Yksi mieli

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

Yksi mieli

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 13 Maalis, 2012 22:24

Raamattu opettaa seurakunnalle yksimielistä linjaa:
"Mutta minä kehoitan teitä, veljet, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Nimeen, että kaikki olisitte puheessa yksimieliset ettekä suvaitsisi riitaisuuksia keskuudessanne, vaan pysyisitte sovinnossa ja teillä olisi sama mieli ja sama ajatus." 1 Kor. 1:10.

"Mutta kärsivällisyyden ja lohdutuksen Jumala suokoon teille, että olisitte yksimieliset keskenänne (millä periaatteella?), Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan, niin että te yksimielisesti ja yhdestä suusta ylistäisitte Jumalaa ja meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Isää." Room. 15:5-6.

:idea:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
TurunWeijo
Site Admin

Re: Yksi mieli

ViestiKirjoittaja pike464 » La 17 Maalis, 2012 16:53

TurunWeijo kirjoitti:
Raamattu opettaa seurakunnalle yksimielistä linjaa:
"Mutta minä kehoitan teitä, veljet, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Nimeen, että kaikki olisitte puheessa yksimieliset ettekä suvaitsisi riitaisuuksia keskuudessanne, vaan pysyisitte sovinnossa ja teillä olisi sama mieli ja sama ajatus." 1 Kor. 1:10.

"Mutta kärsivällisyyden ja lohdutuksen Jumala suokoon teille, että olisitte yksimieliset keskenänne (millä periaatteella?), Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan, niin että te yksimielisesti ja yhdestä suusta ylistäisitte Jumalaa ja meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Isää." Room. 15:5-6.

:idea:

Aamen! San.16:77 Jos miehen tiet ovat Herralle otolliset, saattaa hän vihamiehetkin sovintoon hänen kanssansa.

Sef.3:8 Sentähden odottakaa minua, sanoo Herra, odottakaa sitä päivää, jona minä nousen saaliille. Sillä minun tuomioni on, että minä kokoan pakanakansat, saatan kokoon valtakunnat vuodattaakseni heidän päällensä tuimuuteni, vihani kaiken hehkun; sillä minun kiivauteni tuli kuluttaa koko maan.
9 Silloin minä muutan puhtaiksi kansain huulet, niin että ne kaikki rukoilevat Herran nimeä, palvelevat häntä yksimielisesti.
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
pike464

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet