ANTEEKSIPYYNTÖNI

Tiedotteet, kokouskutsut, tilaisuudet, juhlat jne.....

ANTEEKSIPYYNTÖNI

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 25 Joulu, 2012 17:15

!
JULKINEN ANTEEKSI PYYNTÖNI
( PYHÄN JUMALAN KASVOJEN EDESSÄ)

Pyydän anteeksi kaikilta uskovilta, etten ole kyllin selvästi kertonut Jumalan tahtoa, jonka Hän on minulle ilmoittanut, aloittaen sen avaamista jo 1970 luvulla.
:
Hän tahtoo parantaa kansansa vammat ja asettaa OMAN seurakuntansa ennalleen opissa ja elämässä. - Seurakunnalla Jumala tarkoittaa sitä seurakuntaa, joka perustettiin ristillä Jeesuksen verihaavoissa 2000 vuotta sitten. Puhuessani seurakunnasta en siis koskaan tarkoita alkuseurakunnan jälkeen perustettuja ihmisten uskontoja. Ne eivät ole seurakuntia Ramatun tarkoittamassa mielessä.
Anteeksi, etten ole kyllin selvästi kertonut Jumalan tahtoa julkisesti.

Elämä
- Jeesuksen verellä puhdistettuna
- Jumalan yhteydessä
- Pyhän Hengen johdatuksessa
ei ole uskontoa, vaan ELÄMÄÄ taivaallisissa.

Pyydän todella vilpittömästi anteeksi, että olen usein katsonut sormieni läpi lakiliiton julistajia, enkä ole korjannut heidän harhaopetustaan.
Alkuseurakunta oli vapautunut juutalaisista- sekä pakanallisista tavoista ja ns. kulttuuritekijöistä, täyteen vapauteen totuudessa. Jumalan seurakuntaan ei edelleenkään tule sekoittaa minkään kansan kulttuuri-asioita. Meidän yhteiskuntamme on taivaissa! Filip. 3:20. (RK. Käännös). Taivaasta tulee seurakuntaan tarvittava "kulttuuri".
Kulttuurin sekoittamisesta Jumalan seurakuntaan on annettu varoittava esimerkki Gal. 2:11-14.
Emme ota seurakuntaan esim. juutalaisia ruokasäädöksiä sen paremmin kuin pakanallisiakaan. 1 Kor. 10:25. 1 Timot. 4:1-6.
Ristiltä alkaneen Uuden liiton suoraan evankeliumin totuuteen eivät kuulu vanhan liiton juhla-ajat, ns. juutalaiset juhlat. Johannes erotti itsensä ja opetuslapset sellaisista, kun hän kirjoitti Pyhässä Hengessä näin:
Ja JUUTALAISTEN
pääsiäinen oli lähellä..
Joh. 2:13.
"Sen jälkeen oli JUUTALAISTEN juhla, ja Jeesus meni ylös Jerusalemiin.
Joh. 5:1.
Ja pääsiäinen, JUUTALAISTEN juhla, oli lähellä.. Joh. 6:4.
Ja JUUTALAISTEN juhla, lehtimajanjuhla, oli lähellä. Joh. 7:2.
Ne eivät siis enää olleet uskoon tulleen juutalaisen, Johanneksen juhlia.

Raamattu varoittaa uskovia Vanhan liiton juhlista:
"Te otatte vaarin päivistä ja kuukausista ja juhla-ajoista ja vuosista.
Minä pelkään teidän tähtenne, että olen ehkä turhaan teistä vaivaa nähnyt.
Gal. 4:10-11.
Mitä Paavali pelkäsi? - Hän pelkäsi, että Jumalan armoliitto Galatian uskovilla vaihtuu takaisin lakiliittoon, ns. judaismiin. Oli mahdollista, että Paavalin opetustyö menee hukkaan ja galatalaiset menettävät pelastuksen !!!
Galatalaiskirje on on kirjoitettu "älyttömille galatalaisille" (Gal., 3:1), jotka alkoivat haikailla takaisin lakiliittoon.

Ja HUOM! Uusi liitto alkoi ristiltä! "Tämä on uusi liitto minun veressäni!" Luuk. 22:20.
Tämä on tärkeä huomio, joka avaa totuuden, että evankeliumeiden tapahtumat ajoittuvat vanhan liiton aikaan. Ristintyön jälkeiset asiat ovat Uutta liittoa.

Pyydän todella vilpittömästi anteeksi, että olen usein katsonut sormieni läpi lakiliiton julistajia, enkä ole korjannut heidän harhaopetustaan. Olen myös liian kevyesti jättänyt omaan arvoonsa kirkkovuoden päivän tunnussana-systeemien "hyväjoulun" toivotukset. :oops:
Jumala on nyt antanut minulle anteeksi. Ja olen tänään tehnyt lupauksen, että oikaisen mahdollisuuksien mukaan jokaista, joka alkaa vääristää Herran suoria teitä.
- Judaismin synti johtaa kadotukseen!!! Mutta myös pakanallisen kirkkovuoden systeemiin pitäytyvien tulee tehdä parannus.

Tänään Jeesus kutsuu SINUA vapauteen! Otatko vastaan vapauden ja pysyt lopullisesti armoliitossa? Tätä Hän kysyy SINULTA!
Jeesus vapautti meidät kaikenlaisesta pyhien esineiden palvonnasta, ei ainoastaan kirkkojen yms. pakanallisten ikonien, pyhäinkuvien ja kirkkokalleuksien sekä pappispukujen kunnioittamisesta, vaan myös juutalaisista kipan yms. pyhäinpukujen käyttämisestä. Et häviä mitään heittäessäsi roskiin ikonit ja kipat yms. tyhjänpäiväiset "juhlavaatteet". Emme tarvitse myöskään mitään symboleita uskonelämämme ylläpitämiseksi; et edes ristisymbolia. Ei se kuitenkaan ole paha, kuten ei seitsenhaarainen kynttilänjalkakaan ole sen pahempi tai parempi kuin yksihaarainenkaan ellei sitä pidetä pyhänä esineenä (tai amulettina = onnea tuottavana esineenä = taikaluna)! Jer. 10.

Jeesus ei tahdo, että juutalaiset uskoon tulleet erottautuvat millään tavoin meistä pakanakristityistä, vaikka ovatkin asemansa puolesta ÖLJYPUUN oikeita oksia. Room. 11:17-27. Jeesus teki molemmat yhdeksi Efes, 2:14-22. Erottava väliseinä on purettu. Kaikki sen uudestaan rakentajat ovat Jumalan totuuden vastustajia.
Uuden liiton alkamisen jälkeen ei ole annettu evankeliumia ja oppia erikseen juutalaisille uskoon tulleille ja pakanuudesta kääntyneille. Sama pelastus ja opetus kuuluu meille kaikille Jumalan lapsille!

"Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen." Gal. 5:1-2. ...
Siinä mainittu vapaus (Joh. 8:31-32) tarkoittaa vapautta elää Pyhän Hengen johdatuksessa, vapautettuina siihen tilaan, jossa Aabraham vaelsi Jumalan yhteydessä ennen lakiliittoa.
"Mutta jos te olette Kristuksen omat, niin te siis olette Aabrahamin siementä, perillisiä lupauksen mukaan" Gal. 3:29.

Jumala tahtoo, että SINUN paikkakunnallasi aloitetaan raamatullinen Jumalan seurakunnan toiminta. Tässä linkissä lyhyt opetus aiheesta:
http://Jeesus-on-Herra.com/wp-content/u ... 7.2011.mp3

PS. Laita tämä kiertämään kaikille uskovien sivuille!

PSS. Tässä oleva totuus ei muutu, vaikka monet tulevat olemaan siitä eri mieltä! Jumala on tätä mieltä.


:idea:

:!:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Ei toista evankeliumia

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 25 Joulu, 2012 22:25

"Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Niin kuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Gal. 1:8-19.

/

"Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet.
Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että Hänet haudattiin ja että Hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan.."
1 Kor. 15:1-4.

/

"Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
... Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua."
Apt. 2:38,41.
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Käsitettävää:

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ke 26 Joulu, 2012 21:11


ONKO VAIKEA KÄSITTÄÄ?

:idea:

"Ei yli sen, mikä on kirjoitettu! 1 Kor. 4:6. Ilm. 22:18-19.

Alkuseurakunta ei tuntenut
- kirkkoa
- uskontunnustusta, kirkkokäsikirjaa katekismusta
- jumalanpalvelusta (ns. kirkonmeno)
- virkapappeutta
- papinpukua lipereineen
- joulua tai muitakaan kerran vuodessa toistuvia kirkkovuoden aiheita
- päiväntunnussanaa
- sunnuntailepopäivän viettoa
- lapsikastetta
- hautaansiunaamista
ym. ihmisoppeja, joita ihmiset pitävät itsestäänselvyyksinä ja jotka harhautunut kirkollisuus on asettanut Raamatun opetusten päälle sitä himmentämään. Ilm. 22:18-19.
Nuo rikkaruohoistutukset tulee poistaa seurakunnan ja uskovien elämästä JUURINEEN! Käsittääkseni juurinen poistaminen tarkoittaa totaalideletoimista. "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois. Matt. 15:13. / Opetus on asetettu nimenomaan koskemaan isien perinnäissääntöjä, joita uskonnollinen johtajisto silloin oli tehnyt Raamatun lisäyksiksi. Opetus pätee edelleen. 1 Piet. 1:18-19.

Kaikki kirkkojen keksimät vuotuiset juhlat pitää olla poissa Jumalan seurakunnasta. Eikä niitä tule myöskään vaihtaa juutalaisen kalenterin juhla-aikoihin.
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: ANTEEKSIPYYNTÖNI

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 16 Helmi, 2016 18:14

Vakavaa sanomaa!

:idea:
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu ILMOITUSTAULU

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa