Niukka kylvö takaa niukan niiton 2. Kor. 9:6-7

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

Niukka kylvö takaa niukan niiton 2. Kor. 9:6-7

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 15 Huhti, 2009 10:09

Niukka kylvö "takaa" niukan niiton 2. Kor. 9:6-7

Huomatkaa tämä: joka niukasti kylvää, se myös niukasti niittää, ja joka runsaasti kylvää, se myös runsaasti niittää. Antakoon kukin, niinkuin hänen sydämensä vaatii, ei surkeillen eikä pakosta; sillä iloista antajaa Jumala rakastaa.
2. Kor. 9:6-7 KR33/38
Viimeksi muokannut Dimi Sefanja päivämäärä Su 22 Elo, 2010 21:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Tärkeä jae

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 15 Huhti, 2009 10:46

Kukahan enää antaa edes kymmenesosaa tuloistaan Herran työhön :!:

Iloinen antaja taitaa olla harvinainen. Väkinäisesti saatetaan uhrata se pienikin roponen. :idea:

Siinä olisikin meille rukousaihe.

E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
TurunWeijo
Site Admin

Niin, kovin kummallista.. uskovan nimeä kannamme..

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 15 Huhti, 2009 11:04

Niin todella. Taitaa olla harvinainen sellainen uskova, mistä tahansa suunnasta tai lohkosta, että antaa tunnontarkasti 10 % kaikista tuloistaan.

Itse kyllä pyrin siihen, että siitä summasta, jonka saan tililleni menisi kymmeyksiin se 10 prosenttia. Joku tietysti sanoo, että pitäisi olla brutosta, mistä laskee sen 10 %, minä en oikein ymmärrä sitä laskutapaa, kun enhän minä voi toisten osuuksista laskea itselleni/Jumalalle, kun keisari vie omansa..

En tiedä, kuinka tämä pitäisi olla, mutta minä olen pähkäillyt sen tällä tavoin, siis netosta. Siihen pystyn vaikuttamaan, en bruttoon. Näihin kymmenyksiin lasken kyllä esim. veikkausvoitot, nehän tulevat lyhentämättöminä tililleni.
Minun kymmenykseni ovat kyllä köyhän ropoja, mutta kuitenkin; lisänä se on rikka sopassakin :wink:

Kannatan Weijo-veljen esitystä rukousaiheeksi, että aina vaan suurempi joukko maksaisi TÄYDET kymmenykset. Työt Jumalan Elopellolla ei lopu siihen, että olemme löytäneet Jeesuksen.

Kuva

Tässä Erkki luovuttaa heidän Raamattupiirinsä lahjoittaman Pyhän Raamatun (rakas Raamattuni) juuri Kuortane-järven (Jordanini) kastehaudasta nouseelle (allekirjoittanut), joka on liittynyt Kasteen sitein Herraan Jeesukseen.

Viimeksi muokannut Dimi Sefanja päivämäärä Su 22 Elo, 2010 21:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Su 22 Elo, 2010 21:18

"Huomatkaa tämä: joka niukasti kylvää, se myös niukasti niittää, ja joka runsaasti kylvää, se myös runsaasti niittää (2.Kor.9:6)." Ja tämähän pätee vähän muuhunkin kuin vain rahaan :)
Aamu-Usva

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet