UNENI 7.2.2013

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

UNENI 7.2.2013

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 07 Helmi, 2013 13:03

_ :YB)

UNENI 7.2.2013,
Paholainen luikki pakoon.


Tuo yö oli erilaisten painajaisten yö. Mutta ajoin myös ulos riivaajia Jeesuksen Nimessä. En kuitenkaan muista yön unista, kuin yhden puhuttelevan kohdan, jolla koen olevan merkitystä.

Olin unessa selittämässä ihmisille jotain. Käännyin katsomaan taakseni, kun unessa havaitsin, että takanani on joku. Siinä seisoi mustiin pukeutunut papinkauluksella varustettu Saatana. Jotenkin unessa vain tunnistin, että se on itse pääpaholainen. - Ja kääntyessäni sitä kohti, se luikki samantien pakoon. Se oli pienikokoinen laiha mies.
Tuo Saatana oli siis selkäni takana jotain juonittelemassa. Ymmärrän uneni Jumalan puheeksi, että uskonnolliset ihmiset juonivat selkäni takana vastustaen Jumalan sanaa, mutta paljastaessani sen juonet ja kääntyessäni sitä kohti, se joutuu pakenemaan.
Se, että paholainen oli pappi, koiranpanta kaulassaan, oli unessa minulle rohkaisevaa. Olenhan aina tiennyt, että Saatana on ennen muuta uskonnollinen piru, joka viihtyy kirkollisessa toiminnassa. Se pitää uskonnollisesta kaikki sallivasta yhteiskristillisyydestä ja ekumeniasta, koska on itse sen kehittäjä.
Minulle annettiin tämä uni sen tähden, että paljastan kaikille ihmisille paholaisen uskonnollisen muodon.
Aina nähdessäsi jonkun kaulassa liperit tai valkoisen papinkauluksen yms. uskonnollisen merkin, niin tiedä, että siellä toimii Saatana. Uskonnolliset papinpuvut yms. virkapappeuden merkit ovat Baabelin sekauskonnon tunnuksia.

Kuva

Tässä aiheesta lisää:


http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/vi ... php?t=3202

_
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa