Juhla-ajoista.

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

Juhla-ajoista.

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Su 19 Joulu, 2010 11:15

Minun Sieluni vihaa teidän uusiakuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt.
Jes. 1:14

Nyt sitävastoin, kun olette tulleet tuntemaan Jumalan ja, mikä enemmän on, kun Jumala Tuntee teidät, kuinka te jälleen käännytte noiden heikkojen ja köyhien alkeisvoimien puoleen, joiden orjiksi taas tahdotte tulla?
Te otatte vaarin päivistä ja kuukausista ja juhla-ajoista ja vuosista.
Minä pelkään teidän tähtenne, että olen ehkä turhaan teistä vaivaa nähnyt.
Gal.4:9-11.

Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
eikä pitäydy Häneen, Joka On Pää ja Josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan Antamaa Kasvua.
Jos te olette Kristuksen Kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä:
"Älä tartu, älä maista, älä koske!"
- sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta - ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?
Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun Jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista säästä; mutta se on ilman mitään arvoa, ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi.
Kol. 2:16-23

Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne Minun Silmäini Edestä, lakatkaa pahaa tekemästä.
Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.
Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme,
Sanoo Herra.
Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villan valkoisiksi.
Jos suostutte ja olette kuuliaiset, niin te saatte syödä maan hyvyyttä;
mutta jos vastustatte ja niskoittelette, niin miekka syö teidät. Sillä Herran Suu On Puhunut.
Jes.1:16-20.
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus

AAMEN

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 19 Joulu, 2010 12:03

Siinä olivatkin
ajankohtaiset
Raamatun kohdat!

:idea:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
TurunWeijo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 19 Joulu, 2010 21:52

Shalom! Jumalan rauhaa!

Ja ISO AAMEN !!!

Minä tuon Uusi Luomuksen viestin loppukaneetin, Paavalin sanoista ajatuksissani liitin suoraan joulun viettoon ja kaikkiin muihinkin turhanaikaisiin muka juhliin:

"Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun Jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista säästä; mutta se on ilman mitään arvoa, ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi.
Kol. 2:16-23 "

Ja se on piste.fi :D

Siunausta rakkaat sisaret & veljet Herrassa!

Herra kanssanne! Aahhen Deuleha!

Eli Pysytään ja ollaan Uskossa! Aamen!

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet