Herätys tulee!

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Herätys tulee!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 22 Joulu, 2017 16:41

:?:
:idea:

Olemme jo pitkään kyselleet rukouksessa, mikä on se TÄLLE AJALLE tarkoitettu tapa voittaa ihmisiä Jeesukselle. Perusevankeliumi tietenkin tulee olla pohjana: "Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja HÄNET RISTIIN NAULITTUNA. ... ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista, ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan." 1 Kor. 2:2-5.
Mutta mitkä keinot Jumala NYT tahtoo antaa evankelioimiselle? -
Katutyö on aina tuottanut jonkin verran tulosta, meillä Turussakin.
Evankelioimisteltat toimivat kymmeniä vuosia tuoden suuria ihmisjoukkoja Jumalan valtakuntaan kaikkialla maailmassa. Massakokoukset myös ovat tuottaneet paljon sieluja sisälle pelastukseen.
Mutta joku tälle ajalle erikoisesti tarkoitettu evankelioimismuoto on vielä löytämättä. Tähän asiaan pyydän muiltakin esirukousta.
Sen tiedän, että Jeesus tahtoo vielä pelastaa suuret joukot ihmisiä. 1 Tim. 2:4. Taivaassa on tilaa. Ja pakanoiden täysi luku pitää tulla sisälle ennen Jeesuksen takaisin tulemista. Room. 11:25.
Sydämessäni on varma Jumalan lupaus, että Hän pelastaa paljon sieluja ja tahtoo ohjata jokaisen pelastuneen takaisin ALKUPERÄISEEN kristinuskoon, samaan oppiin, elämään ja systeemiin, jossa ensimmäinen seurakunta toimi puhtaana ja valmiina.
Turussa vastaanottokomitea on valmiina: "Tulkaa, sillä kaikki on jo valmiina!"

Tässä suunta, johon tuleva viimeinen herätys johtaa:
http://Jeesus-on-Herra.com/turun-seurakunnan-kuvaus/


:!:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron