Väärän evankeliumin julistajat ovat kirottuja!

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

Väärän evankeliumin julistajat ovat kirottuja!

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 31 Maalis, 2011 15:29

Galatalaiskirje 1
Gal. 1:1-24

1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,
2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.
3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu
.
10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
13 Olettehan kuulleet minun entisestä vaelluksestani juutalaisuudessa, että minä ylenmäärin vainosin Jumalan seurakuntaa ja sitä hävitin
14 ja että edistyin juutalaisuudessa pitemmälle kuin monet samanikäiset heimossani ja ylen innokkaasti kiivailin isieni perinnäissääntöjen puolesta.
15 Mutta kun hän, joka äitini kohdusta saakka on minut erottanut ja kutsunut armonsa kautta, näki hyväksi
16 ilmaista minussa Poikansa, että minä julistaisin evankeliumia hänestä pakanain seassa, niin minä heti alunpitäenkään en kysynyt neuvoa lihalta ja vereltä,
17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.
18 Sitten, kolmen vuoden kuluttua, minä menin ylös Jerusalemiin tutustuakseni Keefaaseen ja jäin hänen tykönsä viideksitoista päiväksi.
19 Mutta muita apostoleja minä en nähnyt; näin ainoastaan Jaakobin, Herran veljen.
20 Ja mitä kirjoitan teille, katso, Jumalan kasvojen edessä minä sanon, etten valhettele.
21 Sitten menin Syyrian ja Kilikian paikkakuntiin.
22 Mutta olin kasvoiltani tuntematon Juudean seurakunnille, jotka ovat Kristuksessa.
23 Heidän kuuloonsa oli vain tullut: "Meidän entinen vainoojamme julistaa nyt sitä uskoa, jota hän ennen hävitti";
24 ja he ylistivät Jumalaa minun tähteni.

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Jumalan Sanaa

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » To 31 Maalis, 2011 21:09

Aamen edelliseen Dimi veljen laittamaan Jumalan Sanaan.

Tänä aikana vieraan evankeliumin julistajat ovat tukkineet monien elävässä uskossa olevienkin suut. Esimerkkinä on pinnalla oleva homokeskustelu. Jumalaton toimittaja oli tiukannut uskovilta, että "ettehän nyt kuitenkaan vertaa homoutta varkauteen?" - Ja uskovat pelästyivät: "Emmehän me ..."
Mutta Raamattu vertaa seksuaalisten KIEROUTUMIEN harrastajia, ei ainoastaan varkauden, vaan moniin muihinkin synteihin:
"Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa." 1 Kor. 6:9-11.
Kaikista edellä mainituista synneistä pitää tehdä parannus. Niiden harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa.

.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
TurunWeijo
Site Admin

Vääristä apostoleista, opettajista ja evankeliumeista..

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 01 Huhti, 2011 1:13

Vääristä apostoleista, opettajista ja evankeliumeista.. vielä.

"Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu."
Gal. 1:8

Siis vaikka väärää evankeliumia, oppia opettaisi itse apostolit tai Herran enkelit, niin he olisivat Jumalan Sanan mukaan kirotut.

Tähän siis kuuluvat kaikki lapsikasteen opettajat ja muut, jotka vääristävät Jumalan omaa Sanaa - meille ihmisille annettua oppia, oppikirjaa, ovat kirottuja. Siis kirkkokunnat, joissa saarnataan ja käytännössä toteutetaan lapsikastetta tai on naisia pappeina, piispoina tai muissa Raamatun miehille määräämissä tehtävissä.
Tähän kuuluvat kaikki, jotka hyväksyvät lespouden, homoseksuaalisuuden; miesten keskinäiset sukupuolisuhteet ja naisparien keskinäiset suhteet.
Mies- ja naisparien siunaamiset (lue: hyväksyminen) ja vihkimiset jne.

Kirkko on väärentänyt Raamatun ja koko uskon ja kirkon papit, kuten monien lahkojenkin vastaavat - käyttävät tätä väärennöstä väittäen sitä Jumalan Sanaksi. Niin arkkipiispaa myöten kaikki ovat kirottuja, eikä tällaisten kanssa voi olla tekemisessä. Missään tekemisessä. Ei diakonien ja ruoanjakelun tai muussakaan yhteydessä. vaikka joskus itsekin saattaisin jotain pikku apua tarvita, niin se ei ole mahdollista minulle. Ei enää, kun on oppinut miten asioiden tulisi olla. Eikä siihen ole tarvita muuta, kun tutustumista siihen, mitä Jumala Sanassaan opettaa. Siihen ei voi mitään lisätä, ei mitään ottaa pois.

Ilm. 22:14-21 (-24)

Ei lapsien kastamisen yhteydessä, jos lapset vaikka niin toimisivatkin omien lapsiensa kansssa. Ei kun mennään avioliittoon, ei kun kuollaan jne.

Itse en ole missään yhteyksissä evl. kirkon kanssa. En myöskään minkään lahkon kanssa, jossa käytetään tuota mainittua (-92) väärennöstä, raamatuksi väärin perustein väitettyä, jonka käytöstä kirkko perii (de fakto) Teostomaksuja tms. jne.

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Re: Vääristä apostoleista, opettajista ja evankeliumeista..

ViestiKirjoittaja pike464 » Pe 01 Huhti, 2011 11:38

Dimi Sefanja kirjoitti:

"Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu."

Siis vaikka väärää evankeliumia, oppia opettaisi itse apostolit tai Herran enkelit, niin he olisivat Jumalan Sanan mukaan kirotut.

Tähän siis kuuluvat kaikki lapsikasteen opettajat ja muut, jotka vääristävät Jumalan omaa Sanaa - meille ihmisille annettua oppia, oppikirjaa, ovat kirottuja. Siis kirkkokunnat, joissa saarnataan ja käytännössä toteutetaan lapsikastetta tai on naisia pappeina, piispoina tai muissa Raamatun miehille määräämissä tehtävissä.
Tähän kuuluvat kaikki, jotka hyväksyvät lespouden, homoseksuaalisuuden; miesten keskinäiset sukupuolisuhteet ja naisparien keskinäiset suhteet.

Kirkko on väärentänyt Raamatun ja koko uskon ja kirkon papit, kuten monien lahkojenkin vastaavat - käyttävät tätä väärennöstä väittäen sitä Jumalan Sanaksi. Niin arkkipiispaa myöten kaikki ovat kirottuja, eikä tällaisten kanssa voi olla tekemisessä. Missään tekemisessä. Ei diakonien ja ruoanjakelun tai muussakaan yhteydessä. vaikka joskus itsekin saattaisin jotain pikku apua tarvita, niin se ei ole mahdollista minulle. Ei enää, kun on oppinut miten asioiden tulisi olla. Eikä siihen ole tarvita muuta, kun tutustumista siihen, mitä Jumala Sanassaan opettaa. Siihen ei voi mitään lisätä, ei mitään ottaa pois.

Ei lapsien kastamisen yhteydessä, jos lapset vaikka niin toimisivatkin omien lapsiensa kansssa. Ei kun mennään avioliittoon, ei kun kuollaan jne.

Itse en ole missään yhteyksissä evl. kirkon kanssa. En myöskään minkään lahkon kanssa, jossa käytetään tuota mainittua (-92) väärennöstä, raamatuksi väärin perustein väitettyä, jonka käytöstä kirkko perii (de fakto) Teostomaksuja tms. jne.

100%:sesti ja ylikin järkähtämättä totuuden puolesta :IAg (OM) <3 :idea:
Siunauksen terveisin: Pirkko

"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
pike464

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 01 Huhti, 2011 13:59

pike464 kirjoitti:
Dimi Sefanja kirjoitti:

100%:sesti ja ylikin järkähtämättä totuuden puolesta :IAg (OM) <3 :idea:
Siunauksen terveisin:pirkko

VOI MITEN WANHAN WEIJON SYDÄN ILOITSEEKAAN SELVISTÄ SANOISTA! Sellaisia kuulee enää harvoin!
Siunausta rakkaat uskonystävät!
(Meitä on vähän, mutta olemme yksimielisiä "KRISTUKSEN MIELEN MUKAAN")

<3

:IAg
Weijo Lindroos
+
TurunWeijo
Site Admin

ViestiKirjoittaja jussi83 » Ma 25 Helmi, 2013 22:09

Matt.7:15-23
15.Kavahtakaa vääriä profeettoja,jotka
tulevat teidän luoksenne lammasten vaat-
teissa,mutta sisältä ovat raatelevaisia su
sia.
16.Heidän hedelmistään te tunnette hei
dät.Eihän orjantappuroista koota viiniry
päleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17.Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä
hedelmiä,mutta huono puu tekee paho
ja hedelmiä.
18.Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja he
delmiä eikä huono puu kasvaa hyviä he
delmiä.
19.Jokainen puu,joka ei tee hyvää he
delmää,hakataan pois ja heitetään tuleen.
20.Niin te siis tunnette heidät heidän
hedelmistään.
21.Ei jokainen,joka sanoo minulle:Herra-
,Herra!;pääse taivasten valtakuntaan,
vaan se,joka tekee minun taivaallisen Isäni
tahdon.
22.Moni sanoo minulle sinä päivänä:
Herra,Herra emmekö me sinun nimesi
kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta
ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta
tehneet monta voimallista tekoa?
23.Ja silloin minä lausun heille julki:Mi
nä en ole koskaan teitä tuntenut;menkää
pois minun tyköäni,te laittomuuden tekijät.
Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteiistä. Jes.12:3
jussi83

Re: Väärän evankeliumin julistajat ovat kirottuja!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 17 Marras, 2015 10:31

!

Tänä aikana tätä totuuden sanaa tarvitaan.
Weijo Lindroos
+
TurunWeijo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » Ti 17 Marras, 2015 16:01

Dimi Sefanja kirjoitti:

Tuon päätöksen olen myös tehnyt elämässäni jo kauan sitten; en ole mukana siellä missä tuota -92 väärennöstä käytetään.
Ihmettelen miksi uskovat suhtautuvat välinpitämättömästi, varoituksista huolimatta, Jumalan Sanan vääristämiseen.
Yhteiskristillisyys on mielestäni syy, miksi hyväksytään asioita, jotka Jumalan Sanan mukaan on kauhitus Jumalalle.Poljemme Jumalan Rakkauden, väärällä rakkaudella, joka on inhimillistä tunteisiin vetoavaa suvatsevaisuutta, Totuuden kuntannuksella.
Kiitos Jumalalle, Dimin rohkeasta viestistä, joka on tänäänkin ajankohtainen.

Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet