Lisää rukousaineistoa ja syvyyttä!

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Lisää rukousaineistoa ja syvyyttä!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 12 Tammi, 2012 19:45

Israelia auttavat enkelit lähtevät liikkeelle rukoustemme tähden:
"Ja kun minä vielä puhuin rukouksessa, tuli se mies, Gabriel, jonka minä olin nähnyt ennen näyssä, kiiruusti kiitäen minun tyköni ehtoouhrin aikana. Ja hän opetti minua, puhui minulle ja sanoi: "Daniel, nyt minä olen lähtenyt neuvomaan sinua ymmärrykseen. Kun sinä aloit rukoilla, lähti liikkeelle sana, ja minä olen tullut sitä ilmoittamaan; sillä sinä olet otollinen." Daniel 9:21-23.

"Ja hän sanoi minulle: "Älä pelkää, Daniel, sillä ensimmäisestä päivästä asti, jona sinä taivutit sydämesi ymmärrykseen ja nöyryyteen Jumalasi edessä, ovat sinun sanasi tulleet kuulluiksi; ja sinun sanojesi tähden minä olen tullut." Dan. 10:12.

Autamme rukouksillamme enkeleitä sotimaan Totuuden puolesta: "Ja hän sanoi: "Tiedätkö, mitä varten minä olen tullut sinun tykösi? Nyt minä käyn jälleen sotimaan Persian enkeliruhtinasta vastaan, ja kun minä olen päässyt hänestä, niin katso: tulee Jaavanin enkeliruhtinas. Mutta minä ilmoitan sinulle, mitä on kirjoitettuna totuuden kirjassa. Eikä ole ketään muuta vahvistamassa minua heitä vastaan paitsi teidän enkeliruhtinaanne Miikael." Dan. 10:20-21.

Perjantain rukoustunnissa 18.00-19.00 on yhteisenä rukousaiheenamme Israelin tilanne. Tämä aihe sisällytetään nyt jokaiseen perjantairukoukseen!
Olemme jo muutaman vuoden aikana aloittaneet viikonlopun perjantain rukoustunnilla, jossa kaikki yhdessä rukoilemme kaikkien rukoukseen osallistuvien puolesta. Näin saamme jokainen itsellemme suuren joukon esirukoilijoita eri puolilta Suomea! / Meitä rukoustuntiin osallistuvia on jo monilla paikkakunnilla. Olethan sinäkin mukana?

! Valtakunnallinen rukoustunti joka perjantai
AIKA: klo 18.00-19.00
PAIKKA: Siellä, missä silloin olet
. !


On hyvä myös kokoontua yhteen rukoilemaan. Meillä Turussa rukoilemme kokouspaikassamme joka perjantai 18.00-19.00. Aloitamme aina ensin anoen, että Jumala NYT, tällä hetkellä siunaa jokaista samaan aikaan rukoilevaa!!! Ajattele, mikä siunausvyöry, kun monissa kohteissa näin rukoilemme toisillemme Jumalan siunausta ja johdatusta, sekä kaikkea hyvää, totta ja oikeaa!
Mutta siis, rukoustuntiin voi osallistua myös yksin kammiossaan.

Rukoilemme rakkaan Herramme Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja Hänen sovintoverensä armoon luottaen!

Rukousterveisin
Weijo Lindroos
Käsityöläiskatu 6 A 43
20100 Turku
Puh. 040 556 32 97

_____________________

:idea:

(HL)
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron