Asuntolainat ja velat?

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Asuntolainat ja velat?

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » Ke 23 Tammi, 2013 0:29

Toisella foorumilla oli keskustelua mutta se päättyi se ketju eikä ole tullut uusia vastauksia. Voisimmeko ajatella että uskovan ei tulisi ottaa pankkilainoja vaan asua vuokra-asunnossa. Autoon lainaaminen pankista on tyhmää sillä sen pystyy ostamaan on CASH.. mutta asuntoa hyvin harva pystyy käteisellä ostamaan.. Raamatunpaikkoja:

Room 13:8. Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt.

myös ajatuksia siitä että aika on lyhyt:

12:16 Ja hän puhui heille vertauksen sanoen: "Rikkaan miehen maa kasvoi hyvin. >> Jakeen lisätiedot
12:17 Niin hän mietti mielessään ja sanoi: 'Mitä minä teen, kun ei minulla ole, mihin viljani kokoaisin?'
12:18 Ja hän sanoi: 'Tämän minä teen: minä revin maahan aittani ja rakennan suuremmat ja kokoan niihin kaiken eloni ja hyvyyteni;
12:19 ja sanon sielulleni: sielu, sinulla on paljon hyvää tallessa moneksi vuodeksi; nauti lepoa, syö, juo ja iloitse.'
12:20 Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä mieletön, tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta pois; kenelle sitten joutuu se, minkä sinä olet hankkinut?'
12:21 Näin käy sen, joka kokoaa aarteita itselleen, mutta jolla ei ole rikkautta Jumalan tykönä."


7:30 ja ne, jotka itkevät, niinkuin eivät itkisi, ja ne, jotka iloitsevat, niinkuin eivät iloitsisi, ja ne, jotka ostavat, niinkuin eivät saisi omanansa pitää, >> Jakeen lisätiedot
7:31 ja ne, jotka tätä maailmaa hyödyksensä käyttävät, niinkuin eivät sitä käyttäisi; sillä tämän maailman muoto on katoamassa.
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu

Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa