Tuo "rauhankyyhky" olkoon yllämme Turun Puolalanpuistossakin joka lauantai. Siellä on uskovien parveilua lauantaisin klo 12.00 - 14.00... Ja vaikka myöhäiseen iltaan asti. Tässä se esite:
"Kristityt Turun Puolalanpuistossa aina lauantaisin noin klo 12.00 - 14.00 (SÄÄVARAUS). Etukäteen suunniteltua ohjelmaa ei ole. Asia on suunniteltu Taivaassa! Näissä vuorikokouksissa toiminta tapahtuu spontaanisti, ex tempore tyyliin. Pyhä Henki johdattaa. Me vain viemme itsemme sinne, ja Jeesus on kanssamme! Yksikään uskonsuunta ei ole tämän takana (eikä edessä). Siellä ei kysytä, mihin kuulut. Sellainen olisi loukkaus. Mehän kuulumme Jeesukselle!!! Se riittää!!! Halleluja! Tarkoituksenamme on Joh. 17:23. Näin uskovien yhteys toimii. Herralta tämä on tullut; se on ihmeellistä meidän silmissämme! Psalmi 118:23. Pst. KERRO TUTTAVILLESI! "
Tässä kuvia paikasta:
minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut. Joh. 17:23
Jumala On Rakkaus!
Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24
(En uskoisi ellen olisi itse saanut kuvata tätä Taidemuseon kylkiäiseksi rakennettua lasipömpeliä. Siinä se nyt vain on: http://www.aijaa.com/v.php?i=4319207.jpg Ja Pinellan kylkiäiseksi tulee jotain samanlaista.)
Olkoon sinulla rauha. Huolesi on turha. Veljieni ja ystävieni tähden minä sanon: Olkoon sinulla rauha. Te olette minun ystäviäni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä. Olkoon teillä rauha. En häpeä kutsua teitä veljikseni, koska kaikki olemme alkuisin yhdestä. Olkoon teillä rauha.