Olen Uskossa - Mutta MISSÄ uskossa? mieti tätä ihminen?

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Olen Uskossa - Mutta MISSÄ uskossa? mieti tätä ihminen?

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » Ke 05 Huhti, 2023 11:33

Nykyään on niin monenlaista uskoa jota kaupitellaan Raamatullisena Totuutena, mutta lähde näihin uskoihin on aivan joku muu kuin Puhdas ja Väärentämätön Raamatun Sana..

1.Valtamedia valehtelee usko:

Tässä uskossa oleva todistaa kaiken aikaa sitä, että valtamedia valehtelee ja TokenTube ja Rapsodi ja MV-lehti puhuu totta. levitetään vimmatusti kaikenmaailman "todistuksia" valheista ja tilalle tarjotaan mvlehti,rapsodi ja tokentube totuus.. joihinkin argumentteihin lisätään RAamatun jakeita mutta niiden ainut tarkoitus on todistaa oma näkemys oikeaksi.

2. Rokote on lääkemyrkky ja globalistien juoni usko:

Tässäkin on yksi "usko" jolla on niin monta erilaista "todistelijaa" vahdataan yötä päivää aina vaan suurempia ja suurempia "paljastuksia" epämääräisistä lähteistä eikä huomata ilmiselvää totuutta asiasta jonka saisi tietoonsa vain hieman katselemalla OMILLA SILMILLÄ tuolla ulkona..

3. Maa on Litteä usko:

Tässä uskossa olevat todistaa vimmatusti siitä että Maa onkin liteä ja kaikki "todistelu" keskittyy siihen:D sekaan lisätään joitain Raamatunjakeita pönkittämään tätä näkemystä. Tuntikaupalla videoita pelkästään tämän todisteluksi, Raamatun ja Jeesuksen mainitseminen harvenee kaiken aikaa puheissa.. Tämä koskee myös kahta edellistä "uskoa"

4. VENÄJÄN pelko on "viisauden alku" usko:

Tässä uskossa oleva vavisten puhuu kaiken aikaa siitä, että meidän tulee olla sukkasiltaan ja hiljaa eikä missään nimessä sanallakaan kritisoida venäjää yhtään ettei vaan SUURI KARHU suutu meille=( edes yhtä ainutta venäjän rikosta ei uskalleta tässä uskossa tuoda esille vaan kaikki muut ovat syyllisiä=(

LOPPULAUSELMA ja TOTEAMUS: yksikään näistä "uskoista" EI OLE pelastavaa uskoa vaikka joku väite näissä pitäsikin paikkaansa.. esimerkiksi minä voin olla "HAUKI ON KALA"-uskossa joka on ihan tottakin mutta sen uskominen ei tuo mitään pelastusta minulle..
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu

Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron