Juurikasvu Kustannus?

Linkkejä luotettaville sivustoille sekä puheisiin ja videoihin.

Juurikasvu Kustannus?

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Pe 29 Tammi, 2010 19:45

Tietääkö joku jotain Juurikasvu Kustannuksesta???
http://www.juurikasvu.net
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Paavo Lievonen

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 29 Tammi, 2010 22:04

:D

Paavo Lievonen on Juurikasvukustannuksen kirjakustantamon perustaja ja omistaja. Mielestäni hän on selkeästi ulkopuolella leirin. Kuitenkin julkaiseen myös uskonsuuntiin kuuluvien kirjoja, mm. luterilaisen rovasti Olavi Peltosen. Siltä osin on siis kiinni ekumeniassa.
En tiedä Lievosen linjasta kokonaan mm. Pyhän Hengen kasteen alueella.
Ollaan muutamia vuosia sitten oltu viimeksi yhteyksissä. Ehkä pitääkin taas kirjoitella J.kylään.
+
Paavo Lievonen on aiemmin ollut myös jonkinlaisessa yhteistyössä Kristitynfoorumiin, jonka linjana olen nähnyt olevan ainakin jossain määrin Pyhän Hengen Voiman kieltäminen..., vaikka se onkin naamioitunut vastustamaan vain nykyisiä epäraittiita "torontolaisilmiöitä".
Niissä piireissä ei ole kuulunut Raamatun opetusta siitä, että "pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista.." 1 Kor. 12:31 ja 14:1-2. Eikä siellä ole asetettu apostolista rukousta aiheeksi: "Ja nyt, Herra, katso heidän uhkauksiansa ja anna palvelijaisi kaikella rohkeudella puhua Sinun Sanaasi; ja ojenna kätesi, niin että sairaat parantuvat ja tunnustekoja ja ihmeitä tapahtuu Sinun pyhän Poikasi Jeesuksen Nimen kautta. - Ja kun he olivat rukoilleet, vapisi se paikka, jossa he olivat koolla, ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat Jumalan Sanaa rohkeasti." Apt. 4:29-31.
Halleluja! Sitä mekin rukoilemme!
Eräissä piireissä siis opetetaan tavallaan, että "kauheaa menoa siellä, kun rukoillaan armolahjoja ja ihmeitä! :?:

+
Verratkaa tähän:
"heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta."
2 Tim. 3:5.
On varottava, ettei kukaan kristitty ajautuisi sellaiseen voimattomuuteen.

:idea:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Pe 29 Tammi, 2010 23:00

Kunhan etsii aina ensin Jeesusta itseään, eikä ihmeiden tavoittelusta tule itse tarkoitus. Ihmeitä tulee rukoilla ainoastaan Jumalan rakkaudesta, eli rukoilla sairaiden parantumista, koska rakastaa sairastavia ihmisiä Jumalan rakkaudella ja Jumalan rakkaudessa tahtoo heidän vapautuvan sairauksistaan. Ei siis sen takia, että ihmiset meitä katselisivat. Profetian armolahjaa tulee rukoilla, koska janoaa kuulla Jumalan lohdutusta, rakentavaa sanaa ja myös nuhtelua; ei siksi, että siitä tulisi hieno esitys. Näin on kaikkien armolahjojen laita. Niistä tulee pyrkiä osalliseksi, mutta pysyä Jumalan rakkaudessa. Ilman rakkautta mikään ei ole mitään. Kielillä puhuminen on tyhjää höpötystä, ellei ole Jumalan rakkautta. Profetoimisen lahja ilman rakkautta ei ole mitään. Ilman rakkautta varojen uhraaminen on turhaa. Kaikki on turhaa ilman Jumalan rakkautta. "Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani (Joh.15:9)."

Mutta yksi sisar puhui kirjasta "Olin voitelussa", joka on tuon Juurikasvun kustantama. Siksi siis aloin katsella heidän nettisivujaan, mutta en koskaan ehdi perehtyä mihinkään kunnolla, joten ajattelin mennä helpomman kautta ja kysyä teiltä kyseisestä kustantamosta :D Kaipa siinä hyvää on, mutta usein mennään äärimmäisyydestä toiseen. Ensin alle kirjoitusten ja sitten taas yli :(
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

Meillä on

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 29 Tammi, 2010 23:08

Kaikki löytyy.
Meillä on seurakunnan kirjastossa "Olin voitelussa" kirjanen.


Hyvä me.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Pe 29 Tammi, 2010 23:15

Voisin lainata sitä ja lukea joskus, kun olen edennyt kirjapinoni kanssa sinne asti. En ehdi nykyään juurikaan ukea muuta kuin koulujuttuja ja Raamattua.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ti 16 Marras, 2010 22:18

No nyt sain luettua tuon kirjasen. Pari kohtaa kirjasta:

"Uskosta on tullut lähinnä virvoitusjuomaa tämän elämän murheisiin."

"Maailma on täynnä todella vilpittömiä, mutta eksyneitä ihmisiä ja uskontoja. Vilpittömyys ei kuitenkaan riitä, koska totuus ei ole meidän vilpittömyydessämme, vaan ainoastaan Jumalan sanassa."
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku


Paluu Linkit puheisiin, kirjoituksiin...

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa