Työtä?

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

Työtä?

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ti 16 Kesä, 2009 21:40

Olisi kiva tietää teistä kaikista kirjoittelijoista, että millaista maallista työtä teette/ olette tehneet elämässänne :) Työtäkin on kiva tehdä, kun sen tekee Jeesuksessa :D
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Aamen.

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 18 Kesä, 2009 23:22

Työ kuuluu normaaliin uskonelämään.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Tarja » Pe 19 Kesä, 2009 0:49

Minä olen ollu työelämässä 18-vuotiaasta alkaen. Tietty olin sitä ennen kesätöissä, mutta virallisempia töitä olen tehnyt melkein koko ajan. Työttömänä olen ollut vain pari kuukautta.

18v seurakunnan päiväkerhonohjaaja ( ev.lut.srk)
19v perhepäivähoitaja
20v koulunkäyntiavustaja
21v perhepäivähoitaja
24v kotiavustaja
25v -> tähän saakka koneistaja, kiillottaja, trukinkuljettaja ja ryhmänohjaaja + erinäisiä sekalaisia hommia. Olen ollut siis saman työnantajan palveluksessa viimeiset 20 vuotta.

Lapset sain 21v, 23v, 29v ja 38v eli välillä olen ollut äityislomallakin.
Tarja
 
Viestit: 53
Liittynyt: Ma 23 Maalis, 2009 22:59

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 20 Kesä, 2009 20:26

Itse muutin Israeliin heti yo-kirjoitusten jälkeen. Siellä tein erilaisia hommia eläinlääkärin klinikalla, guest housien siivoamista, mangopelloilla työskentelin ja hedelmien pakkaamossa yms... Suomeen tultuani opiskelin parivuotisen matkailualan perustutkinnon ja olin illat töissä Suomen Varainhankinnalla. Tutkinnon suoritettuani olin Schenkerillä puhelinvaihteenhoitajana, kunnes aloin opiskella sairaanhoitajaksi. Nykyään teen opiskelujen lisäksi lähihoitajan ja sairaanhoitajan sijaisuuksia muutamalla osastolla.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Herman » Su 21 Kesä, 2009 9:15

Kaikenlaista on tullut tehtyä, juniorina mainosten jakoa, vähän myöhemmin ikkunanpesua, sitten opiskeluaikoinani toimin muutaman näkövammaisen henkilökohtaisena avustajana, ja nykyisin mulla on ystäväni kanssa yritys jonka puitteissa tehdään asiakkaille nettisivuja ja muuta graafista suunnittelua.
Herman
 

ViestiKirjoittaja Piia Karoliina » Su 21 Kesä, 2009 20:00

Valmistuttuani amiksesta vaatetus linjalta, menin vaatetustehtaaseen töihin ja sitä kesti n. kahdeksan vuotta. Sitten jäin kotiäidiksi ja tätä vaihetta kesti useita vuosia. Näin putosin työ markkinoilta ja olen ollut pätkätöissä monessa eri paikassa. Veteraanien kotiavustajana vuoden. Päiväkodissa kolme kuukautta.Vanhain kodissa. yhdeksän kuukautta. Terveyskeskuksessa hoitoapulaisena kahdeksan kuukautta. nyt olen viime vuoden ollut pääosin sairaslomilla. Nyt sitten olen työkokeilussa tämän kuun. Katsomme miten kunto kestää. Näillä näkymin on mennyt hyvin tähän asti työ kokeilussa.




Kuva
Piia Karoliina
 


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron