Psalmi 23 - Psalm 23 (Swe) - Psalm 23 (Eng)

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

Psalmi 23 - Psalm 23 (Swe) - Psalm 23 (Eng)

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » La 11 Helmi, 2012 3:06

Psalmi 23

1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Psalm 23

Den gode herden.

1 En psalm av David. HERREN är min herde, mig skall intet fattas,
2 han låter mig vila på gröna ängar; han för mig till vatten där jag finner ro,
3 han vederkvicker min själ; han leder mig på rätta vägar, för sitt namns skull.
4 Om jag ock vandrar i dödsskuggans dal, fruktar jag intet ont, ty du är med mig; din käpp och stav, de trösta mig.
5 Du bereder för mig ett bord i mina ovänners åsyn; du smörjer mitt huvud med olja och låter min bägare flöda över.
6 Godhet allenast och nåd skola följa mig i alla mina livsdagar, och jag skall åter få bo i HERRENS hus, evinnerligen.

Psalm 23

1 A Psalm of David. The LORD is my shepherd; I shall not want.
2 He maketh me to lie down in green pastures: he leadeth me beside the still waters. [green...: Heb. pastures of tender grass] [still...: Heb. waters of quietness]
3 He restoreth my soul: he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake.
4 Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for thou art with me; thy rod and thy staff they comfort me.
5 Thou preparest a table before me in the presence of mine enemies: thou anointest my head with oil; my cup runneth over. [anointest: Heb. makest fat]
6 Surely goodness and mercy shall follow me all the days of my life: and I will dwell in the house of the LORD for ever. [for ever: Heb. to length of days]

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

ViestiKirjoittaja Rallatirallaa » Ti 14 Helmi, 2012 2:19

Nyt on kyllä olo niin herkäs et rupes itkettää kun luki tän.. Just sitä mitä nyt täl hetkel tarvitsin
Rallatirallaa

NIMENSÄ TÄHDEN!

ViestiKirjoittaja Uusiluomus » To 08 Maalis, 2012 11:25

Hän Virvoittaa minun sieluni. Hän Ohjaa minut oikealle tielle NIMENSÄ TÄHDEN.

Ps 23:3

Ja viitekohdat:

"Sillä MINÄ VIRVOITAN väsyneen sielun, ja jokaisen nääntyvän sielun MINÄ RAVITSEN."

"Vaan tämä on se liitto, jonka MINÄ TEEN Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, Sanoo Herra: MINÄ PANEN Lakini heidän sisimpäänsä ja KIRJOITAN Sen heidän sydämiinsä; ja niin MINÄ OLEN heidän Jumalansa, ja he ovat MINUN KANSANI."

Jer. 31: 25 ja 33
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli... Fil.2:5
Uusiluomus

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet