Lance Lambertin profetia vuodelta 1986

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Lance Lambertin profetia vuodelta 1986

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » La 01 Joulu, 2012 1:22


Lance Lambertin profetia vuodelta 1986



Lance Lamberts Prophetic Message Given at Mount Carmel, April 1986
From: http://www.lancelambert.org/prophetic.p ... April-1986

****************************************

Lance Lambertin profetia vuodelta 1986


Lance Lambert on englantilaissyntyinen juutalainen kristitty julistaja. Hänen palvelutyönsä kotipaikkana oli vuosien ajan kurssikeskus Britanniassa. Sieltä hänen erikoisen syvä opetuksensa kiiri maan ääriin. Sitten Herran Henki johdatti Lancen muuttamaan alijassa Israeliin, ja siellä hän on asunut kymmeniä vuosia opettaen messiaanisia, profeetallisia totuuksia sekä Israelissa että maailmanmatkoilla lupauksen maan rajojen ulkopuolella. Olen saanut isännöidä Lancea Suomessa hänen vierailuillansa patmostilaisuuksissa. Nettisivujemme kautta on piakkoin mahdollista tilata MP3-tiedostoina joitakin suomeksi tulkkaamiani Lancen valittuja opetuspuheita. Lance Lambertin profeetallinen voitelu on erityinen. Siitä on dokumenttina hänen kansainvälisessä profeettakonferenssissa vuonna 1986 Karmelvuorella välittämänsä sanoma, jonka tuoreen käännöksen julkaisemme tässä. Toteamme Herran Hengen luonnollisesti olleen hyvin perillä - ja edellä - tulevia tapahtumia. Profetia on ajankohtaisista ajankohtaisin juuri näinä päivinä.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lance Lambertin profetia vuodelta 1986

Ei mene enää kauan, kun maailmaa kohtaa vertaansa vailla oleva mullistusten ja kuohunnan aika. Älkää pelätkö; se olen Minä, HERRA, joka järisytän kaikkea.
Aloitin nämä järistykset ensimmäisen maailmansodan myötä ja lisäsin niitä entisestään toisen maailmansodan aikana. Vuoden 1973 jälkeen olen antanut niille entistä enemmän voimaa. Viimeisessä vaiheessa olen suunnitellut päättäväni kaiken itsensä maailmankaikkeuden järkkymiseen auringossa ja kuussa ja tähdissä näkyvine merkkeineen.
Mutta ennen kuin tämä hetki koittaa, Minä tuomitsen kansakunnat, ja tämä aika on lähellä. Minä en tuomitse niitä ainoastaan sotien ja sisällissotien, anarkian ja terrorismin tai monetaaristen romahdusten kautta, vaan myös kaikenlaisten luonnonmullistusten kautta: maanjäristysten, pula-aikojen ja nälänhädän sekä vanhojen ja uusien kulkutautien kautta. Tuomitsen heidät antamalla heidän kulkea omia teitään laittomuuteen, rakkaudettomaan itsekkyyteen, eksytykseen ja valheen uskomiseen, väärään uskontoon ja luopuneeseen seurakuntaan ja jopa Minua vailla olevaan kristinuskoon.
Älkää pelätkö, kun nämä asiat alkavat tapahtua, sillä Minä paljastan ne teille ennen kuin ne alkavat tapahtua, että voisitte valmistautua ja kykenisitte seisomaan vankkoina ja voitokkaina vaikeuksien ja pahuuden päivän koittaessa. Sillä tarkoitukseni on, että te toimisitte rohkaisun ja vahvistuksen välineinä monille heikoille, mutta Minua rakastaville ihmisille. Toiveeni on, että teidän kauttanne monet tulisivat vahvoiksi Minussa ja suuret määrät ihmisiä löytäisi Minun pelastukseni teidän kauttanne.
Ja kuulkaa tämä!
Älkää pelätkö Kremlin mahtia tai islamilaisen vallankumouksen voimaa, sillä Minun suunnitelmissani on niiden kummankin murskaaminen Israelin kautta. Minä kukistan niiden ylpeyden ja ylimielisyyden ja murskaan heidät, koska he ovat rienanneet Minun nimeäni.
Tuona päivänä Minä kostan kaikkien marttyyrien veren ja kaikkien viattomien veren, jotka he ovat teurastaneet. Minä tekemällä teen nämä asiat, koska he ovat ajatelleet, ettei ole olemassa ketään, joka tuomitsisi heidät. Mutta Minä olen nähnyt heidän tekonsa ja Minä olen kuullut sorrettujen ja vainottujen huudot ja Minä murran heidän valtansa ja teen heistä lopun.
Olkaa siis valmiina, sillä silloin kun tämä kaikki tapahtuu, teille annetaan viimeinen suuri mahdollisuus saarnata vapaasti evankeliumia kaikille kansoille.
Kaikkien näiden mullistusten ja järistysten keskellä ja kaiken ytimessä on Minun seurakuntani. Taivaallisissa se liitetään Minuun yhdessä Hengessä, ja Minun tahdostani sen on määrä istua valtaistuimella.
Te Minun rakkaani, jotka Minä olen pelastanut ja voidellut te olette Minun. Minä varustan teidät ja annan teille voiman, ja te nousette ylös ja tulette tekemään suuria tekoja Minun nimessäni, jopa kaiken pimeyden ja pahuuden keskellä. Sillä Minä paljastan voimani ja armoni ja kirkkauteni teidän kauttanne. Älkää epäröikö älkääkä kyseenlaistako toimiani, sillä kaikessa, mitä teille teen, Minä olen aina pitänyt mielessäni, että te olette osa morsiusjoukkoani ja hallitsette yhdessä Minun kanssani.
Älkää unohtako, että tämä vaatii erityistä kurinalaisuutta ja koulutusta. Antautukaa siis Minulle, että voisin tehdä teissä työtäni tämän jäljellä olevan ajan kuluessa, sillä Minä haluan, kaikkien näiden järistystenkin keskellä, että morsiameni valmistaa itsensä.
Keskelle maailman kansakuntia, joita levottomuudet ja konfliktit kuohuttavat, Minä olen asettanut oman Israelini.
Kyllä, Minä sanon Minun Israelini, vaikka he ovat tottelemattomia ja vaeltavat rikkomuksissa, sydämiltään itsepäisinä ja Minusta eronneina epäuskonsa vuoksi.
Muistakaa kuitenkin aina, että Minä tein heistä evankeliumin vihollisia teidän tähtenne. Minä, HERRA, Minä itse sokaisin heidät ja kovetin heidät, että pelastus tulisi pakanoille kaikessa täyteydessään. Mutta he ovat edelleen Minun omiani, Minun rakkaitani, joita rakastan hellällä ja loppumattomalla rakkaudella. He ovat Minun sukulaisiani ja ystäviäni, ja Minä rakastan heitä. Luopuisinko heistä kaiken sen vuoksi, mitä he ovat Minulle tehneet? kysyy HERRA.
Kuitenkin Minä olen sallinut heidän osakseen surun, sydämen tuskan ja jatkuvat kärsimykset. Mutta Minä en ole ikinä luopunut heistä. Kaikissa heidän kärsimyksissään myös Minä kärsin, vaikka en vapauttanut enkä pelastanut heitä kuolemalta. Olen kuitenkin ollut läsnä; Minä, Israelin Kuningas olen ollut läsnä kaikissa heidän kärsimyksissään, vaikkakin huomaamattomana ja vailla kunnioitusta. Ei ole ollut ainuttakaan kaasukammiota eikä joukkoteurastusta, jossa en olisi ollut läsnä.
Mutta nyt totisesti on koittanut aika, jolloin otan heidät vastaan, sillä Minä paljastan heille itseni, ja hämmästyneinä he tunnistavat Minut.
Sillä näiden tuomioiden keskellä joukoittain ihmisiä pelastuu kaikkien kansakuntien keskuudesta. Olette ymmällänne, ja sadon kokoaminen tuottaa teille vaikeuksia, mutta Minun Henkeni varustaa teidät tätä tehtävää varten. Ja tuona päivänä Minä käännyn myös Israelin puoleen ja sulatan kovuuden, joka on sitä kohdannut. Minä poistan heidän sokeutensa ja revin esiripun pois heidän sydämiensä edestä. Silloin heidät lunastetaan sydämet murtavalla ilolla, ja siitä tulee uuden ylösnousemuselämän lähde kaikille pelastetuille.
Älkää pelätkö näitä päiviä, sillä Minun tarkoitukseni on, että te seisoisitte Minun vierelläni ja palvelisitte Minua heissä.
Älkää pelätkö, sillä Minä rakastan teitä ja suojelen teitä ja varustan teidät. Minä, HERRA, voitelen teidät uudella voitelulla, ja te tulette tekemään Minun tekojani ja olemaan Minun edustajani.
Te tulette seisomaan Minun, koko maailman HERRAN edessä, ja te palvelette Minua ymmärryksessä ja voimassa, ja näinä kyseisinä päivinä te tulette hallitsemaan yhdessä Minun kanssani.
Mutta ennen kaikkea pyydän teitä toimimaan esirukoilijoina.
Näin sanoo Herra.


Lance Lamberts Prophetic Message Given at Mount Carmel, April 1986
From: http://www.lancelambert.org/prophetic.p ... April-1986
****************************************
Leo Meller tänään - Lance Lambertin profetia vuodelta 1986
http://www.patmos.fi/leo_meller_blogi/?entityId=64

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron