Kirjoittaja TurunWeijo » La 27 Marras, 2010 22:04
Kyllä sitä kateuttakin varmasti on uskovien keskuudessa, koska Paavali siitä varoittaa. Gal. 5:19-21.
Mutta Pyhässä Hengessä oleva uskova iloitsee suuresti veljiensä menestymisestä! Me tahdomme auttaa ja rohkaista jokaista uskovaa tekemään oman kutsumuksensa mukainen Jumalan työ menestyksekkäästi!
Seurakuntatyö on yhteinen tehtävämme. Jokaisen yksilön menestys on sinun ja minun menestykseni, meidän kaikkien Jumalan lasten yhteinen ilon aihe. Yhdessä autamme totuutta eten päin:
"Rakkaani, minä toivotan sinulle, että kaikessa menestyt ja pysyt terveenä, niin kuin sielusikin menestyy. Minua ilahutti suuresti, kun veljet tulivat ja antoivat todistuksen sinun totuudestasi, niin kuin sinä totuudessa vaellatkin. Minulla ei ole suurempaa iloa kuin se, että kuulen lasteni vaeltavan totuudessa. Rakkaani, sinä toimit uskollisesti kaikessa, mitä teet veljien, vieläpä vieraittenkin hyväksi. He ovat seurakunnan edessä antaneet todistuksen sinun rakkaudestasi; ja sinä teet hyvin, kun autat heitä eteen päin heidän matkallaan, niin kuin Jumalan edessä arvollista on. Sillä Hänen nimensä tähden he ovat matkalle lähteneet eivätkä ota pakanoilta mitään. Me olemme siis velvolliset ottamaan semmoisia vastaan, auttaaksemme yhdessä totuutta eteenpäin." 3 Joh. / 2-8.