkuspelleasuja.
"Veljeni, älköön teidän uskonne meidän kirkastettuun Herraamme, Jeesukseen Kristukseen, olko sellainen, joka katsoo henkilöön. Sillä jos kokoukseenne tulee mies, kultasormus sormessa ja loistavassa puvussa, ja tulee myös köyhä ryysyissä, ja te katsotte loistavapukuisen puoleen ja sanotte: "Istu sinä tähän mukavasti", ja köyhälle sanotte: "Seiso sinä tuossa", tahi: "Istu tähän jalkajakkarani viereen", niin ettekö ole joutuneet ristiriitaan itsenne kanssa, ja eikö teistä ole tullut väärämielisiä tuomareita?" Jaakob 2:2-4.
Jos meidän kokouksiimme Turussa tulisi vaikkapa liperikaulainen kirkon pappi, niin varmasti kehottaisin häntä heittämään tuon koiranpannan roskikseen.
Kerran tuli kipapäinen tekojuutalainen kokoukseemme. Kehotin häntä ottamaan lakin pois päästä. Ja hän otti. :!:
Jumala tahtoo selkiinnyttää uskoviensa käsitteet uuteen liittoon sopiviksi. Judaisimin harhaoppi ulkoisine pappispukuineen pitää kitkeä Jumalan seurakunnasta juurineen.
Juutalaisillekin pitää selvästi ilmoittaa, mikä on Jumalan tahto.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: Julmia susia liikenteessä:

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 27 Helmi, 2020 12:09

Aihe on ajankohtaista edelleen.
Nyt myös juutalaiset "pyhät" vaatteet kipoineen ovat tulleet uskovien suosioon. Sellaisilla ei ole vähäistäkään hengellistä arvoa, ei juutalaisille sen paremmin kuin meille pakanoillekaan.

Uskovien on hyvä oppia tietämään tämä asia.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: Julmia susia liikenteessä:

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 08 Marras, 2022 7:59

Profetia julmista susista

Raamattu puhuu luonnossa lisääntyvistä pedoista, joiden karkottaminen pois ihmisten ilmoilta on mainittu siunauksen asiaksi:
"Ja minä annan rauhan teidän maallenne, ja te saatte levätä, kenenkään peljättämättä; ja minä hävitän pahat pedot teidän maastanne ." 3 Moos. 26:6.
Kirouksen sisältöön taas kuuluivat petoeläimet:
"Minä lähetän teidän sekaanne metsän pedot riistämään teiltä lapsenne, raatelemaan karjaanne ja vähentämään teidän lukuanne, niin että teidän tienne tulevat autioiksi." 3 Moos. 26:22.
Jumala tahtoisi siunata Suomen kansaa niin., "etteivät metsän pedot lisääntyisi sinun vahingoksesi." 5 Moos. 7:22. Mutta Suomen päättäjät sulkevat kansalta siunauksen virrat antamalla susilaumojen lisääntyä.
Mitä siis petojen lisääntyminen luonnossa kertoo? Se kertoo sitä, että Jumalan siunaus on väistynyt.

Vanha kansa on aina tiennyt, että petojen lisääntyminen luonnossa on hälyttävä merkki. On tapahtumassa jotain erittäin arvaamatonta pahaa.
Ja kun nyt vielä viranomaiset suojelevat petoja, jotka pitäisi hävittää, on se merkki siitä, että Suomessa tapahtuu jokin peruuttamaton katastrofi.
.


Tarkensin tässä edellä kirjoittamani sanoman.


.
:!:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron