David Wilkerson: KUINKA PÄÄSTÄ VAELTAMAAN HENGESSÄ?

Tähän mm. David Wilkersonin yms. hyvät ja rakentavat kirjoitukset!

David Wilkerson: KUINKA PÄÄSTÄ VAELTAMAAN HENGESSÄ?

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 09 Elo, 2010 23:09

Kuva
David Wilkerson Tänään!


MAANANTAI, ELOKUUN 9, 2010

KUINKA PÄÄSTÄ VAELTAMAAN HENGESSÄ?

Hengessä vaeltamisen käsky on annettu kaikille ei vain harvoille mega-pyhille! Näin voit päästä siihen: Minä sanon: vaeltakaa Hengessä... (Gal.5:16).

1. Sinun tulee etsiä tätä vaellusta kaikesta voimastasi! Ensin, pyydä Pyhää Henkeä olemaan opastajasi ja ystäväsi. Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan (Luuk. 11:9).

Jos olet uskossa, Pyhä Henki on jo annettu sinulle. Pyydä häntä ottamaan sinut hallintaansa, antaudu hänelle! Sinun täytyy päättää sydämessäsi, että haluat hänen ohjaavan ja opastavan sinua. Puhuessaan myöhemmistä päivistä Mooses sanoi: Mutta sitten sinä siellä etsit Herraa, sinun Jumalaasi, ja sinä löydät hänet, kun kysyt häntä kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi (5 Moos.4:29).

2. Keskity tuntemaan ja kuuntelemaan Pyhää Henkeä ja irrota katseesi omista ongelmistasi ja kiusauksistasi. Paavali, Silas ja Timoteus olisivat rypeneet pelossa ja epätoivossa, jos he olisivat keskittyneet ongelmiinsa. Sen sijaan he keskittyivät Jumalaan, hänen ylistämiseensä ja palvontaansa.
Usein käydessämme rukoukseen keskitymme aiempiin epäonnistumisiimme. Me kelaamme uudelleen ja uudelleen kaikkia virheitämme ja voivotamme: Kuinka pitkällä olisinkaan, jos en olisi pettänyt Jumalaa ja hölmöillyt aiemmin elämässäni.

Unohda kaikki entinen! Se kaikki on Jeesuksen veren alla! Unohda myös tulevaisuus, koska vain Herra tietää, mitä on edessä. Sen sijaan, keskity vain Pyhään Henkeen koko mielelläsi ja sydämelläsi.

3. Vietä paljon laatuaikaa yhteydessä Pyhään Henkeen. Hän ei puhu sellaiselle, jolla on kiire. Odota kärsivällisesti. Etsi Herraa ja ylistä häntä. Älä anna minkään muun äänen kuiskailla ajatuksia itsellesi. Usko, että Pyhä Henki on suurempi kuin nämä ja ettei hän salli sinun joutua petetyksi tai sokaistuksi.

Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa (1 Joh. 4:4).

Tämä kirjoitus netissä:
http://www.worldchallenge.org/fi/node/9476


Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Halleluja!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 10 Elo, 2010 11:12

Siinä taas oikea kirjoitus-helmi!

"Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne." Jer. 29:13.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja CyberAngel » Ke 29 Syys, 2010 17:08

.
Viimeksi muokannut CyberAngel päivämäärä La 23 Loka, 2010 22:24, muokattu yhteensä 1 kerran
CyberAngel
 

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » La 23 Loka, 2010 22:13

Herra juttelee ja johdattaa muakin vaikka luulen olevani tän sivun kuppaisin uskova :( Mulla on hieman liian tulinen tempperamentti ja lisäksi mun suussa käryää savukkeet :(
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu


Paluu Lainatut kirjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron