Hebr.2:14-15

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

Hebr.2:14-15

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Pe 27 Helmi, 2009 22:39

"Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on perkeleen, ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia."
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 02 Loka, 2010 21:58

"Ruumis on kuollut synnin tähden, mutta Henki on elämä vanhurskauden tähden (Room.8:10)." Kuolema tekee meidän ruumiissamme työtään syntymästämme saakka. Kuoleman työtä on kaikki sairaus ja raihnaisuus ja vanheneminenkin. Kuolema kukistetaan vihollisista viimeisenä. Siihen asti ihmiskunnassa tulee olemaan sairautta ja vaivaa ja kuolemaa, eikä vapautta näistä ole luvattu edes niille, jotka uskovat. Jeesus parantaa sairaita kyllä loppuun asti, mutta ei kaikkia sairaita. Ja Jeesus herättää kuolleita, mutta ei kaikkia kuolleita. Vanhenemiselta ja kuolemalta ei välty kukaan siihen asti, kunnes Jeesus tulee, mutta meidän elämämme on Henki.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 02 Loka, 2010 22:27

Jumala lupaa meille:

"Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, hamaan harmaantumiseenne saakka minä kannan; niin minä olen tehnyt, ja vastedeskin minä nostan, minä kannan ja pelastan."
Jesaja 46:4.
Lupaus on voimassa, mutta silti on raamatullista rukoilla:
"Älä, Jumala, minua hylkää vanhaksi ja harmaaksi tultuani, niin minä julistan sinun käsivartesi voimaa nousevalle polvelle, sinun väkevyyttäsi kaikille vielä tuleville. "
Psalmi 71:18.

Siunausta meille!
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
TurunWeijo
Site Admin

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet