NYT JOS KOSKAAN ON HETKI HERÄTTÄÄ JUMALAN KANSA..

Kaikkea Taivaan ja maan väliltä! Foorumin jäsenten kirjoituksia.

NYT JOS KOSKAAN ON HETKI HERÄTTÄÄ JUMALAN KANSA..

ViestiKirjoittaja pike464 » To 09 Heinä, 2009 12:10

NYT JOS KOSKAAN ON HETKI HERÄTTÄÄ JUMALAN KANSA

Riipaista meidät irti piittaamattomasta välinpitämättömyydestä

Ei ole yhtään kristittyä, joka ei tarvitsisi tätä kehoitusta!
Jeesus sanoi: Miksi te nukutte? Nouskaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen
(Luuk. 22:46).Opetuslapset tarvitsivat tämän vakavan sanan, niin tarvitsemme mekin.

Pasuunan tulee herättää nukkuvat Siionin vuorella. (Jooel 2:1
Ylkää vastaan menevät herätettiin keskiyön huudolla (Matt.25:6).Niin meidätkin.

Uskomattomia ei voida herätellä. Eihän heissä ole hengellistä elämää herätettäväksi.
He ovat kokonaan kuolleita synteihinsä ja rikoksiinsa.(Ef.2:1). Torkkuville, veltoille,
maailmaan mukautuneille uskoville lähetämme herätyshuudon, pasuunan puhalluksen:
Teidän on herättävä!

Oi, että nämä heräävät pyhät sitten myös saisivat näyn tämän päivän tilanteesta ja tarpeesta.
Oi, jospa kohmettunut Jumalan seurakunta jo heittäisi hepeneensä (muotomenonsa) syrjään
ja valkeuden varuksiin pukeutuneena alkaisi tehdä työtä ihmisten keskellä, ei tyhjien penkkien!
Aatteet kyllä leviävät kukaan ei niitä vastusta. Paholainen saa toimia öin ja päivin
pimittääkseen vanhat ja nuoret.

NÄKY AJASTAMME

Emme tarvitse näkyä vain siitä.missä hetkessä nyt olemme, vaan myös mahdollisuuksista,
jotka ovat vielä käytettävissämme. On monia mahdollisuuksia evankelioida, tehdä työtä,
mutta ne eivät ole kauan enää käytettävissämme Jumalan sato on kypsää. On aika korjuuseen. Hihat on käärittävä ja käytävä kiinni sirppiin sieluja etsimään..

TÄYTTYKÄÄ HENGELLÄ

(Ef.5:18 Tänään eivät riitä omat voimat Jumalan työhön, Minän jumalanpalvelus on pannaan julistettu. Tarvitsemme Hengen täyteyden voidaksemme olla tehokkaita Herran sirpillä siikkoamaan.
Oletko sinä täytetty ja täynnä Pyhää Henkeä?
Kuinka on minun laitani? Jos olen Hengellä täytetty,
Hengen hedelmänä on rakkaus, ilo,rauha,pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,usko, sävyisyys,
itsensähillitseminen! (Gal.5:22)

RUKOUS

Mitä valtavia asioita saakaan aikaan rukous. Kestävä uskon rukous, Ei ole soveliasta, että Hengen kasteen saatuamme jäämme vanhaan mukavuuteemme, istumme lepäämään ja sanomme
nyt sekin on koettu. Ei näin,Vaan Henki ohjaa meidät Jumalan koko sotaasuun (Ef.6)
Ja rukoilemaan joka aika. Meidät johdetaan esirukoilemaan, ylistämään, palvelemaan, taistelemaan, paastoamaan, itkemään kaikkien pyhien puolesta (Ef.6:19-20)
Miksi rukouselämään herättäminen on tärkeää? Koska pian tulee yö(Joh. 9:4)

RUKOILEMME

Jumala, Sinun Sanasi on siemen, Anna siemenelle viejiä, Lähetä työmiehiä, jotka kuuluttavat
Sinun totuutesi. Anna niitä jotka sanovat, tässä olen Herra, lähetä minut, Anna meille kyyneleitä
niin, että siemen kostuu ja itää, aamen.

(teksti WC. Moore Airut lehti marraskuu 1970)

Kirjoitin tämän Myllykummun ystäväkirjeestä joka tuli eilen..

Siunausterv:pike (hb)



"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

Aamen.

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 09 Heinä, 2009 18:07

Se oli taas erittäin selvää ja tarpeellista teksitä! Tällaista Jumalan kansa tarvitsee!
Ajan henki on vallannut uskovat kovin pahasti. Eilen kuulimme erään sisaren juttuja hänen puolustaessaan kapakassa käymistään sill. että "muuttihan Jeesuskin veden viiniksi".

Että simmottis!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » To 09 Heinä, 2009 20:20

Luin tämän Luuk.22:46 kohdan ensin väärin: "Miksi te puhutte? Nouskaa ja rukoilkaa..." Välillä on kyllä niinkin, että kaikki puhuminen voisi jäädä vähemmälle ja rukous hieman enemmälle. Olisi ihanaa oikein viettää aikaa yhdessä sisarien ja veljien kanssa Jumalaa rukoillen Jeesuksen nimessä. On todella tärkeää ottaa Jeesus mukaan keskusteluun ja puhua myös Hänelle!

Jumala herättää myös kuolleita :D ! Halleluja!

Unohdan liian usein suurentaa tekstini kaikkien silmille sopivaksi, mutta yritän parantaa tapani!
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Miksi te nukutte? Luuk. 22:46

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 09 Heinä, 2009 20:33

Niin hän sanoi heille:
"Miksi te nukutte? Nouskaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen."

Luuk. 22:46
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Hyvä ajatus

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 09 Heinä, 2009 22:33

Aamu-Usva oli lukenut hengellisesti tuon kohdan: "Miksi te nukutte? Nouskaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen." Luuk. 22:46. Hän oli siihen lukenut, että "miksi te puhutte?". Meillä on niin paljon puhetta ja opetusta, että hengellisen elämän tasapainon vuoksi tarvitaan lisää rukousta.
Kaipaan kyllä usein sitä raamatullista tapaa polvistua koko joukolla viipymään Herran kasvojen edessä, puhumaan Hänelle ja kuuntelemaan Häntä. Siinä Pyhä Henki sitten avaa kiitoksen portit.

Siunausta kaikille!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja elämäni » Pe 10 Heinä, 2009 10:40

Olen lopen väsynyt uskovien minä minä minä toimintaan. löytyykö enää jeesus korotettuna toimintaan. Jeesus yksin jeesus hän voi,,,, Pyhä henki täytä sinä meitä niin että olisimme vain sinua täynnä, ja sinä saat kiitoksen ylistyksen ja kunnian. Amen hallelujaa.
elämäni
 
Viestit: 150
Liittynyt: Su 15 Helmi, 2009 17:04

ViestiKirjoittaja elämäni » Pe 10 Heinä, 2009 10:42

Sielu KALLIS MINNE KULJET,,,,,
elämäni
 
Viestit: 150
Liittynyt: Su 15 Helmi, 2009 17:04

Näin on.

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 10 Heinä, 2009 11:02

elämäni kirjoitti:Olen lopen väsynyt uskovien minä minä minä toimintaan. löytyykö enää jeesus korotettuna toimintaan. Jeesus yksin jeesus hän voi,,,, Pyhä henki täytä sinä meitä niin että olisimme vain sinua täynnä, ja sinä saat kiitoksen ylistyksen ja kunnian. Amen hallelujaa.


:idea:
Pyhä Henki tahtoo johdattaa pyhään Jeesus-keskeiseen elämään.
Ojentaudutaan siihen! Hän yksin on suuri Vapahtajamme!


:!:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: Näin on.

ViestiKirjoittaja pike464 » La 11 Heinä, 2009 9:17

TurunWeijo kirjoitti:
elämäni kirjoitti:Olen lopen väsynyt uskovien minä minä minä toimintaan. löytyykö enää jeesus korotettuna toimintaan. Jeesus yksin jeesus hän voi,,,, Pyhä henki täytä sinä meitä niin että olisimme vain sinua täynnä, ja sinä saat kiitoksen ylistyksen ja kunnian. Amen hallelujaa.


:idea:
Pyhä Henki tahtoo johdattaa pyhään Jeesus-keskeiseen elämään.
Ojentaudutaan siihen! Hän yksin on suuri Vapahtajamme!


:!:


AAMEN! "Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"
Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat,
ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.
Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on.
Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä,
puhuen keskenänne psalmeilla ja kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten ja laulaen sydämessänne Herralle,
kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Ja olkaa toinen toisellenne alamaiset Kristuksen pelossa".

Siunausterveisin :pike :IAg
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

heips...:o)

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » Ma 13 Heinä, 2009 16:28

Kirjoittelin jonkun aikaa "kristillisen deitin" kautta naisen kanssa josta alko paljastua että kaiken aikaa näytti olevan vaan siideri mielessä. En tidä mitä porukkaa tuo kotisataman deitti kätkee sisäänsä mutta yhtä tylyä porukkaa ei löydä edes maallisten seksihakijoiden deitistä=(
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu

No nyt olet löytänyt

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ma 13 Heinä, 2009 17:21

Nyt olet löytänyt oikealle foorumille. Täällä on etsinnässä VAIN Jumalan hengellinen tarkoitus jokaisen elämään.
Kristityn ei ollenkaan pidä roikkua sellaisilla foorumeilla, joissa toimii maailman henki.
Uskovien foorumilla ei etsitä seksiä, vaan Jumalan Totuutta. Tällä foorumillakin on tarkoitus soveltaa elämään Jumalan Sanaa.
Siunausta sinulle kaikessa hyvässä ja oikeassa ... Jumalan Sanan mukaisessa ajattelussa ...
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja elämäni » Ma 13 Heinä, 2009 21:33

Saakoot totuuden henki johdattaa jokaista täällä, Minuakin.
elämäni
 
Viestit: 150
Liittynyt: Su 15 Helmi, 2009 17:04

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ti 14 Heinä, 2009 22:14

Yksi sisar oli nähnyt näyn Jeesuksen tulemisesta. Siinä näyssä kaikki ihmiset olivat kivettyneet, paitsi uskovat ja sitten taivas aukeni ja Jeesus tuli hakemaan omiaan. Tuli mieleen Hesekielin kohta, missä puhutaan kivisydämistä ja lihasydämistä (Hes.11:19-20, 36:26-27). Tulee ilmi, mitä tekoa kenenkin sydän on. Jumalattomien jumalattomuus tulee ilmi ja vanhurskaiden vanhurskaus. Ihmisellä ei voi olla rauhaa ja vapautta ilman Jumalaa. Raamatussa sanotaan: "Jumalattomilla ei ole rauhaa..." He ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa. Jumala näyttää meille, että kivisydän on kivisydän ja kivettää koko ihmisen. Jos ihmisen katse on kiinnittynyt Sodomaan, eli sydän tähän maailmaan, niin hän muuttuu suolapatsaaksi. "Ennen kaikkea varjele sydämesi, sillä sieltä lähtee elämä (Sananl.4)."
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Su 29 Marras, 2009 15:03

Tähän heräämiseen ja valveilla pysymiseen liittyen on ollut mielessä sellainen ajatus, että lampaiden laskeminen on unettavaa puuhaa. Jos katsomme ihmismääriin, emmekä yksin Jeesukseen, voimme hengellisesti nukahtaa. Ei ole hyödyllistä laskea kävijämääriä kokouksissa :)
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Noin muutama

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 29 Marras, 2009 19:16

:lol:

Tänäänkin oli kokouksessa noin muutama ihminen!
:idea:
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu YLEISTÄ Ristin Valossa!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa