Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 23 Heinä, 2009 11:51

Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella

ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".

Niin he huusivat suurella äänellä ja tukkivat korvansa ja karkasivat kaikki yhdessä hänen päällensä

ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja kivittivät. Ja todistajat riisuivat vaippansa Saulus nimisen nuorukaisen jalkojen juureen.

Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!"

Ja hän laskeutui polvilleen ja huusi suurella äänellä: "Herra, älä lue heille syyksi tätä syntiä!" Ja sen sanottuaan hän nukkui pois.

Ap. t. 7:55-60
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ma 25 Loka, 2010 21:18

Näin viime kokouksen lopulla näyn, jossa oli ikään kuin taivas auenneena ja Jeesus Jumalan vierellä, mutta Hän oli lähdössä tulemaan. Mulle tuli sydämelle juuri nämä Stefanuksen sanat: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella (Apt.7:56)."
Aamu-Usva

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet