Tämä on niin totta

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

Tämä on niin totta

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 22 Touko, 2010 21:06

"Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä Hänen ilmestymisensä että Hänen valtakuntansa kautta: saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti. Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut. Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt. "
2 Timot. 4: 1- 7.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
TurunWeijo
Site Admin

Tahdotko olla miellyttävä?

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 22 Touko, 2010 21:17

Ehkä jokainen tahtoisi olla kanssaihmisille mieluinen. Ainakin itse tahtoisin. Olisi kovin mukavaa olla ystävä kaikkien kanssa. Voisin jopa mennä pappien mukana erilaisiin ekumeenisiin toimintoihin kertomatta heille tosiasioita, että he KAIKKI ovat eksyttäjiä. Mutta en voisi olla niin sydämetön, että jättäisin kertomatta heille totuuden.
Tässä asiassa joutuu kovin usein valinnan paikalle.
Laitoin tänä aamuna taas facebookiin Herran sanan. Tiesin, että jos laitan sen, en enää ole siellä kaikkien entisten ystävien suosiossa. Valitsin kuitenkin oikean tien ja laitoin sinne oikean sanan, kehotuksen erota kirkosta.
+
Minulla on kaksi mahdollisuutta:
1. miellyttää ihmisiä olemalla hiljaa totuuden asioista, jotka Jumala on antanut tehtäväkseni kertoa julki maailmalle
2. kertoa nämä asiat sellaisina kuin tiedän niiden olevan, ja saada osakseni monien halveksuntaa ja herjausta.
Joo ystävät kalliit. En hylkää Jumalan kutsua! Olen luvannut jumalalle kertoa Hänen totuutensa kaikilta minulle avatuilta osin.
Viimeksi muokannut TurunWeijo päivämäärä Ma 24 Touko, 2010 20:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
TurunWeijo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » La 22 Touko, 2010 21:43

Facebookissa tulee vain muistaa, että siellä kaikki keskustelut ovat kaikkien, myös uskosta osattomien, nähtävissä. Mielestäni ei ole ollenkaan viisasta harjoittaa veljeksien välistä riitelyä uskosta osattomien silmien alla. Nekin, jotka ovat ajatelleet uskovista jotain hyvää, alkavat nähdä, että eihän usko mitään muutosta tuo, että sama kina ja riita jatkuu kuin maailmassakin. Mutta niinpä se taitaa ollakin monen kohdalla, että mitään muutosta ei ole tapahtunutkaan. Samat lihalliset oman edun tavoittelut jatkuu vain uudessa muodossa :(
Aamu-Usva

Totuutta, vain totuutta toitota toreilla ja turuilla!

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 23 Touko, 2010 12:08

"Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä Hänen ilmestymisensä että Hänen valtakuntansa kautta: saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti."

Facebookista puheenollen, se on sellainen poriseva (epäsovun) kaalisoppa, että siellä kaikki lohkot ja lahkot, väärinymmärtäjät ja väärinopetetut ja -opettajat toitottavat sitä omaa oppiaan ja "totuuttaan". Jumalan kiitos siellä on myös oikeaoppisia, hartaita uskovia ja Herran palvelijoita! Mutta näillä toisilla on kuin teroitetut hampaat purra ja raadella Herran uskollisia palvelijoita.

Minä syytän Suomen Evankelis-Lutherilaista kirkkoa ja kaikkia lohkoja, lahkoja ja vääryyden tekijöitä, -opettajia, että kansa on saatettu tällaiseen kaaokselliseen tilaan uskon, elämän tärkeimmissä kysymyksissä! Perkeleen käsikassarat, mitä ovatkin, nämä pöyhkeät! :hw

Aamu-Usva kirjoitti:

Facebookissa tulee vain muistaa, että siellä kaikki keskustelut ovat kaikkien, myös uskosta osattomien, nähtävissä. Mielestäni ei ole ollenkaan viisasta harjoittaa veljeksien välistä riitelyä uskosta osattomien silmien alla. Nekin, jotka ovat ajatelleet uskovista jotain hyvää, alkavat nähdä, että eihän usko mitään muutosta tuo, että sama kina ja riita jatkuu kuin maailmassakin. Mutta niinpä se taitaa ollakin monen kohdalla, että mitään muutosta ei ole tapahtunutkaan. Samat lihalliset oman edun tavoittelut jatkuu vain uudessa muodossa :(

Tämä kaikki on totta. On vain vaikea eroittaa jyvät akanoista, kun uskovan viittakin kantavat liittyvät panettelijoihin ja yhtyvät vääräin opettajain kanssa.
Siellä moititaan ja hutkitaan Jumalanpalvelijaa mennen tullen ja sanotaan perään, että älä nyt vaan poista minua ystävistäsi! Antaen vaiketelman, että jos hänet poistaakin riidanhaastajana, sovunrikkojana, niin jää vaikutetelma, että ko. hlö olisi ollut oikeassa tai näin he tahtoisivat, että voisivat sitten omissa ympyröissään hakata rintoihinsa kiihkossa ja pöyhkeinä rummuttaa omaa erinomaisuuttaan jne.

Itse pidän tarkkaa lukua siitä, keitä hyväksyn ystäviini ja aika ajoin joudun jonkun listasta poistamaankin jostain syystä, mutta onneksi saan olla suht' koht' rauhassa, mutta minä en olekaan opettaja tai evankelista, kuten vaikka veljemme Weijo, jolla kyllä riittää näissä hämmentäjissä kestämistä. Sellaisesta minä tahdon pysyä erossa, kun se käy hermoon, että paineet nousevat. Syyt ovat ainakin kahtaalliset. Tahtoa olisi, mutta ei kykyjä vastata raamatullisesti ja kaikella pitkämielisyydellä, kun jo muiden sivuilla moisen näkeminen saa verenpaineet kohoamaan ja samalla tietysti astma nostaa päätään jne. etc. osv.

Suosittelen omalla vajaalla ymmärrykselläni hyväksyä ystäviin tarkan tutkinnan ja pohdinnan jälkeen, kun kaikesta varovaisuudesta huolimatta voit joutua pettymään, mutta parempi sekin, kun olla jatkuvassa ristitulessa mutta - - - mutta kyllähän sotatantereilla joutuu monenmoiseen ristituleen :roll: Mutta, kun nämä käsikassarat pukeutuvat valkeuden kaapuihin, niin taisteluja ei tietysti voi välttää, vaikka on totta:

Sananl. 27:6

Ystävän lyönnit ovat luotettavat, mutta vihamiehen suutelot ylenpalttiset.

Ps. 117:1

Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ylistäkää häntä, kaikki kansat.
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet