Sunnuntaipäivää!!!

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Sunnuntaipäivää!!!

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Su 26 Huhti, 2009 20:52

Rauhaa kaikille täällä :) !!!

Ehdin taas nykyään todella vähän kirjoitella täällä. Mulla on työharjoittelu meneillään ja lisäksi teen palkkatöitä välillä viikonloppuisin. Iltaisin pitäisi pakertaa harjoitteluun liittyvän oppimistehtävän parissa. Raamatun lukemisestakaan en halua tinkiä :D Mutta ehdinhän sentään välillä tännekin.

Eilen olin töissä ja kahvihuoneessa pari työkaveria puhui siitä 'Tanssii tähtien kanssa' -kilpailusta. Mä lueskelin siinä teekupillisen kanssa Raamattua. He puhuivat siitä, miten katselevat lähinnä ihmisten ulkonäköä siinä kilpailussa ja juuri silloin luin Raamatusta jakeen: "Ihminen näkee ulkomuodon, mutta Herra näkee sydämen (1.Sam.16:7)." Olisi varmaan pitänyt sanoa jae ääneen siinä, kun niin sopivaan saumaan sattui, mutta jätin kuitenkin sanomatta :oops:

Seuraavalla kahvitauolla työkaverit puhuivat jostain meteoriitista, joka on törmäämässä maahan vuonna 2012. Yksi mulle ennestään tuntematon sijainen mainitsi siinä Jeesuksen, ja kaikki hiljenivät ja vilkuilivat toisiinsa vaivautuneen näköisinä. Mä sanoin sille sijaiselle sitten, että mäkin oon uskossa :D Toivottavasti hän on vastakin tuolla töissä!

Jumala kyllä johdattaa ihmeellisesti kaikessa, että saa vaeltaa hänen armossaan kiireenkin keskellä ja levätä välillä Jeesuksessa. Hän virvoittaa meidän sielumme!

Siunausta!!!
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja pike464 » Ma 27 Huhti, 2009 6:59

Psalmit 23



"Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti".

Siunausta päivääsi Aamu-Usva Jeesus on kanssasi! ja monet rukoukset kantaa..




Kuva
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » To 10 Kesä, 2010 22:48

Tämä psalmin 23 viimeinen jae on noussut viime päivinä mun sydämelle. "Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti." Tämä onkin meidän uskovien rukous, että saisimme loppuun asti pysyä uskossa. "Yhtä minä rukoilen Herralta, sitä minä pyydän: että saisin asua Herran huoneessa kaiken elinaikani (Ps.27:4)..."
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Re: Sunnuntaipäivää!!!

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » La 12 Kesä, 2010 20:22

Menettelit juuri oikein sanomisessasi.Tuo ihminen sai kukaties kaipaamaansa tukea uskonelämäänsä.Tämä on juuri sitä käytännön
uskonelämää ,jota pitää harrastaa kas ilman muitten esilletuloa ihminen
kuvittelee olevansa ehkä yksin ajatuksineen.
:IAg

Aamu-Usva kirjoitti:Rauhaa kaikille täällä :) !!!

Ehdin taas nykyään todella vähän kirjoitella täällä. Mulla on työharjoittelu meneillään ja lisäksi teen palkkatöitä välillä viikonloppuisin. Iltaisin pitäisi pakertaa harjoitteluun liittyvän oppimistehtävän parissa. Raamatun lukemisestakaan en halua tinkiä :D Mutta ehdinhän sentään välillä tännekin.

Eilen olin töissä ja kahvihuoneessa pari työkaveria puhui siitä 'Tanssii tähtien kanssa' -kilpailusta. Mä lueskelin siinä teekupillisen kanssa Raamattua. He puhuivat siitä, miten katselevat lähinnä ihmisten ulkonäköä siinä kilpailussa ja juuri silloin luin Raamatusta jakeen: "Ihminen näkee ulkomuodon, mutta Herra näkee sydämen (1.Sam.16:7)." Olisi varmaan pitänyt sanoa jae ääneen siinä, kun niin sopivaan saumaan sattui, mutta jätin kuitenkin sanomatta :oops:

Seuraavalla kahvitauolla työkaverit puhuivat jostain meteoriitista, joka on törmäämässä maahan vuonna 2012. Yksi mulle ennestään tuntematon sijainen mainitsi siinä Jeesuksen, ja kaikki hiljenivät ja vilkuilivat toisiinsa vaivautuneen näköisinä. Mä sanoin sille sijaiselle sitten, että mäkin oon uskossa :D Toivottavasti hän on vastakin tuolla töissä!

Jumala kyllä johdattaa ihmeellisesti kaikessa, että saa vaeltaa hänen armossaan kiireenkin keskellä ja levätä välillä Jeesuksessa. Hän virvoittaa meidän sielumme!

Siunausta!!!
Avatar
pertsa2010
 
Viestit: 97
Liittynyt: To 25 Maalis, 2010 10:33


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa