Uskoontulleita seurakuntaa etsimässä..

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Uskoontulleita seurakuntaa etsimässä..

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » Ma 04 Maalis, 2013 19:41

Uskoontulleet kaksi ihmistä etsi seurakuntaa ja kävivät hieman siellä ja täällä.. Kyselivät myös että miks tänne kannattais tulla..

-Eräässä sanottiin..teidäthän on jo lapsena kastettu ja matkaatte kasteen armossa kohti taivasta..(ilman Herraa,ilman uskoa,ilman parannusta..ilman mitään konkreettista Jumalasta) suluissa ajatus joka heräsi näille kahdelle

-Eräässä toisessa sanottiin: Meillä on TÄYDELLINEN OPPI..tulkitsemme Raamattua 100% oikein ja muut seurakunnat ovat harhaoppisia..Meidän seurakuntamme on AINUT ja oikea Jehovan järjestö maanpäällä jota johdetaan USA:sta..

-Vielä kolmannessa: MEILLÄ kolikot muuttuu seteleiksi,datsunit mersuiksi,vuokraluukut palatsiksi.. KUN maksat meille kymmenykset

-Neljännessä. Meillä on planeetan voideltuin pastori joka parantaa kaikki tautinne jos vaan sen käsien alle menette..lisäksi datsuninromunne muuttuu mersuksi ja halpiskellonne rolexiksi..


Miehet tyrmistyivät.."EIKÖ MISSÄÄN ole seurakuntaa jossa syntiset muuttuisivat Pyhiksi" Silloin heitä vastaan tuli Herramme Jeesus joka sanoi.. "Seuratkaa minua niin teen teistä pyhiä..se onnistuu vain minua seuraamalla"
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Uskoontulleita seurakuntaa etsimässä..

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ma 04 Maalis, 2013 20:41

Tyyne_Barry kirjoitti: ...
Miehet tyrmistyivät.."EIKÖ MISSÄÄN ole seurakuntaa jossa syntiset muuttuisivat Pyhiksi" Silloin heitä vastaan tuli Herramme Jeesus joka sanoi.. "Seuratkaa minua niin teen teistä pyhiä..se onnistuu vain minua seuraamalla"


Aamen.
Siinä on siunaava opetus.
Jeesus on meidän vanhurskautemme! Hänen verensä puhdistaa syntisen. Näin Jumalan armosta vanhurskautettu saa olla "synnistä vapautettu.." (Room. 6:22) ja pyhitetty. 1 Kor. 6:11.
Tiitus 3:3-7.
Room. 3:23-25.
1 Tim. 3:15.
1 Kor. 1:2.


.
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron