Ihana Psalmi

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

Ihana Psalmi

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » La 30 Loka, 2010 14:17

Jeesus, jos joku sinun lapsesi tarvitsee, Sinun Ihanaa Sanaasi, niin tässäpä on:

MATKALAULU.

MINÄ NOSTAN SILMÄNI VUORIA KOHTI: MISTÄ TULEE MINULLE APU?
APU TULEE MINULLE HERRALTA, JOKA ON TEHNYT TAIVAAN JA MAAN.
HÄN EI SALLI SINUN JALKASI HORJUA, SINUN VARJELIJASI EI TORKU.
KATSO, HÄN, JOKA ISRAELIA VARJELEE, EI TORKU EIKÄ NUKU.
HERRA ON SINUN VARJELIJASI, HERRA ON SUOJAAVA VARJOSI SINUN OIKEALLA PUOLELLASI.
EI POLTA SINUA AURINKO PÄIVÄLLÄ, EIKÄ KUU YÖLLÄ.
HERRA VARJELEE SINUN LÄHTEMISESI JA TULEMISESI, NYT JA IANKAIKKISESTI.
Psalmi 121.

Ja jos, sinä, joka luet, et vielä ole kohdannut Elävää Jumalaa, Jeesusta Kristusta; tiedä, että talläinen ihmeellinen Jumalan Rakkaus ja Varjellus on mahdollista, kun saat syntisi anteeksi, ja sinusta tulee Jumalan lapsi.

Sillä niin On Jumala maailmaa Rakastanut, että hän Antoi Ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka hänee uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi Iankaikkinen Elämä. Joh.3:16

Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"
Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikkille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu".
Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta". Apt.2:37-40.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet