kehoituksen sanomaa:)

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

kehoituksen sanomaa:)

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » La 02 Maalis, 2013 2:44


LAINAUSTA:Raamatun mukaan uskovien tulisi nyt koota rivinsä, nousta ja lähteä ulos kaikista ihmisperusteisista ns. seurakunnista ja alkaa kokoontua kodeissa alkuperäisen seurakuntatavan (alkuseurakunta) mukaisesti. Uskon, että vastustusta varmasti tulee, mutta on muistettava se tosiasia, ettei alkuseurakunnaltakaan puuttunut vaikeuksia voit lukea Apostolien teoista. Uskonnollismieliset ja sekauskonnoissa kiinni riippuvat henkilöt tulevat varmasti esittämään vaikka minkä näköisiä uhkakuvia, mutta niihin ei kannata jäädä murehtimaan, vaan rohkeasti kokoontua tutkimaan Raamattua ja rukoilemaan.

Sinä, joka tätä luet, aloita toiminta omalla paikkakunnallasi, missä ikinä asunetkaan. Aluksi ei tarvitse alkaa miettiä, mistä tilat löytyy. Kokoontumisen voi aloittaa vaikka kodissa. Koolla ei tarvitse olla mikään ns. massaryntäys, vaan ihan muutamalla 4 10 hengen väkimäärällä pääsee hyvään alkuun. Tässä on hyvä muistaa Herramme Jeesuksen Kristuksen sanat: Matt. 18:20

20.Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."





Siis OIKEITA kokoontumisia pitäkää.. EI JÄÄDÄ nettiin lukemaan vaan.. netin kautta tapahtuva uskonelämä ei korvaa LIVE-kokoontumista. Moinet valitettavasti ovat jääneet vaan nettiin eivätkä enää kokoonnu LIVE-yhteyteen :o( pelkkä "nettiuskovaisuus" aiheuttaa kaksoiselämää=( lankesin siihen aikanaan itse ja olen nähnyt myös muiden lankeavan siihen.. Sispä kokoonnumme OIKEASTI Raamatun periaatteella - EMME vain netissä.. ENSIN oikea kookoontuminen - sitten vasta netti.. ei toisinpäin..
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu

Re: kehoituksen sanomaa:)

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 02 Maalis, 2013 10:32

Tyyne_Barry kirjoitti:Siis OIKEITA kokoontumisia pitäkää.. EI JÄÄDÄ nettiin lukemaan vaan.. netin kautta tapahtuva uskonelämä ei korvaa LIVE-kokoontumista. Moinet valitettavasti ovat jääneet vaan nettiin eivätkä enää kokoonnu LIVE-yhteyteen :o( pelkkä "nettiuskovaisuus" aiheuttaa kaksoiselämää=( lankesin siihen aikanaan itse ja olen nähnyt myös muiden lankeavan siihen.. Sispä kokoonnumme OIKEASTI Raamatun periaatteella - EMME vain netissä.. ENSIN oikea kookoontuminen - sitten vasta netti.. ei toisinpäin..


Aamen. Taas hyvä kehotuksen sana. Tätä tarvitaan.

Tässä myös erään laittama viesti:
"Tiedote Suomen kristityille, jotka toimivat Jumalan seurakuntina eri paikkakunnilla!
Hakeudu omalla paikkakunnallasi sellaisten uskovien yhteyteen, jotka haluavat elää ja toimia Raamatun opettamalla tavalla (Hbr 10:25) uskonsuuntien ulkopuolella (Hebr. 13:13). Ja jos tiedät tällaisia paikallisseurakunta periaatteella toimivia seurakuntia Suomessa, ole ystävällinen ja ilmoita niistä näiden internet-sivujen ylläpitäjälle omine yhteystietoinesi (käytä Palaute osiota). Lisäämme tiedot Kokouksia palstalle. Näin voimme palvella Suomessa olevaa Jumalan Seurakuntaa löytämään toisensa ja paljon matkustavat tietävät kulkiessaan, missä ja milloin on mahdollisuus kokoontua veljesyhteydessä."


________________________

Jospa saisimmekin osoitelistan ulkopuolella uskonsuuntien kokoontuvista ryhmistä, vaikkapa tänne Ristin Valossa foorumille. Se taitaa kuitenkin olla tässä vaiheessa vielä vaikeaa, koska Jumalan srk.n yhteyden linjalle lähteneet kristityt tulevat monista eri oppi- ja mielipidetaustoista. Jotkut ovat lakiliitossa adventismimielisiä. Muutamia on judaismissa. Toisiin taas on jäänyt kirkollista hapatusta, vaikka ovatkin siis jo eronneet kirkoistaan. Jne... ym. -
Jumalan seurakunnan toimintaa kuitenkin on useilla paikkakunnilla.

Pidämme taas ensi kesänä Turussa KAIKKIEN ulkopuolella uskonsuuntien toimivien kristittyjen YHTEISEN YHTEYSPÄIVÄN.
Tällainen rivejä tiivistävä siunaamispäivä on pidetty jo vuodesta 2000. Ne ovat olleet erityisesti Jumalan siunaamia!!!

Psalmi 133.

___________


SIUNAUSTA MEILLE!
_____________
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron