1 Timot. 6:3-5

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 02 Maalis, 2009 19:36

3 Jos joku muuta oppia opettaa eikä pitäydy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin eikä siihen oppiin, joka on jumalisuuden mukainen,
4 niin hän on paisunut eikä ymmärrä mitään, vaan on riitakysymyksien ja sanakiistojen kipeä, joista syntyy kateutta, riitaa, herjauksia, pahoja epäluuloja,
5 alituisia kinastuksia niiden ihmisten kesken, jotka ovat turmeltuneet mieleltään ja totuuden menettäneet ja jotka pitävät jumalisuutta keinona voiton saamiseen.
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 27 Marras, 2010 18:40

"Kun hänen veljensä näkivät, että heidän isänsä rakasti häntä enemmän kuin kaikkia hänen veljiänsä, vihasivat he häntä eivätkä voineet puhutella häntä ystävällisesti (1.Moos.37:4)." Yleensä juuri kateus on tällaisen ärtymyksen takana... Eli jos joku ärsyttää niin paljon, että häntä kohtaan on vaikea olla ystäväliinen, niin olisikohan kateutta sydämessä..?
Aamu-Usva

Uskova iloitsee

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 27 Marras, 2010 22:04

Kyllä sitä kateuttakin varmasti on uskovien keskuudessa, koska Paavali siitä varoittaa. Gal. 5:19-21.
Mutta Pyhässä Hengessä oleva uskova iloitsee suuresti veljiensä menestymisestä! Me tahdomme auttaa ja rohkaista jokaista uskovaa tekemään oman kutsumuksensa mukainen Jumalan työ menestyksekkäästi!
Seurakuntatyö on yhteinen tehtävämme. Jokaisen yksilön menestys on sinun ja minun menestykseni, meidän kaikkien Jumalan lasten yhteinen ilon aihe. Yhdessä autamme totuutta eten päin:

"Rakkaani, minä toivotan sinulle, että kaikessa menestyt ja pysyt terveenä, niin kuin sielusikin menestyy. Minua ilahutti suuresti, kun veljet tulivat ja antoivat todistuksen sinun totuudestasi, niin kuin sinä totuudessa vaellatkin. Minulla ei ole suurempaa iloa kuin se, että kuulen lasteni vaeltavan totuudessa. Rakkaani, sinä toimit uskollisesti kaikessa, mitä teet veljien, vieläpä vieraittenkin hyväksi. He ovat seurakunnan edessä antaneet todistuksen sinun rakkaudestasi; ja sinä teet hyvin, kun autat heitä eteen päin heidän matkallaan, niin kuin Jumalan edessä arvollista on. Sillä Hänen nimensä tähden he ovat matkalle lähteneet eivätkä ota pakanoilta mitään. Me olemme siis velvolliset ottamaan semmoisia vastaan, auttaaksemme yhdessä totuutta eteenpäin." 3 Joh. / 2-8.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
TurunWeijo
Site Admin

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet