VENÄJÄ hyökkää SUOMEEN -profetiat?

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

VENÄJÄ hyökkää SUOMEEN -profetiat?

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » Su 02 Huhti, 2023 9:53

Nyt näitä jaetaan kuin huomionhakuiset tytöt selfieitä. Mä en jotenkin ymmärrä miksi JUURI SUOMEN liittyminen NATO:on olisi Jumalalle mitenkään erityisen ihmeellistä? :shock: Ikäänkuin kaikki muut siihen liittyneet maat olisivat jotenkin toisessa asemassa kuin Suomi?? :shock: Mä en itse ole saanut ainuttakaan profetiaa siihen suuntaan ITSE että venäjä olisi juuri SUOMEEN hyökkäämässä.. MIKSI VENÄJÄÄ ja Putinia puolustetaan koko ajan?? kukaan ei SANALLAKAAN ota esiin Putinin hirmusyntejä,kukaan rokoteöyhö ei muista että MYÖS PUTIN ON ROKOTETTU.. kaikki mikä liittyy venäjän synteihin sille ollaan TÄYSIN SOKEITA! :shock: :shock: :shock:

Jaak 2:8. Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette;
9. mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia.
10. Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin.
11. Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

JOS venäjä vastustaa gaylakeja mutta on kuitenkin RAISKAAJA ja MURHAMIES se ei muuta MITÄÄN!!

OMA NÄKEMYKSENI: KYLLÄ se on IHAN JOKU muu synti tai synnit joita Herra näkee täällä SUomessa kuin NATO-jäsenyys.. Täällä on myös RUNSAASTI vanhurskasta kansaa joka on jäänyt huomaamatta monelta sillä he eivät pidä ääntä itsestään toisin kuin synninsuosijat
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu

Re: VENÄJÄ hyökkää SUOMEEN -profetiat?

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 02 Huhti, 2023 10:09

On kyllä tullut otettua kantaa Putinin toimintaan.
Teimme videon Turussa Venäjän pääkonsulaatin edessä:
https://youtu.be/jKhN_zuSGBg
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2117
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: VENÄJÄ hyökkää SUOMEEN -profetiat?

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » Su 02 Huhti, 2023 14:15

En tiedä onko mun näkemykseni Herrasta mutta ajattelen että SUomi ei ole Ukrainan jälkeen yksin ensimmäinen kohde numero1 vaan lopunajan suuressa rähinässä joka koskettaa koko Tellusta, siinä kohti myös SUomi saa osansa..
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu

Re: VENÄJÄ hyökkää SUOMEEN -profetiat?

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 02 Huhti, 2023 18:52



Juuri näin se on.

Kiitos Herralle, että kirjoitat Hengessä.

Siunausta sinulle.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2117
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: VENÄJÄ hyökkää SUOMEEN -profetiat?

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » Ma 03 Huhti, 2023 0:09

Myös sellainen näkemys on mulle tullut (en tiedä onko Herrasta) että nämä salaliittolaiset ja venäjämieliset tulevat kääntymään lopulta antisemitismiin ja juutalaisten vainoajiksi.. =(
Uskosta osattomien salaliitto-uskovien keskuudessa levitetään jo täyttä häkää juutalaisten osuutta rokotejuttuun ja Ukrainan sotaan - ei ehkä siis mene kauaa kun eksyneet uskovatkin kääntyvät kiroamaan juutalaisia kuten Luther teki.. OIs aika kammottava skenaaario.. mutta pelkään pahoin että tästäkin tulee vielä totta :shock: :shock: :shock:
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron