Suomi miehittää Venäjän

Otamme tässä kantaa valtio- ja yhteiskuntaelämän asioihin.

Suomi miehittää Venäjän

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ma 18 Maalis, 2019 21:37

Olen seurannut 1970 luvulta asti miten Suomen kristityt vauhkoilevat asian kanssa. Muistan 1980 luvulta, miten jotkut kiertelivät paikkakunnilta toiselle varoittamassa sodan uhkasta. Silloin se oli "neuvostoliittomiehittääsuomen" -uskoa. Monet näkivät asiasta unia ja näkyjä, mm. Viktor Klimenko ja hänen poikansa. Siitä pidettiin seminaareja ja asia oli saarnojen aiheena. Kaikilla siihen henkivaltaan mukaan menneillä oli yhteinen sanoma: "Neuvostoliitto miehittää Suomen." Jotkut lisäsivät vielä siihen, että se tapahtuu yllättäen ja pian.
Suuret joukot oikeita uskovia menivät mukaan tuohon huuhaa-uskontoon. Arvioisin, että valtaosa Suomen elävässä uskossa olevista oli siinä mukana. Monet keräsivät suuria ruokavarastoja vuokraten sitä varten varastotiloja salaisista paikoista. Monia lähti Ruotsiin pakoon. Yksi tuttavapariskuntakin muutti sinne. Siellä uskonelämä sitten vaihtui maailman syntielämään, kun ei enää oltu Pyhän Hengen johdossa.
Asetuin silloin julkisesti vastustamaan ko. pimeyden henkivalloista johdettua profetointia. Huomasin olevani lähes yksin siinä asiassa. Minua varoiteltiin, että asetun muka Jumalan profetiaa ja profeettoja vastaan. Monet kerrat rukoilin asiaa. Ja sain selvän varmuuden, ettei Neuvostoliitto tule koskaan miehittämään Suomea. Ilmoitin asian julkisesti. Monet uskovat katkaisivat välinsä minuun. Mutta lopulta kaikki nyt näkevät, että olin oikeassa. Neuvostoliitto hajosi omaan mahdottomuuteensa, eikä miehittänyt Suomea. Olin siis oikeassa.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi miehittää Venäjän

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 27 Maalis, 2022 19:32


Vaikeampi asia on tämä nykyinen Venäjän sotatoiminta. Siitä olen saanut ajatuksiini varoitusta, että Venäjän pyrkimys on yrittää saada Suomi talutusnuoraansa. Mutta minulla ei ole tilanteesta selvää Jumalan sanaa. Venäjämiehittääsuomen -uskontoon ei kuitenkaan pidä mennä mukaan, yhtä vähän kuin Neuvostoliiton aikaiseen valheen levittämiseen. Tietämättään sellaiset valheprofeetat ovat viemässä eteen päin sielunvihollisen tahtoa. Sehän tahtoo, että Suomi liitettäisiin Venäjään. Mutta Jumala tahtoo hyvää Suomelle. .
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Politiikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron