Oletko aamu-uninen?

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Oletko aamu-uninen?

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 05 Heinä, 2011 22:38

(OM)

Oletko sinä aamu-uninen? Se on hengellisyyden merkki.
"Jumalan soturilla on silmätkin ristissä" (Pirkko Kekäläinen)



:lol:
Kuva
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » To 07 Heinä, 2011 21:34

Ihan tosissaan mä en kyllä todellakaan ole aamu-uninen. Aamut on parasta aikaa :D Iltaa kohti alan olla koko ajan vain väsyneempi ja jaksan vähemmän olla kiinnostunut/keskittyä...
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Aamun torkku

ViestiKirjoittaja Victoriana777 » To 07 Heinä, 2011 22:52

Olen kuullut tuon sanonnan "silmät Ristissä"... toisaalta kehutaan varhaisia rukoushetkiä Isän kanssa. Mulla on ollut jakso, jolloin heräsin ennen opiskeluun lähtöä hyvin aikaisin, että ehtisin rukoilla rauhassa. Se elämäntilanne vaatikin toisaalta enemmän rukousta. Mutta voiko rukousta koskaan olla liikaa. Henki rukoilee puolestamme koko ajan Isän tahdon mukaan, ja kuten Kalevi Lehtinen sanoi, voimme yhtyä siihen tietoisesti vaikka autolla ajaessamme.
Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
Ilm. 19:11
Avatar
Victoriana777
 
Viestit: 32
Liittynyt: To 28 Huhti, 2011 21:08
Paikkakunta: Jyväskylä

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » La 09 Heinä, 2011 11:35

Kun olen töissä, niin olen aamu-, päivä- ja yöuninen; johtuu varmaan vuorotyöstä? Mutta jos en ole töissä, niin huomaan, että vuorokausi menee aivan nurin päin ja se ei ole aina hyvä. Aivan niinkuin Aamu-Usva kirjoitti, aamut ovat parasta aikaa, mutta tärkeintä on viettää aikaa Herran kanssa oli sitten mikä vuorokauden aika tahansa.

Tänään, aamulla, luin Matteuksen Evankeliumin loppua, kun Raamattu avautui siitä. Jeesusta pilkattiin Hänen kulkiessaan ristille ja ristilläkin Hän sai kuulla ja herjaa; "Ja ne, jotka kulkivat ohitse herjasivat Häntä, nyökyttivät päätänsä ja sanoivat: "Sinä, joka hajotat maahan temppelin ja kolmessa päivässä sen rakennat, auta itseäsi, jos olet Jumalan Poika, ja astu alas ristiltä".Matt.27:39-40.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus
 
Viestit: 187
Liittynyt: La 25 Syys, 2010 15:39

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 09 Heinä, 2011 20:35

Aloitin itse tässä Johanneksen evankeliumia. Kolmannen luvun sanat uudestisyntymisestä jotenkin jäi mieleen...

Yhdeltä sisarelta tuli aamulla tekstarina raamatunpaikka, jossa puhutaan siitä, että Kristuksen Jeesuksen omat ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen. Se oli galatalaiskirjeestä.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron