Hepr. 12:15

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

Hepr. 12:15

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 06 Huhti, 2009 21:02

ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi, Hepr. 12:15
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Pe 17 Syys, 2010 22:07

Olin tässä tällä viikolla yhtenä päivänä todella ärsyyntynyt mun mieheeni. Olisi ollut sen vuoro viedä meidän pienempi tyttö joukkuevoimisteluun, mutta koska satoi, niin se ei lähtenyt viemään. Se vetosi siihen, että on vienyt lapset päiväkotiin ja eskariin. Se taas ei hänen mielestään tuntunut olevan homma eikä mikään tehdä kahdeksan tunnin työpäivä ja sen jälkeen vielä kaikki kotityöt...

Onneksi mulle aika pian selvisi, että juuri tällaisessa ajattelussa on se katkeruuden juuri, joka menee yhä syvemmälle, ellei sitä saman tien revitä irti sydämestä. Voimistelupaikassa tyttöä odottaessani sydämelleni nousi rukous: "Varjele ajattelemasta, että minulla on oikeus olla ärsyyntynyt tai kiukkuinen." Minullahan ei ole mitään oikeutta vaatia keneltäkään toiselta yhtään mitään. Jumalalla ei ollut velvollisuutta pelastaa minua, enkä itse ollut ansainnut Jumalan huomiota millään tavoin. Olin itsekäs ja omahyväinen ja välinpitämätön Häntä kohtaan, mutta kuitenkin Hän tuli ja teki puolestani suurimman mahdollisen teon. Jumalan täydellisyyteen kuuluu se, että hän antaa aurinkonsa paistaa myös pahoille. Tässäkin kohden on ihana seurata Häntä!
Aamu-Usva

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet