Jer.9:24

Tähän puhuttelevat ja siunaavat (tai ojentavatkin) Raamatun kohdat.

Jer.9:24

ViestiKirjoittaja pike464 » La 30 Touko, 2009 14:50

"vaan joka kerskaa, kerskatkoon siitä, että hän on ymmärtäväinen ja tuntee minut: että minä, Herra, teen laupeuden, oikeuden ja vanhurskauden maan päällä. Sillä senkaltaisiin minä mielistyn, sanoo Herra".

"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
pike464

Nah. 1:7

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » La 30 Touko, 2009 14:59

Hyvä on Herra, turva ahdistuksen päivänä, ja hän tuntee ne, jotka häneen luottavat. Nah. 1:7
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

2Sam.22:31-37 ja 47

ViestiKirjoittaja pike464 » La 30 Touko, 2009 18:30

"Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat".
Sillä kuka muu on Jumala paitsi Herra, ja kuka muu on pelastuksen kallio paitsi meidän Jumalamme?
se Jumala, joka on minun vahva turvani ja johdattaa nuhteetonta hänen tiellänsä,
tekee hänen jalkansa nopeiksi niinkuin peurat ja asettaa minut kukkuloilleni,
joka opettaa minun käteni sotimaan ja käsivarteni vaskijousta jännittämään.
Sinä annat minulle pelastuksen kilven; ja kun sinä kuulet minun rukoukseni, teet sinä minut suureksi.
Sinä annat minun askeleilleni avaran tilan, ja minun jalkani eivät horju".

" Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni, ja ylistetty Jumala, minun pelastukseni kallio", AAMEN!
pike464

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Su 31 Touko, 2009 23:20

"Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska, ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet, ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana (Ef.6:13-17)."
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » To 08 Syys, 2011 17:22

"Hyvä on Herra, turva ahdistuksen päivänä, ja hän tuntee ne, jotka häneen luottavat (Nah. 1:7)."
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pike464 » To 08 Syys, 2011 20:45

Ps.100:1 Kiitosuhri-virsi. Kohottakaa riemuhuuto Herralle, kaikki maa.
2 Palvelkaa Herraa ilolla, tulkaa hänen kasvojensa eteen riemulla.
3 Tietäkää, että Herra on Jumala. Hän on meidät tehnyt, ja hänen me olemme, hänen kansansa ja hänen laitumensa lampaat.
4 Käykää hänen portteihinsa kiittäen, hänen esikartanoihinsa ylistystä veisaten. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeänsä.
5 Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.

pike464

Paluu Rakkaat Raamatun jakeet