IRTI politiikasta

Otamme tässä kantaa valtio- ja yhteiskuntaelämän asioihin.

IRTI politiikasta

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 25 Heinä, 2015 16:40

!
IRROTTAUTUMISENI POLITIIKASTA
Jumala tekee nyt uutta.

Olen viime aikoina ajatellut ja rukoillut, että miten minun tulee suhtautua politiikkaan. Aihe on yhä uudestaan noussut pintaan. Tänään ( 25.7.2015) sain rukouksessa Jumalalta vastauksen. Pyhä Henki antoi varmuuden sydämeeni, että minun ei tule osallistua politiikkaan.
Mutta tämä on vain oma henkilökohtainen ratkaisuni. En voi enkä saa opettaa samaa ratkaisua muille, ainakaan vielä tässä vaiheessa. Ehkä myöhemmin.
Yritän siis tästä lähtien olla ottamatta kantaa valtakunnan politiikkaan ja keskittyä saamaani hengelliseen tehtävään. Niitä on mahdotonta sovittaa yhteen.
Esimerkiksi, minulla on rakkaita uskonystäviä, jotka ovat EU.ta vastaan, ja toisia yhtä rakkaita, jotka ovat ehdottomasti EU.n puolta. Jotkut tahtovat Suomen eroa EU.sta ja sen rahaliitosta. Monet taas kannattavat kuulumista EU.n ja eurovaluutan yhteyteen kauhistuen ajatustakin erota Euroopan kansojen liitosta. Osa uskovista tahtoo Suomen liittyvän Natoon. Toiset vastustavat asiaa henkeen ja vereen. Jotkut kristityt ovat Venäjä-myönteisiä, toiset USA-mielisiä. Jne.....
Jumalan valtakunnan työntekijänä minun on mahdotonta luovia eri mielipiteiden joukossa loukkaamatta toisin ajattelevia.
Suuntani on nyt siis vain Raamatun opettama linja, että rukoilen hallituksen ja esivallan puolesta. 1 Tim. 2:1-4. Mutta en missään tapauksessa rukoile (tai salli muidenkaan rukoilla) seurakunnan kokouspaikassa poliittisten pyrkimysten puolesta. Ne "totuudet" kun ovat jokaisella uskovalla erilaisia.
Maailma hoitaa omat asiansa, kristityt keskittyvät Jumalalta saamaansa tehtävään. Matt. 28:19,20. Apt. 2:41,42. ym. Näin siis uskovien yhteydessä. Arkielämässään jokainen toimikoon politiikassa mielensä mukaan.
Tehtäväni on auttaa kaikki vaikutuspiiriini tulevat ihmiset löytämään ylösnousseen Jeesuksen Pelastajakseen, ja sitten kastaa uskoon tulleet sekä ohjata heidät sisälle apostoliseen uskoon ulkopuolelle kaikkien uskonsuuntien. Tässä siitä:
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Ja vielä lisäys:
Vastustan ehdottomasti muslimiuskontoa ja sen opettamista Suomessa. Tämä ei ole poliittinen, vaan puhtaasti hengellinen aihepiiri. Muslimiuskonto kuten kaikki muutkin uskonnot ovat lähetyskohteitani!

Jeesus tahtoo pelastaa SINUT!

W.L.
____

Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Paluu Politiikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron