Kieroon vääntyneitä käskyjä, Osa 1

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Kieroon vääntyneitä käskyjä, Osa 1

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » To 16 Kesä, 2011 6:19

Matt 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

Näin sanottiin..
Mutta näin he kuulivat sen.

"Teille on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää ja tehkää kaikki kansat teidän opetuslapsiksenne.
kastamalla heitä lapsina vailla uskonratkaisua ja parannusta. Ja opettamalla heitä pitämään kaikki mitä he korvasyyhyynsä ja teidän mielestänne pitäisi pitää."


:lol: :lol: :lol:
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Kieroon vääntyneitä käskyjä, Osa 1

ViestiKirjoittaja Weli-Markku » To 16 Kesä, 2011 10:48

Tyyne_Barry kirjoitti:Matt 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

Näin sanottiin..
Mutta näin he kuulivat sen.

"Teille on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää ja tehkää kaikki kansat teidän opetuslapsiksenne.
kastamalla heitä lapsina vailla uskonratkaisua ja parannusta. Ja opettamalla heitä pitämään kaikki mitä he korvasyyhyynsä ja teidän mielestänne pitäisi pitää."


:lol: :lol: :lol:



Nii-in, tragikoomista noista hymiöistä päätellen, mutta kun itse asia ja lopputulos on pelkästään traaginen: Joka ei usko Jeesukseen Kristukseen raamatun opettamalla tavalla, tee parannusta , joutuu helvettiin: "Joka ei usko, tuomitaan kadotukseen." Mark.16:16.

Ja vielä miljoonannen kerran: jos Suomen kansa, siis kaikki ev.lut. kirkossa papin toimesta (sakramenttimagiaa!) vauvakasteella valellut ristin merkkeineen kummeineen kaikkineen, olisivat uudestisyntyneitä, Pyhän Hengen sinetillä merkittyjä kristittyjä, olisi Suomen kansa aivan erilaista.
Totta kirjoittelet, Tyyne Barry, sopivan sarkastiseen sävyyn.
Naurun sijaan itku synnintunnossa, jonka Pyhä Henki vaikuttaa - ja ihmeiden ja merkkien etsimisen sijaan (niitähän fariseuksetkin Jeesukselta pyysivät), parannuksen tekoa sekä seurakunnassa kollektiivina - siis uskovien keskuudessa, että pelastumattomat voivat tulla puhdistettuun kehtoon kasvamaan, kun kääntyvät Jumalan puoleen ja uudestisyntyvät.
Jumala ei synnytä lapsia likaisiin vauvasänkyihin, jotka on petattu rahalla, korvasyyhyopeilla ja ihmispalvonnalla.
Lisäksi meidän korkea elintasomme ja vainojen puuttuminen laiskistuttaa ja kovettaa kristittyjen sydämet, puhumattakaan siitä, että nykyään ahneet huijarisaarnaajat pyrkivät eksyttämään, jos mahdollista, valitutkin.

Kovaa tekstiä, mutta tämän suuntaisesti David Wilkersonkin profetoi ja julisti aikoinaan.
Mutta meitä ravistellaan vielä kunnolla - ja oikein Isän kädestä.
Kaikesta huolimatta voimme nostaa päämme: Jeesus tulee pian - ja tempaa ylös ravistellun ja seulotun sekä puhdistetun seurakunnan.
Weli-Markku
 

Re: Kieroon vääntyneitä käskyjä, Osa 1

ViestiKirjoittaja Weli-Markku » To 16 Kesä, 2011 12:26

Weli-Markku kirjoitti:
Tyyne_Barry kirjoitti:Matt 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

Näin sanottiin..
Mutta näin he kuulivat sen.

"Teille on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää ja tehkää kaikki kansat teidän opetuslapsiksenne.
kastamalla heitä lapsina vailla uskonratkaisua ja parannusta. Ja opettamalla heitä pitämään kaikki mitä he korvasyyhyynsä ja teidän mielestänne pitäisi pitää."


:lol: :lol: :lol:


Toiseksi haluan sanoa; että sekä apostolit ( siis Jeesuksen 11 opetuslasta), sekä alkuseurakunta kuulivat Herran sanoman aivan oikein ja Pyhän Hengen täyteyden saatuaan, joka tapahtui ensimmäisenä helluntaipäivänä Jeesuksen taivaaseenastumisen jälkeen, noudattivat lähetyskäskyä aivan oikealla tavalla Jumalan Sanan ja Jeesuksen käskyn mukaan ja Pyhän Hengen antaman voitelun voimassa.

Kaikenlaiset harhaopit alkoivat kuitenkin levitä jo varhain ja valitettava, mutta ratkaiseva saatanallinen luopumus tapahtui, kun Roomalais-katolinen kirkko perustettiin 300-luvulla kaikkine kauhistuksineen ja okkultisine harhaoppeineen.

Voisi ajatella, että tragikoomista noista hymiöistä päätellen, mutta kun itse asia ja lopputulos on pelkästään traaginen: Joka ei usko Jeesukseen Kristukseen raamatun opettamalla tavalla, tee parannusta , joutuu helvettiin: "Joka ei usko, tuomitaan kadotukseen." Mark.16:16.
Sitä paitsi oikea kasteasetussanamuoto on apostolin tekojen mukaan : Jeesuksen Kristuksen nimeen, mutta jos joku on kastettu uskovana esim. asetussanamuodolla: Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen Jeesukseen ristukseen, ei hänen tarvitse mennä uudestaan kasteelle, niinkuin jotkut inttävät.

Mutta selvääkin selvempää ja mitä raamatullisinta on, ETTEI KUKAAN PELASTU VAUVA- EIKÄ VAUVAN HÄTÄKASTEESSA!
Weli-Markku
 


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron